dinsdag 17 november 2009

Maandagmorgen

Maandagmorgen, ik word wakker en merk dat ik al gelijk in een ontzettende geile bui ben. In een opwelling pak ik mijn mobiel en stuur E een mailtje dat ik zo geil ben, zin heb in hem en of hij misschien tijd heeft voor een kopje koffie bij mij thuis ? Het antwoord is bijzonder duidelijk :-)

E sms't dat hij onderweg is en geeft zijn wensen door: alleen mijn badjas aan en verder niks. Onrustig loop ik door het huis, mijn kutje sopt al van geilheid en ik kan bijna niet wachten tot hij er is. Zodra de deur achter E dichtgaat, slaat hij zijn armen om me heen en vinden onze tongen elkaar in een passionele zoen. Ik voel zijn harde pik tegen mijn buik en druk mijn onderlichaam stevig tegen hem aan. E gromt van geilheid, trekt me de kamer in en duwt me stevig tegen de muur met zijn lichaam terwijl onze tongen elkaar blijven uitdagen. Met 1 hand houdt hij mijn armen boven mijn hoofd en met de ander trekt hij de badjas open. Hij kreunt goedkeurend, glijdt over mijn borsten, knijpt in mijn tepels terwijl hij mijn armen nog steeds boven mijn hoofd tegen de muur houdt gedrukt. "Spreid je benen, geil meisje" om vervolgens zijn vingers in 1 keer in mijn drijfnatte kutje te steken. Hard en heftig gaan zijn vingers te keer in mijn grotje, ik kronkel van genot, het geil loopt langs mijn benen. Het feit dat mijn armen nog steeds worden vastgehouden en hij met zijn lichaam mij verder tegen de muur gedrukt houd, maakt me nog geiler. E kreunt allerlei geile taal in mijn oor terwijl zijn vingers vakkundig mijn g-spot bewerken. Mijn benen beginnen te trillen en ik hang inmiddels min of meer tegen de muur, E stopt nog een vinger in mijn kontgaatje en dan gaat het heel snel, daverend komt mijn orgasme door mijn lijf gestormd en schreeuwend kom ik klaar..

Uitgeput hang ik tegen de muur, terwijl E voorzichting mijn armen laat zakken en mijn schouders een beetje masseert. "Zo lieverd, dat was pas het begin" en wankelend loop ik met hem mee naar de bank...

4 opmerkingen:

  1. Jammie, zo wil ik mijn maandagmorgen/parttime dag ook wel eens beginnen.
    Zo te lezen genieten jij en E heerlijk van deze bij-relatie. Hij heeft je hopelijk nog wel lekker fel genomen??
    Liefs O.V.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uiteraard ;-p, deel2 staat er inmiddels op !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, dat is kort, krachtig en GEIL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeerlijk nietwaar??
    @OV Wat let je om je ochtenden zo door te brengen :-)

    BeantwoordenVerwijderen