vrijdag 13 november 2009

Gewoonweg genieten

Zo mijn blogjes over hoe E in mijn leven kwam en hoe onze bij-relatie begon staan er op. Vind het leuk dat er al reacties op zijn gekomen en ben vereerd dat mensen mijn blog volgen !

Inmiddels zijn we een paar maanden verder en E en ik hebben regelmatige heerlijke geile ontmoetingen. Verslagen hiervan komen zeker op mijn blog ! Ik heb gemerkt dat ik wel behoefte heb om daarover te schrijven. Het moet er toch uit op een of andere manier en aangezien dat in mijn gewone leven niet op deze manier kan, dan maar in de virtuele wereld.

E en ik hebben al snel heldere afspraken gemaakt. Ik wist inmiddels wat ik wel en niet wilde in een bij-relatie en gelukkig zaten we op 1 lijn. We hebben een enorme seksuele klik en genieten daar volop van. Dat we daarbij ook leuk kunnen praten is mooi meegenomen. Er is dus zeker ook wel een andere klik maar beiden hebben we duidelijk van: de seks is de hoofdmoot. Dat wat we thuis missen, kunnen we elkaar geven en zolang we ons daar allebei prettig bij voelen, is er geen reden om er mee te stoppen. We zijn dus duidelijk niet op zoek naar een nieuwe relatie en alles wat daarbij komt kijken.

Dat die afspraken er zijn, betekent niet dat er nooit momenten zijn van twijfel of onzekerheid. Het is een heel proces waar je doorheen gaat en dat vind ik ook wel weer boeiend. Soms komt toch weer de door de maatschappij opgelegde mening naar boven: dit kan niet, dit hoort niet ! Om me dan weer te realiseren dat ik mijn eigen gevoel moet volgen en dat niet moet laten opleggen door de maatschappij. De enige aan wie ik verantwoordelijkheid heb af te leggen is mijzelf en mijn nmr1.

Het bijzondere aan mijn relatie met E vind ik (buiten de geweldige seks!) dat ik me vanaf het 1e moment veilig en vertrouwd bij hem voel. Hij is tot nu toe de enige waarbij ik dit gevoel heb (in het dating-gebeuren). Dat ik gewoonweg 'weet' dat hij in mijn leven is ook al hebben we eventjes geen contact. Bij ons dus geen dagelijkse msn-sessies, mails of smsjes. We hebben regelmatig contact via de virtuele weg maar als daar langere tijd tussenzit, veroorzaakt dat geen stress of spanning. Heerlijk en precies zoals ik me voor ogen had: veel seks, veel genieten, geen geclaim, geen gezeur. Gewoonweg genieten !

3 opmerkingen:

  1. Blijf er van genieten en als je je avonturen hier blijft beschrijven dan geniet ik met je mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik herken jouw "gevoelens" wat E betreft, ik heb hetzelfde met G. mijn getrouwde minnaar, er is nooit sms contact, nooit msn contact, maar we weten van elkaar dat hij altijd weer langs zal komen op precies het juiste moment, als ik weer even "behoefte" heb, net als hij weer "behoefte" heeft.
    Voor mij is dat ook precies goed genoeg, geen geclaim, geen gezeur maar lekker van elkaar genieten als hij er is.
    Liefs O.V.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ O.V., precies! je brengt het kort en krachtig onder de woorden, zo ervaar ik het ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen