woensdag 14 april 2010

Genieten (3)

Hmmmm gisteravond in bed bedacht ik me dat ik in het eerdere blogje helemaal een van de geilste momenten van onze date vergeten was ! Mijn borsten zijn ongetwijfeld een van mijn meest erogene zones en enorm gevoelig voor erotische aanrakingen, neem de tijd om ze uitgebreid te verwennen en ik ben als geile was in je handen :-). Max is er inmiddels achter wat dat kan veroorzaken .....

Ik lig ontspannen op mijn rug als Max weer bij me komt liggen. Even geen actie maar zoals altijd dwalen onze handen toch over elkaars lichamen. Lekker ontspannen strelen en aanraken. Max begint mijn ene borst te strelen, dan de ander. Weer naar de eerste en hij zuigt zachtjes mijn tepel stijf, dan aan de andere. Ik kijk en geniet van het uitzicht. Om en om streelt, masseert, zuigt, likt hij mijn borsten en harde tepels. Eerst voorzichtig maar dan steeds steviger. Ik kreun en geniet volop. Ik voel hoe mijn vocht weer begint te vloeien, mijn lichaam kromt af en toe van pure genot. Ik voel hoe diep in mijn buik krampjes en tintelingen ontstaan. Max blijft zich op mijn tepels concentreren, steeds harder zuigt en likt hij. Ik slaak af en toe kreetjes en voel van binnen een heerlijke sensatie opkomen. Mijn benen wrijven tegen elkaar, druk ontstaat op mijn clitje. Ik kreun en kronkel steeds harder, druk mijn dijen steeds harder en steviger langs elkaar heen. Mijn handen grijpen in de lakens, ik kreun zachtjes dat ik bijna ga klaar komen. Max gaat onverstoorbaar door en het duurt niet lang meer voordat ik kreunend een heerlijk orgasme beleef.

Wat is dit een geile ervaring, klaarkomen alleen door het stimuleren van mijn tepels. Ik heb het al eens eerder mee mogen maken maar toen was er nog een kleine extra stimulatie nodig om me over het randje te duwen. Maar zoals het nut gebeurde was ongekend erotisch en opwindend. En natuurlijk is de uitdrukking op Max' gezicht na afloop onbetaalbaar als hij doorkrijgt wat er nu precies gebeurd is *grijns*...

2 opmerkingen:

  1. het is met borsten net zoals met de elektrische speelgoedtrein.Ze zijn voor kleine kinderen bedoeld, maar de man speelt er mee. Mmmm lekker plagerig zie je haar dijen wijken en hoort haar ademhaling versnellen.Je knoopt haar bloesje los en pakt haar trots uit. Ze kreunt. Dan een beetje hier, een likje daar een strelinkje zus, harde opgezwollen tepels kneden tussen duim en wijsvingers, zachtjes en soms net iets te hard. Ze kreunt en verlangd naar je handen tussen haar dijen, maar nu bestaan die even niet. Je tongt haar en speelt alleen met die heerlijke hangers. Soms komt ze spontaan of schiet haar hand naar haar knopje als het te lang duurt en ontlaadt ze zich in een heerlijke kramp en dan moet het neuken nog beginnen.
    Mooi en inspirerend blogje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmm geweldig! Als iemand met mijn tepels bezig is dan voel ik het meestal in mijn ruggewervels en tot in mijn tenen... Zo heerlijk!!
    Dat 'als geile was' kan ik me wel voorstellen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen