dinsdag 3 november 2009

Eerste berichtje

Tsja, daar sta ik dan. Voor een maagdelijk leeg blog. En een hoofd vol fantasiën en ervaringen. Maar hoe begin je dan zoiets ? Eerst maar mezelf voorstellen dan ...


Ik ben een vrouw van 37, keurig getrouwd en met lieve kindertjes. Koopwoning, hypotheek, kamperen op de camping, stationwagen voor de deur. Huisje, boompje, beestje dus. Heel braaf en keurig dus. Maar ook een vrouw met een ander leven, een vrouw die zichzelf onder de categorie "laatbloeiers" schaart. Een vrouw die door allerlei omstandigheden rond haar 35e pas echt toe kwam aan zichzelf. Verder begon te kijken buiten de geijkte paden, die aan zelfontplooiing begon, een leuke baan zocht, andere kleding aan trok, een vaste klant van de parfumerie werd. En daarbij uiteindelijk haar eigen sexualiteit ontdekte.


Ook op relationeel gebied werd deze verandering zichtbaar. Mijn partner en ik groeiden weer naar elkaar, konden weer genieten van elkaar. Alleen ging mijn ontwikkeling een stuk verder dan bij hem. Heel veel gesprekken volgden, en nu nog steeds regelmatig, onze wensen en ideeën liggen zover uit elkaar. Ik heb zoveel meer behoeftes dan mijn partner. Ik kan niet van hem verlangen dat hij zich tegen zijn zin aanpast, andersom net zo. Wie weet dat we ooit onze relatie wat meer open krijgen, voor nu is de afspraak: "be discrete, ik wil er niks van weten en niks van merken".


En dat is mijn situatie op dit moment... Dit jaar ben ik een zoektocht begonnen om iemand te vinden die dat stukje wat ik nu nog zo mis, kan aanvullen. Sinds kort zijn mijn fantasieën niet alleen meer fantasieën maar maak ik ze IRL mee, met mijn minnaar. Op dit blog wil ik schrijven over mijn fantasieën en mijn ervaringen, mijmeringen, overpeinzingen in mijn seksuele zoektocht. Een uitlaatklep, mijn soms warrige gevoelens op een rijtje te krijgen... 


To be continued ;-)

2 opmerkingen: