donderdag 12 november 2009

Eerste keer

De zomervakantie is voorbij ! Straks zie ik E weer voor het eerst na die heftige kennismakingsdate, ruim 6 weken zijn voorbij. Ik hield me, na onze kennismaking, voor ogen dat er in 6 weken heel veel kan gebeuren en dat ik geen verwachtingen moest hebben. Maar dankzij de technologie van vandaag de dag hebben we de afgelopen weken toch vrij regelmatig contact gehad via kleine emailtjes en zo de spanning en het verlangen opgevoerd. Eigenlijk zouden we elkaar weer treffen op de parkeerplaats maar de laatste dagen van mijn vakantie, zag ik dat de weervoorspellingen richting tropische temperaturen gingen. Een auto-date met ruim 30gr leek me niet zo aangenaam dus besloot ik de stoute schoenen aan te trekken en E uit te nodigen voor een kopje koffie bij mij thuis. Hij was aangenaam verrast en adviseerde me om luchtig gekleed te zijn ..... De dag voor onze date maak ik mezelf gek: waar ben ik mee bezig, waarom doe ik dit, waarom heb ik hem in vredesnaam thuis uitgenodigd, maar ook: ik verlang naar hem, wil hem zoenen, voelen, uitkleden, zijn pik echt zien ipv op de foto's ... heerlijk tegenstrijdig dus!

Gekleed in een kort zomerjurkje en niet meer dan dat open ik de deur en alle zenuwen vallen van me af zodra E me aankijkt met een heerlijke glimlach. Zijn ogen lichten op, hij is net zo blij om mij te zien als ik hem. Eenmaal binnen zijn armen om me heen en een heerlijke zoen op mijn mond. Ik snuif zijn geur op, voel zijn lichaam en opwinding. Maar toch duwt hij me van zich af en vraagt om dat kopje koffie. Zeiknat en geil van verlangen zet ik koffie voor hem, terwijl hij nonchalant tegen het aanrecht leunt en babbelt over de afgelopen weken. Ik heb moeite met concentreren, kan maar aan 1 ding denken: SEKS ! neuken, pijpen, beffen de hele mikmak NU ! E lijkt nergens last van te hebben maar eenmaal op de bank trekt hij me tegen zich aan en begint mijn nek te strelen, zijn vingers glijden langs de rand van mijn jurk over de welving van mijn borsten. Hmmm je bent inderdaad luchtig gekleed mompelt hij in mijn oor terwijl hij mijn jurk iets naar voren trekt en zo een riant uitzicht heeft op mijn borsten en keiharde, rechtopstaande tepels. Met een diepe zucht laat hij zijn hand naar mijn borst glijden en trekt tegelijkertijd mijn hoofd naar zich toe voor een heerlijke intense geile tongzoen.

Meer is er niet nodig om het vuur te laten ontbranden. Hij stroopt mijn jurk af en omvat mijn borsten. Streelt ze, knijpt ze, likt ze, bijt ze. Ik kronkel van genot, hetgeen alleen maar erger wordt als hij een hand langs mijn zeiknatte kutje laat glijden. Rusteloos pluk ik aan zijn shirt, probeer het zo snel mogelijk uit te trekken. Mijn vingers zoeken zijn riem en rits, ik wil hem naakt zien, voelen en merk hoe zijn keiharde pik schokt als mijn hand er langs glijdt. We zakken achterover op de bank, E 's vingers zoeken mijn kutje opnieuw op. Langzaam begint hij mijn clitje te strelen, heel traag en sensueel bijna. Ik kreun van genot en voel hoe ik steeds geiler wordt. Mijn onderlijf reageert automatisch als hij 2 vingers stevig naar binnen duwt, ik ben zo nat dat het soepel gaat. Wat dan gebeurd kan ik niet goed omschrijven. E begint mijn kutje stevig te vingeren in allerlei variaties. Dan neuken zijn vingers mijn kutje, dan pakken ze mijn clitje, of allebei. Een ander vinger masseert ondertussen mijn andere gaatje, het gevoel is sensationeel. Steeds hoger tempo, ik voel hoe hij mijn g-spot heerlijk masseert, ik klem me aan hem vast.. ik kan niet anders dan me helemaal overgeven, ik vergeet alles om me heen en voel van alles door mijn lichaam razen. Ik kreun, steun, kronkel, jammer van genot terwijl ik me aan hem vastklamp. E houdt me met zijn andere arm stevig vast, fluistert allerlei geile dingen in mijn oor, merkt aan mijn reacties dat het niet lang meer duurt voordat ik klaar zal komen. Als hij fluistert "kom maar meisje, laat het gaan, kom maar klaar", laat ik de laatste rem los en met een schreeuw kom ik intens klaar...

E laat me rustig bijkomen en ik probeer te bevatten wat er is gebeurd. Nog nooit was me dit overkomen bij een man, ik had er van gedroomd dat wel, maar wat een geweldig geil gevoel is dit om zo mee te maken. Mijn vuurtje is nog lang niet gedoofd !! Ik heb zin in de heerlijke stijve pik van E ! Ik duw hem op zijn rug en glij al kussend naar beneden. Zijn pik ligt groot en stijf tegen zijn buik, een druppeltje vocht komt te voorschijn. De aanblik maakt me opgewonden en geil, ik voel mijn kutje al weer nat worden. E heeft duidelijk vooraan gestaan bij het uitdelen want zijn pik is echt groot. Ik ben niet zo bang dat hij niet in mijn kutje past maar pijpen.... Hmmm.... Langzaam streel ik zijn stijve paal, eerst heel zachtjes totdat ik hem stevig beet pakt. E kreunt en zachtjes begin ik hem af te trekken. Dat bevalt goed zo te horen terwijl ik met mijn andere hand zijn ballen vastpak. Ahhhhhh, kreunt E. Opnieuw een druppeltje voorvocht en ik wil het gewoon proeven ! Met mijn tong lik ik het er af , lik de hele eikel en zak dan al likkend langs zijn pik naar zijn ballen. E woelt door mijn haar en dat wind me verder op. Heerlijk is dit toch, een man die zich helemaal kan overgeven aan een heerlijke pijpbeurt. Ik ga al likkend weer omhoog, kijk hem geil aan en geef hem een kus. Dan zak ik weer tussen zijn benen en laat mijn mond over zijn eikel zakken. Ik begin te zuigen en te likken, mijn tong kringelt rond zijn eikel, plaagt het toompje om vervolgens hem weer zo diep mogelijk in mijn mond te nemen. Mijn hand betrek ik er ook weer bij en zo geef ik een E een lange pijpbeurt. Hij kreunt, kronkelt en geniet er overduidelijk van. Zijn handen door mijn haar, af en toe het tempo aangevend door mijn hoofd beet te houden. Ik vind het heerlijk en geniet net zo mee.. mijn geil stroomt uit mijn kutje .....

Ik glij over zijn borst naar boven, mijn borsten raken net zijn huid en hij vind dat duidelijk heerlijk. Een lange tongzoen volgt waarbij hij me stevig beetpakt en fluistert dat ik heerlijk bezig was en dat hij zo geil van me wordt. Ongesproken woorden hangen tussen ons, allebei verlangen we naar meer, maar wie brengt het ter sprake ?? We hadden eigenlijk geen van beiden gedacht dat we zover nu zouden gaan.... Uiteindelijk neemt E de eerste stap door te zeggen dat hij condooms bij zich heeft dus als ik wil .... Ik hoef geen seconde na te denken, kijk hem aan en zeg: ik wil met je neuken ! Razendsnel is het condoom geregeld en hij draait me op mijn rug. Het is een heerlijk geil gezicht hem te zien zitten tussen mijn benen met een die mega grote stijve pik fier omhoog... Terwijl we elkaar aan blijven kijken, brengt hij zijn heerlijke paal naar mijn kutje en zonder enig probleem glijdt hij diep in me. Ik snak van genot naar adem bij het eerste gevoel als hij naar binnen gaat, hij vult me helemaal op en dat gevoel is zalig. En elkaar geil aankijkend op dat moment verhoogd ook wel erg de sfeer. "Wowww, hij glijdt er zomaar in, zo nat ben je !!" zegt hij ietwat verbaasd .. ik grinnik een beetje en geniet van het gevoel zo opgevuld te zijn. Voorzichtig begint E te bewegen en als hij merkt dat ik hem prima kan hebben, verhoogd hij al snel het tempo. Ik heb altijd gedacht dat de missionaris-houding een saai standje was, maar sinds die dag weet ik hoe het OOK kan. E weet wat hij moet doen, zijn pik is groot en machtig en hij neukt me als een bezetene. En ik neuk hem, ik wil hem zo diep mogelijk in me voelen. We steunen, kreunen, genieten volop, terwijl E zijn pik steeds harder en sneller in en uit mijn kutje beweegt. E varieert continue de druk en diepte en positie, hij weet echt wat ie doet en ik kan niet anders dan hier volop van genieten. E stort zich op mij , houdt me stevig vast en rijgt me aan zijn paal. Steeds heftiger gaat hij tekeer en ik vind het heerlijk, ik voel dat hij nu helemaal gaat voor zijn eigen genot en dat windt me nog meer op. Ik geniet van zijn genieten, zijn geilheid, zijn orgasme dat in aantocht is, zijn pik die nog groter wordt en begint te schokken... luidruchtig komt hij klaar en blijft me neuken totdat zijn pik helemaal leeg is. Uitgeput liggen we in elkaars armen ...

3 opmerkingen:

  1. Wat heerlijk ontwapenend! Lekker voor je ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw zoete droom, ik zat helemaal verlekkerd te lezen. zo'n eerste keer is altijd heerlijk spannend. Ga door! ik wil je fanclub oprichten

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt je emoties weer heerlijk omschreven. Het liet mij niet onberoerd;-)

    BeantwoordenVerwijderen