maandag 9 november 2009

Ontmoeting met E (1)

Na het afgelopen contact met L heb ik een nieuwe advertentie geplaatst en hoewel er wel wat gezellige kenninsmakingsdates uit waren gekomen, was er niemand die mij zo wist te raken dat ik verder wilde. En eigenlijk was ik het hele daten een beetje zat. In het begin was het leuk en spannend, nu ging het me tegenstaan. Elk contact liep volgens een vast stramien, opnieuw je voorstellen, je ideeën ventileren, verwachtingen uitspreken. Wat zoek jij, wat zoek ik. En eerlijk gezegd speelde er op dat moment in mijn andere leven ook het eea wat veel tijd en energie kostte.

Ik was net ingelogd op de site om mijn advertentie te verwijderen toen er nog een persoonlijk berichtje binnen kwam. Mijn nieuwsgierigheid won het toch weer ;-) en ik besloot het mailtje te lezen. Het was van ene E en hij bleek nog vlakbij te wonen ook. Hmm, zijn mailtje was leuk. Niet te opdringerig, niet te plat. Zijn profiel sprak me ook wel aan en ik besloot nog 1x de gok te wagen en E te antwoorden.

Al snel was er een redelijk intensief contact. E was net als ik getrouwd, had kinderen, was 2e helft 40 en zelfstandig ondernemer. En we bleken naar hetzelfde op zoek te zijn. Een fijne bij-relatie waar vooral de seks centraal stond. Er moest uiteraard wel een klik zijn en de ander aantrekkelijk vinden maar verder niet te veel gedoe en vooral geen geclaim. Elkaar op regelmatige basis ontmoeten en elkaar geven wat we allebei thuis missen. Gewone foto's werden uitgewisseld (altijd weer spannend!) en toen ik die van hem zag schoot die bekende kriebel weer door mijn buik en voelde ik me zelfs een beetje nat worden. E was verrassend openhartig over wie hij was en wat hij deed. Dat verbaasde me een beetje maar het gaf me ook een gevoel van veiligheid, hij gaf al die info in de bewuste wetenschap dat ik het hem heel lastig kon maken als hij mij kwaad zou doen. Onze ideeën en verlangens op seksueel gebied bleken grotendeels hetzelfde, E vond mijn directheid en de openheid waarmee ik sprak over seks en mijn verlangens geweldig en ik genoot van zijn ideeën waarin een tikje dominantie in doorklonk.

Na een aantal weken spraken we af om elkaar te ontmoeten. Ik parkeerde mijn auto, verzamelde mijn spullen, en keek tot slot nog even in de achteruitkijkspiegel voor een laatste make-up-check. En zag E lopen terwijl ik in mijn spiegel keek.. Mijn hart maakte een klein sprongetje: hij is echt heel leuk !! Gek genoeg waren direct al mijn zenuwen weg en ik voelde dat dit helemaal goed zou gaan (vraag me niet waarom of hoe, het was gewoon zo !!). Toen ik het terras opstapte, keek hij me aan en ik zag in zijn ogen dat de eerste blik hem zeker niet tegenviel. 


E koos een tafeltje met veel privacy en weinig andere bezoekers in onze buurt en al snel zaten we geanimeerd te praten. Ik voelde me heerlijk ontspannen, zelfverzekerd en ja ook geil! Wat een heerlijke man, niet eens uitgesproken knap maar een 'kop met karakter' zoals een vriendin ooit zei. Dik, beetje weerbarstig haar, grijze ogen die me ondeugend aankeken. Wat een uitstraling.. En zijn handen, sterke, krachtige handen met mooie lange vingers, hmmm zeker toen hij mijn handen pakte en ze zacht begon te strelen. Hij vroeg of deze ontmoeting mij net zo beviel als hem en ik kon niet anders dan in te stemmen met een blik in mijn ogen die boekdelen sprak vermoed ik... Ons gesprek werd wat persoonlijker en ondertussen bleven mijn handen in de zijne en voelde ik de geilheid alleen maar toenemen. Ik stelde me voor hoe zijn vingers mijn borsten zouden strelen, mijn tepels zouden masseren..oefff ik werd zo ontzettend nat dat ik vreesde voor vlekken in mijn rok! Mijn antwoord op de vraag of ik nog een kopje koffie wilde of wat anders, was duidelijk denk ik!

Op naar deel 2 ;-)

2 opmerkingen:

  1. zoete droom, als ik het zo hoor had je het tweede kopje koffie over moeten slaan. Maar ja misschien ben jij subtieler dan ik. Ik kijk in ieder geval uit naar deel twee.

    xxx Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend dit verslag, wil je mij even mailen op welke site je die ad hebt gezet? Wacht vol ongeduld op deel 2

    BeantwoordenVerwijderen