maandag 25 oktober 2010

Goedemorgen

Het is schemerig in de kamer. Ik lig op mijn zij naar je te kijken, luisterend naar je rustige, diepe ademhaling. Na een paar zalige uren vol geilheid en genot zijn we in slaap gesukkeld. Intens tevreden lig ik zo naast je en ja ik beken, ik ben nog steeds geil ondanks dat je me stevig hebt aangepakt. Een glimlach glijdt om mijn mond als de herinneringen door mijn geest dwarrelen.

Je ademhaling veranderd en je keert weer terug. Je ogen blijven dicht, er wordt geen woord gesproken maar je hand pakt de mijne. Ik druk een kus op je schouder en zucht tevreden. Mijn hand verdwijnt onder het dekbed, glijdt over je borst. Tot mijn verbazing merk ik dat je reageert op mijn aanraking en voel ik je tepels hard worden. Mijn glimlach verandert onvermijdelijk in een wellustige grijns.

Mijn hand glijdt naar beneden op zoek naar mijn favoriete pik. Zachtjes speel ik er mee, masseer, trek een beetje en het duurt niet lang voor hij hard en stijf in mijn hand ligt. Het blijft zo geweldig geil om een pik te voelen groeien onder je aanrakingen. Rustig blijf ik spelen, trekken, plagen. Ik hoor je ademhaling opnieuw veranderen, nu van opwinding. Nog steeds zijn er geen woorden uitgewisseld.

Met een grom trap je de deken weg, duwt me op mijn rug en trekt mijn benen op en uit elkaar. Broeierig kijk je me aan terwijl je je pik nog even door je hand laat gaan. Een aanblik die me zeker veel genoegen doet. Zonder iets te zeggen duw je je pik tegen mijn schaamlippen en langzaam maar zeker voel ik hoe je me vult en oprekt. Ik kreun zachtjes als je me met rustige diepe halen neukt. Mijn kut is nog gevoelig van de voorbije uren en als je het tempo een beetje verhoogd voel ik hoe de getergde zenuw-einden reageren. Het maakt me gek van genot. Ik kreun en kronkel, spreid mijn benen zo wijd mogelijk om je zo diep mogelijk te ontvangen. Je valt voorover en ik sla mijn armen om je heen. Ik voel je hijgende adem in mijn nek, hoor je gekreun. Twee zwoegende lichamen opgaand in complete geilheid. Mijn handen omvatten je billen om je nog dieper in me te krijgen, mijn nagels duwen in je huid hetgeen duidelijk de geilheid bij je aanwakkert.

Als de woorden "geef me je zaad" kreunend uit mijn mond komen, lijkt dat de katalysator te zijn voor de finale. Je verhoogt het tempo nu flink en gaat helemaal voor je eigen genot. Stevig pompend glijdt je pik in en uit me, aan je geluiden te horen duurt het niet lang meer, je kreunt, snuift, gromt van puur genot. In gedachten zie ik je gezicht voor me dat op dit moment ongetwijfeld in een grimas van genot is veranderd. Met een luide kreun die uit je tenen lijkt te komen, kom je heftig klaar. Bezweet val je op me neer, zwaar ademend. Als je weer kan praten, kijk je me aan en geeft me een kus op mijn mond. "Zo dan, goedemorgen !"

9 opmerkingen:

  1. Lag je maar mij te kijken :-))

    De spanning stijgt in de lage landen , gereed om je onder te spuiten !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Adouze, welkom op mijn blog! Ik begrijp uit je reactie dat het je niet onberoerd liet .. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'geef me je zaad' geeft definitief het laatste zetje zeg pff

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mark, vertel eens, waarom vinden mannen dat zo geil om te horen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mmmmm, de jager heeft zijn prooi tot overgave opgezweept en de ultiemste, dierlijkste opzweping is dan wel om aub je zaad te geven. Het roofdier gaat dan helemaal voor gaas.....zoiets is het geloof ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mij betreft dat je geil van verlangen om MIJN zaad vraagt...

    Sorry dat ik me er mee bemoei...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om de antwoorden van mannen te lezen ! Tis dus ego-strelend ??

    BeantwoordenVerwijderen