donderdag 26 november 2009

Koffie met D

Iets te vroeg loop ik het hotel binnen, voor zover ik kan zien is D er nog niet dus ik sta even na te denken waar ik zal gaan zitten. In de lobby brandt de open haard en het zitje er voor is vrij. Ik vind het wel wat hebben en stuur D een sms waar ik zit. Korte tijd later sta hij voor me, hoor ik voor het eerst zijn stem en weet ik dat IK iig om ben en hem graag in mijn bed zou zien! We besluiten in het restaurant wat te gaan drinken en direkt gaat ons gesprek verder waar we op de mail/msn waren gestopt. We praten, lachen en flirten en als de koffie op is zegt hij dat het hem tot nu toe heel goed bevalt. Ik heb hetzelfde dus rijst de vraag: wat nu ? "Zullen we een kamer huren ?" vraagt hij voor de vorm maar het was de afgelopen dagen al lang duidelijk dat we dat zouden doen mocht het klikken ! Terwijl D de kamer gaat regelen, stuur ik een safety-sms naar een vriendin.

Samen lopen we naar de lift. Het is een stuk lopen door de gangen en onderweg pakt D mijn hand en zoenen we hier en daar eventjes. Als we de kamer binnen lopen, sta ik even verbijsterend te kijken. Het is een complete suite met een kingsize bed, enorme spiegel, een zitje met bankstel en in de kamer een enorme ronde jacuzzi. Wowwwwww..... D komt achter me staan en zijn armen glijden om me heen. Ik draai me om en zachtjes vinden onze lippen elkaar. Een heerlijke lome tongzoen volgt, en nog 1 en nog 1 en nog 1. Zijn handen glijden door mijn haar, over mijn lichaam. We wankelen richting bed, ik probeer zijn shirt los te knoppen, hij trekt mijn jurk omhoog. Mijn bh verdwijnt en zijn handen glijden over mijn naakte borsten. Mijn hand glijdt over zijn broek, ik voel zijn stijve pik, ongeduldig probeer ik zijn broek los te knopen, even later staat hij naakt voor me. Hij legt me op bed, trekt mijn string uit en dan beginnen 3 heerlijke zalige neukuren !

Zijn handen glijden naar beneden, strelen mijn kutje, plagen mijn clitje terwijl hij dicht tegen me aan ligt en me geil aankijkt. Hij weet wat hij doet en binnen niet al te lange tijd voel ik een eerste orgasme opkomen. D geniet er van en is inmiddels ook ontzettend geil.. snel pakt hij een condoom, gaat voor me zitten en terwijl hij me aankijkt glijdt zijn pik naar binnen. Ik kreun van genot... D begint me zalig te neuken en geniet van het uitzicht op zijn pompende pik. Hij neukt heel subtiel, langzaam en op een botergeile manier ... al snel houdt hij het niet meer en met een kreun komt hij klaar. Tot zover het begin...

D begint me opnieuw te strelen, zijn hand glijdt weer langs mijn natte kutje. Hij zegt dat het zo geil is om te zien hoe nat ik ben en hoe ik reageer op zijn aanrakingen.. Zijn vingers glijden naar binnen, vinden moeiteloos mijn g-spot en beginnen die stevig te masseren. Al snel lig ik te kronkelen van genot en volgt een eerste orgasme, eventjes krijg ik rust maar dan begint hij opnieuw en kom ik wederom klaar, en opnieuw, en opnieuw.. De orgasmes maken me echter steeds geiler en ik duw D op zijn rug. Ik begin hem te strelen van zijn borst naar beneden, hij kreunt, wil duidelijk dat ik zijn pik aanraak maar ik vermijd express dat gebied... als ik genoeg heb van de plagerijtjes leg ik mijn hand rond zijn ballen en masseer ze zachtjes, ik buig me voorover en blaas over die heerlijke stijve pik. Dan begin ik hem zachtjes te likken, glijdend naar de eikel om daar heerlijke slome rondjes te draaien met mijn tong. D geniet er zichtbaar van en ik voel zijn pik af en toe schokken onder mijn aanrakingen. Ik neem hem in mijn mond en begin rustig te pijpen, verlekkerd lik en zuig ik zijn eikel. Mijn ene hand masseert nog steeds zijn ballen, de andere begint hem zachtjes af te trekken. Die combinatie is genoeg om hem redelijk snel naar een nieuw hoogtepunt te brengen. Ik voel zijn reacties, hoor zijn gekreun, geniet van zijn gezicht dat vertrekt van genot ... zijn pik groeit en begint te schokken, en met het nodige kabaal spuit hij zijn warme vocht diep in mijn mond. Ik pijp nog een aantal tellen door om zijn genot nog verder te vergroten en lik tot slot uitgebreid zijn eikel af..

Genietend van deze start kruipen we tegen elkaar aan, praten, lachen, plagen elkaar. Zijn handen strelen regelmatig mijn borsten, zijn mond zuigt op mijn tepels. Ik geniet van zijn aanwezigheid en zijn liefkozingen. Op een gegeven moment fluistert hij in mijn oor wat ik er van zou denken om lekker op mijn rug te gaan liggen met een kussen onder mijn billen.. hij heeft nl heel erg zin om mij uitgebreid te likken en gruwelijk te verwennen. Dat vind ik een heel goed plan ! D kust me lang en sloom en glijdt naar beneden. Langzaam begint zijn tong mijn kutje te likken, langs mijn clitje, langs mijn lipjes, in mijn kutje. Zijn vingers komen erbij en al snel weet ik niet meer wat hij doet maar het maakt me helemaal gek. Ik weet nu het verschil tussen beffen en beffen ;-), ik kronkel en tril van genot, voor het eerst ervaar ik de automatische neiging om zijn hoofd tussen mijn benen te klemmen. Ik heb altijd genoten van orale seks maar deze befbeurt steekt met kop en schouders er boven uit. D maakt me gek, laat mijn vocht uit me komen in intense golven, mijn kousen en jarretels zijn nat van het vocht, net als zijn handen, armen en gezicht. Hij zuigt, likt, drinkt, keer op keer kom ik heftig klaar.

Uitgeput kruip ik weg in zijn armen, hij praat zachtjes tegen me, dat ik geweldig ben, dat hij het geweldig vond hoe ik me overgaf, hoe ik ging spuiten, hoe geil het was. Naar mijn idee allemaal zijn verdienste maar heee, complimenten zijn altijd leuk ;-). Ik kijk naar beneden en zie zijn pik weer paraat staan.. grinnikend glij ik naar beneden voor een nieuwe pijpbeurt terwijl we elkaar geil aan blijven kijken. Het is heerlijk geil als zijn vocht over me heen spuit.

De tijd begint te dringen en het bad lokt ook nog ;-). D laat het bad vollopen en ik lig op mijn buik een beetje na te doezelen. D komt bij me zitten en streelt rustig mijn schouders, rug, billen en benen. Ik geniet er van. Zijn hand cirkelt over mijn billen, glijdt er af en toe tussendoor en ik spreid onbewust mijn benen een beetje. Hij raakt mijn sterretje aan, mijn lipjes en ik word opnieuw geil... Plots voel ik wat tussen mijn billen glijden en gelijk daarna zijn hand weer. Langzaam masseert hij de olie tussen mijn billen en begint met een vinger mijn gaatje te stimuleren. Ik zucht van genot, zeker als hij voorzichtig een vinger naar binnen duwt. Rustig en geleidelijk gaat hij steeds verder en ga ik steeds meer zuchten en kreunen. Ik voel hoe hij met een 2e vinger mijn kontje verder oprekt, ook dat gaat goed en ik voel inmiddels van alles in mijn buik en kontje. D vingert mijn kontje steeds heftiger met 2 vingers (of zijn het er al 3 inmiddels) en ik kan niet anders dan me overgeven aan een enorme geilheid. Ik kronkel, kreun, gil, schreeuw van genot en voel mijn hele lijf krampen als ik het meest intense orgasme van die dag meemaak. Overmand door emotie lig ik bij te komen... D kruipt naast me en streelt me. Zachtjes vraagt hij of ik wil dat hij me in mijn kontje neukt. Het lijkt me heerlijk ! Hoewel ik dit nog niet eerder heb gedaan voel ik me heerlijk, ontspannend en vol vertrouwen wb D. Hij zet me goed neer en dan voel ik zijn pik tegen mijn kontje duwen. Heel voorzichtig komt hij in me, goed lettend op mijn reacties. Maar ik voel geen pijn, alleen heerlijke geilheid en een machtig gevoel als ik zijn pik steeds verder voel komen. Heel rustig neukend glijdt hij in en uit mijn kontje.. klaarkomen doen we niet maar we genieten volop van deze eerste keer. Volgende keer gaan we voor het stevigere werk.

Gelukzalig stappen we tot slot de jacuzzi in, dicht tegen elkaar, strelend, zoenend en een beetje napratend. Allebei hebben we genoten deze heerlijke uurtjes en we zijn er over eens dat er snel een vervolg moet komen. Heerlijk ontspannen drogen we elkaar af, kleden ons aan en fatsoeneer ik mijn make-up en haar weer. In de lift naar beneden zoenen we nog even intens, zijn hand stevig op mijn billen, mijn hand stevig op zijn pik. Bij de auto een allerlaatste zoen ... de rest van de dag slokt mijn nmr1-leven mij weer op maar 's avonds in bed geniet ik nog lang. De volgende dag een heerlijke mail in mijn mailbox die hetgeen bevestigd wat we gisteren al uitspraken: we gaan elkaar vaker zien en nog veel spannende dingen beleven !

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijk uitgebreide en geile beschrijving van je belevenis. Zo veel details, zó geil. Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen