dinsdag 17 november 2009

Maandagmorgen (2)

Terwijl ik even bijkom op de bank, kleedt E zich snel uit. Met groot genoegen kijk ik naar zijn heerlijke lijf, de gespierde armen en benen. Geen onsje teveel maar zeker niet te mager. Zijn pik is inmiddels tot respectabele grootte uitgegroeid. Ik ben dol op zijn stijve pik, vind het zo geil gezicht als hij zo naakt voor me staat of door de kamer loopt met die machtige pik stijf priemend, lonkend.. met een zucht van verlangen glij ik naar de rand van de bank en leg mijn hand op zijn paal en trek hem zo zachtjes naar me toe. Voor hem zittend en geil aankijkend lik ik zijn eikel en proef zijn zilte voorvocht. Mijn hand glijdt naar zijn ballen en masseren ze zachtjes. Mijn andere hand begint hem zachtjes af te trekken terwijl mijn mond over zijn eikel kringelt. Telkens als ik het toompje lik, schokt zijn pik, heerlijk, het maakt me zo geil. Net zoals de situatie me geil maakt, wijdbeens voor hem zittend, die heerlijke pik in mijn mond, zijn handen door mijn haren en onze hete geile blikken die over en weer gaan. Dat alles maakt dat het geil mijn kut uit loopt, dat E regelmatig het ritme bepaald door mijn hoofd stevig beet te pakken, vergroot die geilheid alleen maar.

E mompelt weer allerlei geile zinnetjes en heeft door dat ik ondertussen mezelf vinger. "Geile slet" lacht ie en haalt zijn pik uit mijn mond. "Hup omdraaien" zegt hij. Zeer gewillig draai ik me en ga op handen en knieën zitten. E gromt van geilheid, glijd met zijn vingers langs mijn kutje. "Sjeezus wat ben je toch een geil wijf ! Ik wil je neuken, keihard neuken geile slet" terwijl hij een paar klappen op mijn kont geeft. Verlangend draai ik met mijn heupen, ik voel hoe hij zijn pik langs mijn lipjes laat glijden en wil nog maar 1 ding. Zachtjes voel ik zijn pik drukken en dan glijd hij soepel naar binnen. Zachtjes begint hij te stoten maar als hij merkt dat het goed gaat, gooit hij het tempo al snel omhoog. Woest beukt zijn stijve paal in mijn kutje, zijn handen op mijn heupen, zijn ballen kletsen tegen me aan. Ik kreun van genot, dit is zo ontzettend lekker. Zo opgevuld te zijn, zo zijn pik in en uit me te voelen gaan. E focust zich helemaal op zijn eigen genot en gooit er nog een schepje boven op. Zijn paal beukt nietsontziend langs mijn g-spot en er is geen ontkomen aan, gillend kom ik klaar. E negeert het en gaat gewoon door, ik heb het gevoel dat ik helemaal gek word ! Gek van genot kruip ik in de kussens, smoor zo mijn kreten want ik kan me niet meer in houden. Het gebeuk langs mijn g-spot gaat maar door en door en ik voel het tot in mijn kontgaatje, alle zenuweinden staan nu op scherp en mijn gegil smorend in het kussen kom ik opnieuw klaar terwijl E een woeste kreet slaakt en zijn zaad zo diep mogelijk in mijn kut spuit.

Uitgeput vallen we naast elkaar op de bank.. wat een manier om een saaie maandagmorgen door te brengen!

1 opmerking:

  1. Als zo'n begin van de week een voorbode is, dan belooft dat nog wat;-)

    BeantwoordenVerwijderen