maandag 9 november 2009

Ontmoeting met E (2)

E volgde mij naar een parkeerplaats vlakbij die ik onlangs had gevonden. Grotendeels verlaten en heerlijk beschut door grote bomen en struiken. Hij stapte naast me in de auto en direct verdween ik in zijn sterke armen. Zijn vingers volgden de contouren van mijn gezicht en onze blikken spraken boekdelen. Langzaam vonden onze lippen elkaar in een eerste aarzelende kus. Na die eerste verkenning werden onze zoenen steeds heftiger en intenser. Het leek alsof we jaren droog hadden gestaan, onze handen gleden over elkaars lichaam, plukten wanhopig aan kleding. En enorme golf van geilheid overviel ons. E knoopte al snel mijn bloes los, zijn handen gleden over mijn borsten en hij mompelde zijn goedkeuring over mijn bh. Hij wipte mijn borsten er uit en hield ze goedkeurend grommend in zijn handen. Zijn vingers begonnen mijn tepels te masseren en al snel stonden er twee harde puntjes vooruit waar hij hongerig op aanviel. Ik kreunde van genot en kromde automatisch mijn rug. Zijn tong cirkelde om een tepel, zachtjes zoog en beet hij mijn harde knopjes. Mijn handen verdwenen onder zijn shirt, streelde zijn buik en tepels.

Plots schoof mijn stoel naar achter, E wilde meer ruimte ;-) en kwam dwars op mijn schoot liggen met zijn gezicht dichtbij mijn borsten. Het strelen en zuigen ging door en ik was inmiddels kletsnat geworden. Met mijn ene hand woelde ik door zijn haar, met de ander gleed ik over zijn pik die al heerlijk stijf was en schokte onder mijn hand. Ja E genoot er net zo van als ik. Mijn hand gleed naar zijn rug, streelde hem en ik liet mijn vingers net even onder zijn broekband glijden wat een flinke kreun van zijn kant opleverde. Hij kwam omhoog en kuste me lang en intens, zijn grijze ogen priemden in de mijne en ik voelde me verder week worden. Ik voelde hoe zijn hand voorzichtig onder mijn rok gleed, een beetje aarzelend steeds hoger. Ik lachte inwendig een beetje en besloot hem een beetje te plagen door net te doen alsof ik het niet merkte. Hoewel aarzelend ging zijn hand nog steeds een stukje verder en toen hij zachtjes zijn hand op mijn venusheuveltje legde opende ik mijn benen. Hij kreunde en gelijk gleden zijn vingers over mijn kletsnatte slipje hetgeen bij mij weer gekreun teweeg bracht en ik automatisch mijn heupen omhoog tegen hem aanduwde.

Toen verdween de aarzeling bij E, hij haakte zijn vingers achter mijn slipje en liet ze vervolgens over mijn lipjes glijden. Ik spreidde mijn benen nog meer en terwijl hij opnieuw mijn tepels aanviel, begonnen zijn vingers mijn kutje te verkennen.. zacht streelde hij mijn lipjes, opende ze en gleed verder.. zijn vingers draaide tergend langzaam rond mijn clitje, gleden vervolgens tussen mijn lipjes door zover mogelijk naar achter om vervolgens meer naar mijn clitje terug te gaan en opnieuw dezelfde ronde te doen. Ik lag te kronkelen en kreunen van genot terwijl E allerlei geile dingen in mijn oor fluisterde. Hij werd steeds brutaler en liet eerst 1 en toen 2 vingers in mijn kutje glijden terwijl zijn duim op mijn clitje bleef. Ik was inmiddels de weg volledig kwijt, lette niet meer op wat er buiten gebeurde, het enige wat telde was E die zalige dingen met mijn kutje deed.

Ik kronkelde en kreunde steeds meer terwijl hij mijn clitje bewerkte en me met zijn vingers neukte...ik voelde mijn geil uit me lopen en het duurde niet lang of ik voelde een orgasme opkomen.. Dat was genoeg om zijn hand zachtjes weg te halen en hem intens te zoenen. Ik was nog nooit door een man naar een hoogtepunt gebracht en om een of andere reden wilde ik die eerste keer dat toch niet doen in een auto... We zoenden en streelden elkaar nog een tijdje, allebei een beetje beduusd door de heftigheid van onze ontmoeting en seksuele klik die er tussen ons lijkt te zijn, allebei hadden we niet gedacht dat dit zo zou gebeuren. Koffie drinken, beetje zoenen oke maar dit.. als we meer tijd hadden gehad waren we ongetwijfeld naar een hotel gereden!

Die avond kon ik moeilijk in slaap komen, nog onder de indruk van wat me was overkomen. De volgende ochtend al vroeg bericht van E, hij had onrustig geslapen en kon bijna niet wachten om elkaar opnieuw te zien. Wat dat betreft was het balen dat we nog zeker 6 weken moesten wachten aangezien een paar dagen later eerst E op vakantie ging en daarna ik. Om de tijd door te komen mailde hij me een paar heerlijke foto's van zijn pik in vol ornaat. Ik merkte dat in een reflex ik mijn lippen aflikte toen ik de eerste foto met zijn heerlijke stijve paal zag.. dat ging me vast wel helpen de komende weken door te komen en ondertussen heerlijk te fantaseren..

5 opmerkingen:

  1. Zo te lezen, klikte/klikt het aardig, wel jammer dat hij gelijk op vakantie moest, maar ik neem wel aan dat jullie de "schade" naderhand hebben ingehaald?
    Liefs O.V.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk om te lezen zoete droom, ik kijk uit naar meer

    ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hoor, ik kijk vaak op je blog om te kijken of je meer hebt meegemaakt. Fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat beschrijf je het heerlijk en lekker uitgebreid. Snel de rest lezen.

    BeantwoordenVerwijderen