zondag 18 juli 2010

Nipple

8 opmerkingen:

  1. prachtig, prikkelend, heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal met je eens Mark, het maakt dat ik direkt naar 'hem' verlang..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en bij de aanblik hiervan zou ik alleen maar de behoefte hebben om mijn tong..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ..om mijn tong langs mijn lippen te laten glijden alvorens een slok champagne te nemen ?

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en vervolgens met de champagne over mijn lippen over jouw lippen te gaan..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hmmmm... ik ben dol op champagne :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en dan ken je mijn lippen nog niet eens.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohh vertel eens, wat ik mis ik dan vooralsnog ? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen