dinsdag 17 augustus 2010

Overweldigend

Naakt lig ik op bed. Hij heeft net mijn polsen aan elkaar vastgemaakt en daarna boven mijn hoofd met touw aan het bed gebonden. Mijn benen gebogen, mijn voeten gehuld in hoge hakken staan op het bed. Ik krijg opdracht mijn benen zover mogelijk te spreiden.

Zo lig ik daar, mijn kut open en bloot voor hem. Het wind me op, maakt me geil, ik voel het vocht al opwellen uit mijn warme binnenste. Mijn ogen volgen hem als hij door de kamer loopt. Ik geniet van het uitzicht, wat is hij toch lekker. Hij rommelt wat in zijn tas, ik kan niet zien wat hij doet. Vervolgens kijkt hij speurend rond en in een flits zie ik zijn hand gehuld in een zwarte latex handschoen. Moeizaam slik ik, mijn keel is in één keer droog. Mijn kut is in één keer zeiknat en een rilling van verwachtingsvol genot trekt door mijn lijf. Hij komt tussen mijn benen staan, onze blikken kruisen. Zwijgend sluit ik mijn ogen en geef mezelf over aan wat komen gaat ....

.....
.....
.....

.... "Het is zover", zegt hij zachtjes terwijl hij geruststellend zijn hand op mijn been legt. Ik zucht zachtjes van genot en gun mijn lichaam de tijd om zich aan te passen. Het gevoel is zo ontzettend geil, intens en tegelijkertijd zo intiem. Het geeft me ook een soort kick dat het tussen ons zo natuurlijk en vanzelfsprekend aanvoelt dat ik me letterlijk voor hem kan openen, hem volledig kan en wil ontvangen.

Voorzichtig begint hij te bewegen en ik kreun zachtjes. Ondanks dat ik mijn ogen gesloten heb, voel ik hoe hij me scherp in de gaten houdt, ik voel me veilig en geborgen. De bewegingen worden heviger, het genot groter en groter. Ik voel hoe ik overspoelt word door een intens gevoel. De kamer, het bed, alles om me heen lijkt te verdwijnen als ik word meegezogen in een enorme maalstroom van gevoelens die door mijn lijf razen. Ik ben me nergens meer van bewust, zelfs 'hij' is min of meer naar de achtergrond geraakt al blijf ik wel zijn aanwezigheid voelen. Ik weet niet meer wat ik deed of riep. Van 'hem' hoorde ik later dat ik nogal te keer ging en buitengewoon zichtbaar genoot.... Wel weet ik hoe ik me meer en meer liet meeslepen in de draaikolk totdat ik echt ontplof. Vaag voel ik hoe straaltjes kutsap uit me spuiten voordat ik ten onder ga in de orkaan met de naam "Orgasme"... mijn lijf schokt en stuipt terwijl ik allerlei kreten slaak, op een bijna dierlijke manier zoals ik later vernam.

Ik voel hoe zijn vuist langzaam en rustig uit mijn kut glijdt en in een reflex draai ik op mijn zij en rol me op als een balletje. Compleet van de wereld, uitgeput en in de war, gevoelens en emotie. Hij springt op, kruipt naast me en houdt me stevig vast terwijl hij geruststellende woordjes mompelt. Ik voel hoe de lichte paniek en verwarring door zijn troost weer verdwijnt en plaats maakt voor een alles overheersend warm, fijn en gelukkig gevoel. Met hem dicht naast me, zweef ik nog een tijdje in een hele mooie wereld.

Als ik na enkele dagen de foto's hiervan terug zie, realiseer ik me dat het echt is gebeurd. Nog lange tijd ben ik er in mijn hoofd mee bezig geweest en het duurde nog langer voordat ik het op 'papier' kon zetten. En nog vind ik het moeilijk te verwoorden wat dit met me deed en doet. Zo spannend, zo geil, zo intiem, zo heftig. En hoewel hier niet beschreven, de weg er naar toe is net zo geil. Het gevoel als hij steeds verder mijn kut weet op te rekken, de orgasmes tussendoor. En dan uiteindelijk als zijn hand echt helemaal naar binnengaat en een vuist vormt, hij me de tijd geeft om me te laten wennen... wauww, dat moment is bijna niet te beschrijven maar zooooo geweldig lekker.

By far een van de meest overweldigende en geilste ervaringen die ik tot nu toe heb meegemaakt. Grenzeloos genieten en mezelf schaamteloos 300% laten gaan om daarna super opgevangen te worden door hem .. beter kan je het niet hebben toch ?

1 opmerking:

  1. Shit, wat een geweldige belevenis. Daar had ik graag toeschouwer van geweest. Lijkt me fantastisch om zulke door geilheid gedreven emoties te kunnen aanschouwen...

    BeantwoordenVerwijderen