dinsdag 3 november 2009

Dating

Deze zomer kwam E in mijn leven maar voor die tijd was ik al een tijdje bezig met daten. Mijn eerste oproep was begin 2009 en het was al snel een leerzaam proces. En een tijdrovend proces want ik werd overspoelt met berichtjes en dat terwijl ik geen foto had geplaatst en in mijn profiel duidelijk had gemeld dat ik al een relatie had. En in het kader van 'gelijk duidelijkheid' ook dat ik een maatje meer heb.

Ik heb werkelijk waar genoten van het dating-proces. Hilarisch waren sommige reacties. Bedroevend ook trouwens. Lezen blijkt een vak dat voor velen moeilijk schijnt te zijn. Een enkele keer sprong er iemand uit maar dan haakte ik weer af bij het 1e of 2e msn-gesprek. Het was het allemaal net niet. Ik had niet echt een duidelijk beeld van wat ik zocht en al helemaal geen voorkeur voor bepaalde uiterlijke kenmerken. Maar ergens moest er toch iemand zijn die me raakte, boeide, intrigeerde ?

Toen kwam er een mailtje van L. Ik weet eigenlijk niet eens waarom dat mailtje er zo uit sprong. Ik denk door de rustige benadering die tegelijkertijd niets aan duidelijkheid  te wensen over liet. Al snel vlogen de mails over en weer. Ondanks dat de mails soms aardig heet waren, konden we ook over andere zaken praten. Kortom, de klik was enorm. We besloten af te spreken en elkaar te ontmoeten.

Met bonkend hart reed ik de parkeerplaats op van het restaurant waar we hadden afgesproken.  Toen hij belde dat hij er was en ik hem op me toch zag lopen had ik even zoiets van "hmmm ik weet het niet". Hij was kleiner dan ik had gedacht, met mijn (niet eens zo hele hoge) hakken kwam ik op gelijke hoogte. Maar ons gesprek was erg leuk en ging ondanks mijn zenuwen soepel. En ja, dan wat ? Hoe kaart je aan of er interesse is om verder te gaan ? Gelukkig begon L er over en ik vroeg hem wat hij van onze kennismaking vond. Lucky me, hij vond me leuk, lief en een tikkeltje aandoenlijk vanwege mijn zenuwen. Ik vond hem ook heel leuk inmiddels en gaf dat ook aan. Korte tijd later verlieten we het restaurant en bracht hij me naar de auto. Daar kropen we dicht tegen elkaar, zijn armen gleden om me heen en ik vergat even alles terwijl ik in zijn ogen keek. Toen onze monden elkaar vonden, ontsnapte een diepe zucht. Hij kuste me zachtjes op mijn lippen, streelde me met zijn tong voordat hij voorzichtig verder ging. Ik opende mijn mond en toen volgde een intense geile tongzoen. Zo gezoend was ik nog nooit. Dit was mijn eerste zoen met een andere man en het voelde vreemd maar tegelijkertijd vertrouwd. En bovenal heel opwindend !! Automatisch drukte ik me tegen hem aan, zijn hand gleed in mijn haar en hield me stevig vast terwijl hij mijn nek kuste en ondertussen mompelde over mijn foto's die ie zo ontzettend geil vond. Ik voelde zijn hand over mijn borst glijden, zachtjes streelde hij me, het voelde als mijn borst in brand stond en mijn kutje werd heel nat. Ik kreunde zachtjes en hij mompelde: vind je het lekker en geil schatje ? Je hebt me zelf geschreven dat je borsten zo gevoelig reageren...

Zo hebben we een tijdje gezoend en gevoeld. Hoewel ik er van genoot, was het ook heftig. De enorme stroom aan gevoelens die dit alles bij me losmaakte overweldigde me een beetje. Ook liet L duidelijk merken dat hij genoot en dat was iets nieuws voor me. Veel om te verwerken in eens en al met al is er weinig concreets gebeurd maar het was mijn eerste stap op dit gebied en ik heb er nog vaak aan teruggedacht.

Door omstandigheden is het contact met L niet verder uitgebouwd. De weken die hierna volgde waren heftig met diepe dalen waarbij het vanaf zijn kant continue aantrekken en afstoten was. Niet leuk maar achteraf zeer zeker leerzaam geweest omdat ik hierdoor wel snel duidelijk kreeg wat ik wel/niet wil in een bij-relatie. Mijn gevoel werd alleen maar versterkt dat mijn partner mijn nmr1 is en blijft en dat de rest slechts een aanvulling is en moet zijn en geen invulling. In de maanden die volgden heb ik nog diverse koffie-dates gehad en dat samen met de ervaringen met L hebben me een stuk zelfverzekerder gemaakt. Ik weet wat ik wil en hoe ik het wil. De schuchtere dame van begin dit jaar is grotendeels verdwenen.

En toen ontmoette ik E.... maar daarover de volgende keer !

6 opmerkingen:

  1. wat een herkenbaar verhaal zoete droom. De eerste onzekere stapjes naar een opwindender leven. ik had wel de indruk dat het lekkerder was met die vreemde dan met je partner. als dat zo is zou ik dat niet verstoppen maar verkennen op jouw manier.
    Ik kijk uit naar je beschrijving van je relatie met E. Tenminste dat neem ik aan.

    groet Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook benieuwd hoe je omgaat met je 2e bij-relatie met E (en hoe hij dat vind).
    Ik heb 1 getrouwde minnaar maar eerlijk gezegd zoek ik er nog een "neukertje" bij die af en toe kan blijven slapen (en dat daten is niets meer voor mij), elke keer weer aftasten of het wat is, is mij te vermoeiend, ik moet eigenlijk iemand gewoon zo tegen het lijf lopen die er net zo over denkt, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan :-)
    Leuk dat je me gelinkt hebt, ik heb inmiddels jou ook gelinkt.
    O.V.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Ankie, helaas hebben mijn partner en ik (inmiddels) verschillende ideeën over sex en sexuele beleving. Met hem is het zeker fijn maar vrij basic en recht-toe-recht-aan en een lage frequentie. En datgene wat ik mis, vult een ander nu aan. Neemt niet weg dat thuis de communicatie op dat gebied nu helemaal stil ligt, integendeel, het is alleen een langzaam traject..

    @OV, ja een getrouwde man zal niet regelmatig kunnen blijven slapen. Het lijkt me sowieso lastig als de 1 een relatie heeft en de ander niet, om de juiste balans te houden (voor beide partijen hoor). En ik snap je gevoel over het daten, ik was het op een gegeven moment zoooo zat en stond werkelijk waar op het punt mijn oproep te verwijderen toen het 1e berichtje van E binnen kwam.. Meant to be ??

    Dames, bedankt voor jullie reacties! Ik hoop jullie nog regelmatig te spreken hier en op jullie eigen blogs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Spannend, waar blijft het vervolg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik verken pas nu je blog. Wat mooi dat je je gevoelens allemaal toont zo. Je hebt me nieuwsgierig gemaakt naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen