donderdag 29 juli 2010

Uit eten

De stem van de machinist schalt door de treincoupe en schrikt me op uit mijn mijmeringen. "Dames en heren, wij naderen Utrecht Centraal Station". Meteen ben ik alert en voel ik een aangename spanning in mijn buik. De trein rolt langzaam het station binnen en ik pak mijn tas om naar de dichtstbijzijnde uitgang te lopen. Eindelijk ga ik je weer zien, we hebben er naar uitgekeken en hebben allerlei scenario's de revue laten passeren. Maar zoals gebruikelijk weet ik niet wat je van plan ben en is het maar afwachten. Het enige dat ik weet is dat we 2 dagen bij elkaar zijn inclusief een nacht.

Op het station zoek ik mijn weg naar het bord met de vertrektijden waar we hebben afgesproken. Van verre zie ik je al staan, je leunt ontspannen tegen een zuil en ik voel mijn kutje spontaan nat worden. Een glimlach breekt door als je me ontwaard in de menigte en je me tegemoet loopt. Je armen om me heen en een warme zoen op mijn mond. Onze ogen spreken boekdelen, we hebben ontzettend veel zin. Terwijl we naar de uitgang lopen, haak ik mijn vingers in de jouwe. De kans dat we hier bekenden tegen komen is nihil dus ik grijp mijn kans ;-).

Het hotel hebben we zo gevonden en nadat je het inchecken hebt geregeld, zoeken we onze kamer op. In de lift kan ik me niet bedwingen en ik zoek je mond voor een heerlijke tongzoen. Onze kamer ziet er prima uit. We gooien onze spullen neer en dan kunnen we elkaar uitgebreid begroeten en vooral proeven. De passie laait op, je houdt mijn handen achter mijn rug terwijl je andere hand over mijn lijf dwaalt terwijl we heftig zoenen. Ik verlang naar je en laat dat duidelijk merken maar je duwt me van je af en geeft een kus op mijn neus. "Heerlijk sletje van me, ik ga even een half uurtje naar buiten, rust jij maar een beetje uit, ik ben zo weer terug". Ik wil protesteren maar je blik spreekt boekdelen dus ik slik het in. Als je weg bent, besluit ik mijn spullen uit te pakken. Op het tafeltje leg ik het fototoestel en de speeltjes die ik mee moest nemen, klaar. Dan installeer ik me op het bed, in afwachting van wat komen gaat.

Ik ben blijkbaar ingedommeld want even later zit je naast me op het bed. Je strijkt het haar uit mijn gezicht als ik mijn ogen open. Onze monden vinden elkaar weer. Wat is het toch heerlijk zoenen met jou. Je zuigt mijn tong naar binnen, houdt hem eventjes gevangen. Je bijt en zuigt op mijn onderlip, ik kreun zachtjes. "Sletje van me, ben je al weer geil aan het worden? ".. je hand grijpt mijn haar en trekt mijn hoofd achterover. "Luister goed mijn hoertje, je frist je op in de badkamer, trekt je cuploze bh ,kousen en je jarretelle-gordel aan. Vervolgens bied je jezelf aan, uiteraard op hoge hakken. Je hebt 5 minuten en niets meer, begrepen ?". Ik voel een warm gevoel in mijn onderbuik en antwoord met "Ja mijn Meester" voordat ik snel van het bed af glij en mijn spulletjes bij elkaar pak.

In de badkamer fris ik me op, trek mijn kleding uit en doe de voorgeschreven outfit aan. Inwendig vloek ik, want dit ga ik natuurlijk never nooit niet redden in 5 minuten. Vanwege de zenuwen en de tijdsdruk, worstel ik lang met het bevestigen van mijn gordeltje aan de kousen. Dan nog mijn make-up bijwerken en mijn haar fatsoeneren. Tot slot mijn hoge hakken aan en even diep ademhalen voordat ik terugga naar de kamer.

De kamer is schemerig. De gordijnen zijn dicht, een enkele lamp brand. Je zit in een stoel, zoals bijna altijd met 1 been op de andere, je gehandschoende handen tegen elkaar en je blik die me strak aankijkt. Het blijft me keer en keer beroeren als ik je zo zie. Ik loop naar je toe en zie je goedkeurende blik. Je stem doorklieft de ruimte. "Dat ziet er goed uit mijn sletje. Bied jezelf aan zodat ik je kan inspecteren". Ik loop naar het tafeltje, buig voorover en leg mijn handen op de het blad. Mijn benen spreid ik en ik kantel mijn bekken iets zodat mijn billen naar achteren gericht zijn. "Alstublieft, mijn Meester" zeg ik zachtjes. Ik voel hoe je achter me komt staan. Je gehandschoende handen glijden langs mijn rug, over mijn borsten. Razendsnel piek je met duim/wijsvinger tegen een tepel, ik kreun zachtjes. De andere hand glijdt over mijn billen naar mijn kut. Je knijpt er in en brengt je mond vlakbij mijn oor. "Je ziet er uit om op te vreten mijn sletje. Maar eerst even andere zaken afhandelen. Je had 5 minuten maar bent daar ruim over heen gegaan. Wat heb je daarop te zeggen mijn sletje ? ". "Het spijt me mijn Meester, ik wilde het binnen de tijd doen maar het lukte niet". "Wel mijn sletje, dan moet ik je maar wat discipline bij brengen. Vijftien klappen op je billen en je telt in je hoofd mee, begrepen ? ""Ja mijn Meester, ik zal meetellen".

"Kontje omhoog, sletje" gebied je en ik kantel mijn bekken nog verder. Dan voel ik de eerste klap op mijn billen landen. Ik laat een klein kreetje en ontvang gelijk de volgende klap op mijn andere bil. De volgende serie komt gelijk er achter aan. Ik kreun en tel inwendig mee. Met elke klap voel ik mijn kutje natter en natter worden. Je hand pakt mijn borst en speelt met de tepel, trekt er aan, ik zucht van genot, helemaal als tegelijkertijd je andere hand weer krachtig land op mijn bil. Ik kreun steeds harder en voel het vocht langs mijn dij glijden. Een hand in mijn haar en een ruk naar achteren terwijl je me toe sist "Vertel mijn sletje, hoeveel klappen heb je gehad? ". "Veertien, mijn Meester" kreun ik. "Braaf meisje, dat klopt helemaal" terwijl de vijftiende klap extra hard aan komt. Mijn billen gloeien maar het is een heerlijk gevoel, zeker als je daarna ze zachtjes streelt en warme kleverige kussen er op drukt. "Mijn verrukkelijke sletje, ik ben trots op je. Laat me je inspecteren". 

Krachtig duw je twee vingers mijn kut naar binnen, dat gaat zonder moeite vanwege al het vocht dat de spanking heeft veroorzaakt. "Ahh je bent weer aan het geilen he mijn onverzadigbare meisje ? " Vakkundig vinden je vingers mijn gevoelige plekjes en zonder pardon begin je ze te stimuleren. Al snel sta ik te trillen op mijn benen, een orgasme duurt niet lang meer. Ik smeek je om te mogen komen maar je bent onverbiddelijk: "nog niet mijn slet, nog lang niet, dit is nog maar het begin !". Dan verdwijnen je vingers weer uit mijn kut, je houdt ze voor me en gewillig lik ik ze schoon. "Blijf staan met je benen wijd". Gehoorzaam blijf ik staan en voel wat langs mijn lipjes glijden. Dan duw je beheerst maar nadrukkelijk iets mijn kut in. "Zo sletje, die blijft er voorlopig in zitten. Kom trek je rokje aan en dat strakke en diep uitgesneden blousje. We gaan uit eten". "Maar, maar, maar" sputter ik maar je kijkt me streng aan. Kom op, kleed je verder aan en hou die vieb in je kut. Ik heb trek en niet alleen in jou. Gedwee trek ik de rok en het blousje aan, je pakt mijn hand en begeleidt me uit de kamer. Ik loop voorzichtig, veelste te bang dat de vieb uit me zal glijden.

3 opmerkingen:

  1. Wel een heel geil idee te weten dat je daar met een vib in je kutje rondloopt en aan tafel zat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En? Krijgen wij het vervolg ook nog te lezen? Ben reuze benieuwd hoe het je tijdens het eten en de wandeling naar je tafel verging...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tot nu toe is er geen vervolg geschreven, maar wie weet .. ik zal mijn gedachten er eens over laten gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen