donderdag 9 september 2010

Hoe zit dat ?

Momenteel gaan mijn blogs voornamelijk over het spel van macht & overgave. De vraag die ik regelmatig krijg is of ik nog wel kan genieten van gewone seks. En dat het voornamelijk lijkt te gaan om mijn eigen genot, het lief-zijn er na en of 'hij' ook wel aan zijn trekken komt.

Om met dat laatste te beginnen: absoluut ! Hoewel ik de grenzen heb aangegeven, mijn verlangens en fantasieën met hem deel, blijft hij degene die het spel bepaald. En in die hoedanigheid doet hij dingen met mij e/o laat mij dingen doen die hem minstens evenveel geil genot schenken. Kortom, hij zorgt er echt wel voor dat zijn eigen genot niet vergeten wordt ;-) en dat is soms (grensverleggend) hard werken voor mij *bloos*.

Wat de rest betreft. Dit blog is 'mijn' blog, mijn ontdekkingstocht en het lijkt me logisch dat in deze verhaaltjes vooral beschreven staat wat ik voel, ervaar en beleef. Veel van hetgeen ik schrijf zijn losse momenten, ervaringen die voor mij nieuw zijn of een bijzondere impact hebben. Ik beschrijf niet een complete dag in zijn geheel, dat zou ondoenlijk zijn. Keep that in mind, je leest slechts een stukje van mijn wereld !

Maar goed, hoe zit dat dan met de gewone seks ? Ik geniet zeker ook van gewone seks. Waarbij opgemerkt dat ook dan mijn voorkeur niet uitgaat naar urenlange aaiseks, ik hou hoe dan ook wel van een beetje pit, grinnik Het is een misverstand te denken dat op een date we de hele dag een spel spelen en bezig zijn met bdsm. Het is een belangrijk onderdeel van de seks maar er is zeker ruimte voor andere manieren om van elkaar te genieten. En dat vind ik juiste het fijne aan ons contact, dat we moeiteloos kunnen omschakelen van het één naar het ander waarbij je wel telkens dat gevoel van gelijkwaardigheid ervaart. Niks moet, alles mag, niks is vreemd of raar.

Meestal begint onze ontmoeting wel met een spel, daar is immers naar toe gegeild gewerkt. Maar tijdens de pauzes op zo'n dag/avond is er geen sprake van onderdanig of dominant gedrag. Dan kruipen we lekker naast elkaar met een hapje en een drankje. Ik ga dus echt niet op de grond aan zijn voeten zitten :-). Soms zijn er luchtige gesprekken, soms dieper, soms is het gewoon fijn om elkaar te voelen en niets te zeggen. Simpelweg twee mensen die genieten van elkaars gezelschap, op gelijkwaardige basis. 

Vanzelf speelt dan de lust op enig moment weer op maar wat dan gebeurd is ook geen vaststaande routing. De ene keer neem ik initiatief door bijvoorbeeld zijn pik te masseren, te likken, te zuigen totdat hij weer ferm overeind staat waarna we overgaan in een zalige neukpartij. De andere keer glijden zijn vingers 'ineens' in mijn kut. Of we liggen lange tijd in elkaar verstrengeld te genieten van zachte strelingen en lange lome tongzoenen. Maar net zo goed kan ik ineens weer geblinddoekt worden of vastgezet worden voor een nieuwe sessie. Of een combinatie van alles :-).  Kortom, het is niet of bdsm of gewone seks. Het één is niet minder of beter dan het ander. Beide 'smaken' zijn heerlijk en allebei wil ik proeven, meemaken, beleven !

Nog even terugkomend op het 'lief-zijn-erna", dat is voor mij één van de belangrijkste dingen. Dat voedt het gevoel van veiligheid, vertrouwen. Ik geef immers mezelf aan 'hem', letterlijk heeft hij de touwtjes in handen. Ik heb geen zeggenschap meer (op een stopwoord na). Om dat te kunnen moet er een groot vertrouwen zijn en bij mij staat of valt dat met het gevoel van veiligheid, genegenheid, geliefd zijn. Niet alleen voor en tijdens een sessie maar zeker ook er na. Immers, tijdens een spel zijn meestal 1 of meerdere zintuigen 'uitgeschakeld'. Als je niet ziet wat er gaat gebeuren, niet je ledematen kunt gebruiken etc komt elke prikkel intenser aan dan als je wel de beschikking hebt over al je zintuigen. Door die verhoogde intensiteit komen soms heftige gevoelens en emoties los, die zo heftig kunnen zijn dat het verwarrend of zelfs beangstigend is. Ik moet er echt niet aan denken dat als dat gebeurd, 'hij' vervolgens van me wegloopt en me aan mijn lot overlaat. Juist zijn geruststellende aanwezigheid na afloop maakt dat de verwarring verdwijnt en het gevoel van veiligheid, vertrouwen verder groeit. Hetgeen weer profijt geeft voor een volgend spel. Om nog maar niet te spreken over het heerlijke zwevende gevoel wat dan komt. 

En die aanwezigheid hoeft niet altijd 'in zijn armen liggen' te zijn en 'hou me stevig vast', het gaat er om dat ik zijn geruststelling voel, dat ik voel dat hij op me let. Dat kan ook door me nog een tijdje in mijn boeien te laten liggen zodat ik nog in mijn eigen wereldje kan zweven, af en toe even kijkt hoe het met me gaat, me een kus te geven terwijl hij ondertussen wat hapjes en een drankje klaarzet totdat ik weer op aarde ben teruggekeerd. 

Enfin, tis weer een heel verhaal geworden. Ik hoop dat zo wat duidelijker is hoe eea in elkaar zit. En dat gewone seks prima gaat naast de kinky seks. Al kun je natuurlijk nog gaan brainstormen over de definitie "wat is 'gewone' seks". Eigenlijk wil ik niet denken in die hokjes, tijdens een date denk ik echt niet van "nu gaan we even bdsm-en". Ik geniet van het ruigere werk maar net zo veel van dicht tegen elkaar aanliggen en elkaar heerlijk zoenen, plagend, strelend, uitdagend. Best of both worlds eigenlijk ongeacht hoe je het noemt.. 

That reminds me, ik heb onlangs nog wat ideetjes in de categorie "gewone seks" opgedaan. Hopelijk kan ik die binnenkort eens bij 'hem' uitvoeren en wie weet volgt er nog een keer een verslagje ;-). 

5 opmerkingen:

  1. Je blijft me boeien...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Zoete Dromen, Ben eigenlijk benieuwd of je ook super geil wordt als de rollend omgedraaid zouden zijn? ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij wel, je boeit me figuurlijk en je mag me letterlijk boeien...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Bassie, je bedoelt ik dominant ? Ik weet t niet. Het speelt wel eens door mijn gedachten maar ik geloof niet dat ik deep down toch voornamelijk onderdanig ben en echt een heel spel kan dragen.

    Misschien ooit eens in combinatie met mijn beschermheer en een 3e persoon .. ik 'moet'/mag me (dominant) uitleven op die 3e totdat mijn beschermheer mij weer opeist. Zoiets lijkt me wel geil...

    Dus beetje wat Liefhebber oppert zeg maar :-)

    BeantwoordenVerwijderen