donderdag 24 juni 2010

Prikkelend en erotisch

5 opmerkingen:

  1. Om eerlijk te zeggen, net iets te veel haar bij de lipjes en het clitje. Heb liever geen haar in mijn eten! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsss.. het gaat om de belofte :-) Het zachte, warme, natte dat schuilgaat. Het gevoel als je vinger zijn weg vind tussen haar dijen.

    hmmmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet wel zeggen dat het een fraai en geil gezicht is om een glimp van die lippen op te vangen. En een zoektocht met mijn vingers naar die zelfde lipjes, mmmmm...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook nog een optie: haar eerst uitgebreid scheren ... lijkt me een buitengewoon geile ervaring..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zou ik ook wel willen doen, maar ik kijk ook graag toe hoe jij dat doet... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen