maandag 26 juli 2010

Zo lekker..

Hier heb ik altijd wel zin in ...

11 opmerkingen:

  1. laat ik daar nu ook toevallig wel zin in hebben... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Zoete Dromen, tja en wie wil nu niet het lijdend voorwerp zijn :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Dieter, en... is je zin bevredigd ? ;-)

    @Bassie, lijden ?? Nee toch .....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Zoete Dromen, natuurlijk niet! Figuurlijk toch? Dus wat zou dat dan betekenen.....:-;

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Bassie, grinnik gelukkig ! Figuurlijk gesproken denk ik dat je het dan prima naar je zin zou hebben als lijdend voorwerp :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @Zoete Dromen, dat mag je dan weer letterlijk nemen :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geluk, ik ook, maar heel vreemd ik ben niet de enige...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @liefhebber, als 'lijdend' voorwerp neem ik aan ? grinnik

    BeantwoordenVerwijderen
  9. eh ja, ik ben altijd bereid hulpbehoevende vrouwen te helpen...

    BeantwoordenVerwijderen