donderdag 5 november 2009

IJs

Zomer 2009


IJs, ik ben gek op ijs. Je mag me er 's nachts voor wakker maken, helemaal als het ijs is van Ben&Jerry of een sundae van de Mac met caramel en nootjes, lekker kleverig en knapperig tegelijk.....

Met dit mooie weer, is ijs helemaal lekker. Ik heb zin in ijs vandaag.. heel veel zin.

We liggen op bed, ik lig met mijn ogen dicht. Onverwachts voel ik wat kouds op mijn buik, ik open van schrik mijn ogen en je lacht zachtjes maar houd verborgen wat je op mijn buik heb gelegd. Ik sluit mijn ogen weer en wacht af. Allerlei gedachten schieten door mijn hoofd en ik voel dat ik opgewonden begin te raken. Het koude pakje is inmiddels van mijn buik en je handen glijden over de koude plek, maken alles weer lekker warm hmmmmm... dan voel ik iets kleins en kouds op mijn buik, en nog eentje, en nog eentje, je legt een heel rijtje met kleine hapjes ijs op mijn buik. Eerst van mijn buik naar mijn borsten, dan van mijn buik naar mijn heuveltje. Door de warmte van mijn lijf smelt het ijs en glijd hier en daar wat over mijn buik. Tot slot een klein beetje ijs op mijn beide tepels, ik sidder van de kou en het genot. Je vraagt me heel stil te liggen en legt als allerlaatste een beetje ijs op mijn venusheuveltje zodanig dat het op het randje balanceert en net niet naar beneden glijdt. Ik zucht diep van genot en verlangen, dat zoiets zo erotisch kan zijn ...

Ik voel hoe je dichterbij komt, met je mond hap je het eerste stukje ijs van mijn lijf. Je tong glijdt daarna over het plekje dat zo koud was om door te glijden naar een volgend hapje. Hapje voor hapje eet je het ijs van mijn lichaam. Tussendoor lik je mijn buik hier en door schoon. Ik sidder van genot maar probeer zo stil mogelijk te blijven liggen. Maar oh wat is dit geil en opwindend. Af en toe geef je me een lange zoen, je handen glijden over de rest van mijn lijf. Ik kijk naar je, zie dat je het net zo lekker en geil vind als ik.. ik zie hoe je hoofd zich buigt naar mijn ene borst en met het puntje van je tong het halfgesmolten ijs van mijn tepel likt. Je laat me wat proeven van het ijs dat op je lippen zit en likt daarna uitgebreid mijn borst schoon. Ondertussen voel ik hoe het vocht tussen mijn benen loopt, zo ontzettend nat raak ik.. Tot slot buig je je over de andere borst, deze lik je niet schoon maar je zet je hele mond om mijn tepel en zuigt in 1 harde beweging het ijs van mijn tepel. Mijn onderlijf schiet omhoog in een reflex en het laatste ijs glijdt van mijn heuveltje naar beneden naar mijn natte lipjes, de onverwachtse kou is lekker en opwindend tegen mijn warme plekje. Met een kreun ga je voor me zitten en spreid mijn benen, nu glijdt het ijs nog verder langs mijn clitje naar mijn billen. Ik zie je hoofd buigen en je zoekt het laatste ijs op tussen mijn benen, je tong likt en glijdt over en langs elk gevoelig plekje, het ijs verdwijnt, de kou verdwijnt, alleen nog jouw mond en tong die me me laat exploderen van genot .....

1 opmerking:

  1. Mmmm, ik ben ook dol op ijs (en chocolade). Lijkt me heerlijk om zo een ijsje te eten.

    BeantwoordenVerwijderen