woensdag 25 november 2009

Nieuwe dromen !

Via via kwam ik D tegen, zomaar. We troffen elkaar in de virtuele wereld, verzeilden in dezelfde discussies en van het een kwam het ander. Online plaagstootjes uitdelen, beetje flirten. Uiteindelijk email-adressen uitgewisseld en zo ontstond een heel leuk en nieuw erotisch contact. Naadloos ging ons contact over naar de mail en later de msn. Achter de schermen werd ons contact al snel openhartiger. Ongegeneerd schreef ik hem mijn verlangens, stelde hem vragen over zijn erotische ervaringen. Even ongegeneerd schrijft hij terug, prikkelende antwoorden gevend op mijn vragen. Hij prikkelt me, daagt me uit, plaagt me, pest me. En maakt me ongelovelijk geil. En dat is wederzijds. Inmiddels staat er een kennismakingsdate gepland, ik ben heel benieuwd of het IRL net zo geil klikt.. Na 1 van onze eerste msn-sessies, lag ik 's avonds in bed te fantaseren over een 1e kennismaking..

Vanaf het moment dat ik je zag, voelde het goed. Ik voelde me mooi, sexy en geil straalde dat volgens mij duidelijk uit. Mijn reserves zijn verdwenen en ik reageer spontaan en flirterig op jouw kwinkslagen. De geile spanning zindert tussen ons, het is ongesproken duidelijk dat deze kennismaking vooralsnog beide partijen goed bevalt. Af en toe glijden je ogen naar mijn borsten, zou je nu denken aan die foto's ? En zou je je afvragen of ik inderdaad kousen en jarretelles draag onder mijn jurk ? Ik kijk naar je handen, stel me voor hoe die handen me strelen, verleiden, beminnen..zou jij een boxer dragen vandaag ? Tergend langzaam drink ik mijn koffie, om je te plagen en uit te dagen. Jij hebt het door maar doet alsof je niets merkt. De spanning tussen ons maakt me geil en ontzettend nat, mijn borsten tintelen van spanning en verlangen. Als ik uiteindelijk mijn koffie op heb, kijk ik je aan en vraag je of mijn sollicitatie nog naar wens verloopt. Je pakt mijn hand en zegt dat we wat jouw betreft door gaan met de volgende ronde van de sollicitatie.. een kriebel schiet door mijn buik en ik zeg dat ik dat een prima idee vind. Je pakt wat uit je zak en schuift het over tafel. ""Wat denk je ? durf je het aan met mij wat meer privacy te zoeken ? Jij bepaald uiteraard wat en hoe ver !" Op tafel ligt de kaart van een hotelkamer ... Met een glimlach pak ik de kaart op : "hoe snel kan jij afrekenen schat ? "


Op de kamer trek ik de gordijnen dicht en doe wat lampjes aan, beetje meer sfeer ! Ik ga op het bed zitten met de kussens in mijn rug terwijl jij in de badkamer rommelt. Je komt terug met 2 plastic bekers en vist uit je tas een flesje wijn. Op de rand van het bed vul je de glazen en geef je me er een aan. We proosten en drinken wat, praten wat. Je hand ligt op mijn heup, streelt me zachtjes, ik voel de warmte van je lichaam. Ik verlang zo naar je.. Ik kijk je aan en vraag midden in het gesprek: ga je me nou nog zoenen of hoe zit het ?? Je lacht hardop, pakt de wijn uit mijn hand.. duurt het te lang lieverd ? Je handen glijden omhoog, trekken me uit de kussens tegen je aan. Zachtjes kus je mijn lippen terwijl je me aankijkt .. mijn armen glijden om je nek en langzaam vinden onze monden elkaar in een lange intense tongzoen. Je zoent geweldig en blijkbaar is dat wederzijds want we blijven maar zoenen en zoenen. Je trekt me mee het bed op, onze lichamen tegen elkaar, verstrengeld. Handen die dwalen over lichamen, door haren, gekreun, gezucht, genot. Je mond glijdt via mijn hals naar beneden, langs de rand van mijn jurk, streelt en likt de aanzet van mijn borsten. Ik kreun en druk me ongemerkt tegen je aan. Je duwt mijn jurk opzij en pakt mijn borst.. door mijn bh voel ik mijn tepel hard worden. Jij ook en je begint hem te masseren en te strelen. Ik voel mijn kutje nog natter worden.. Je andere hand trekt ondertussen mijn rok omhoog, glijdt langs mijn been en je merkt dat ik inderdaad kousen aan heb. Goedkeurend kreun je en streel je het stukje blote been.

Mijn handen zijn inmiddels onder je shirt verdwenen, strelen je rug , je buik, je tepels en glijden af en toe plagend langs je broekrand. Ik voel je stijve pik tegen me aan en streel hem dwars over je broek heen. Ik wil je naakte huid voelen mompel ik en je laat me even los om snel je shirt uit te trekken. Genietend kijk ik naar je lijf, je bent lekker ! Ik ga naast je zitten en trek langzaam mijn jurk uit , je ogen spreken boekdelen.

Ik zou nog verder kunnen schrijven over deze fantasie maar de werkelijkheid was vele malen opwindender.. dus komt dat binnenkort op de site ;-)

2 opmerkingen:

  1. je schrijft heerlijk zoete dromen, ik ben blij dat je na je bijrelatie met E ( mooi woord trouwens) doorgaat met bloggen. ik volg je met belangsteling
    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend. Ben zeer benieuwd naar je irl ontmoeting.
    Liefs O.V.

    BeantwoordenVerwijderen