maandag 19 juli 2010

De tuchtiging

Voor over lig ik op de tafel. Mijn enkels aan de tafelpoten gebonden, mijn handen vast in handboeien. Gelukkig zijn die verder niet vastgebonden anders lag ik er wel heel hulpeloos erbij. Ik voel zijn handen langs mijn rug glijden, langs mijn billen. Hij praat tegen me, vunzige taal die mijn geilheid en verlangen naar meer alleen maar doet toenemen. Twee klappen, op elke bil één. Ik geniet. Hij glijdt met een voorwerp langs mijn lijf, ik weet niet wat het is. Het glijdt tussen mijn kletsnatte lipjes door. Dan een nieuwe klap. Auww dit is iets anders dan een hand ! Zijn hand streelt de pijnlijke plek. Alle goeds komt in tweeën dus ook de 2e klap om mijn andere bil is vernijnig.

Opnieuw glijdt er iets langs mijn rug. Het zorgt voor kippevel maar ik herken het: een veertje. Ik ontspan en geniet van het gekriebel. Wederom een voorwerp dat langs de binnenkant van mijn dijen glijdt. Het voelt groter aan dan daarstraks maar ik kan het niet thuisbrengen. Ik kreun als het voorwerp op mijn kont landt. Weer een ander soort pijn. Is het eigenlijk pijn ? Ja toch wel, alleen veroorzaakt het een totaal ander gevoel als in andere situaties. Het is een verbazingwekkende gewaarwording dat mijn kut drijfnat wordt van dit soort slaag. Het is geen negatieve pijn, het is pijn met instemming, met toestemming en het maakt me ontzettend geil. Simpelweg, een beetje pijn is gewoon fijn. Vind ik dan :-)

Het strelen, plagen en de diverse soorten slaag wisselt elkaar af. Ik probeer mijn gekreun en gesteun binnen te houden maar het lukt me niet. Zijn vingers glijden regelmatig door mijn kut, zoeken mijn clit, plagen het, glijden in mijn kut, plagen daar. Tussendoor lig ik af en toe 'doelloos' op de tafel, hij loopt rond en ik vermoed dat hij wederom foto's maakt. Hij geeft aan mijn kontje op te rekken en ik voel de buttplug duwen. Rustig aan en in een aantal stappen verdwijnt de plug in me, ik zucht van genot.

Op een gegeven moment voel ik zijn vingers op mijn schaamlip, gevolgd door een hele lichte pijn. Het duurt een paar seconden voordat ik door heb dat hij een knijper op mijn schaamlip heeft gezet! Voordat ik het weet, zit er op de ander ook eentje. Alle goeds komt in tweeën immers.... Het is niet eens echt pijnlijk maar zorgt wel voor een warm licht tintelend gevoel. Hetgeen versterkt wordt als hij er mee gaat spelen, er zachtjes aan trekt en zo mijn kut opent. Ongetwijfeld is dit een enorm geil gezicht.

Opnieuw klappen op mijn kont, ik ben inmiddels zo ver in mijn genot dat ik alle schroom laat varen: ik smeek hem om meer slaag. Telkens laat hij mij een stukje zweven om dan weer te stoppen met slaan waardoor het gevoel niet doorzet. Echter de dominant in hem is volledig naar boven gekomen en hij grijpt me bij mijn haar. "Ik ben degene die bepaald wat jij krijgt" sist hij herhaaldelijk in mijn oor. Ik smeek meer en meer maar hij geeft geen duimbreed toe. Verdorie. Overigens, pas achteraf kon ik onder woorden brengen waarom ik meer slaag wilde, op het moment zelf was ik zodanig in een roes dat dat niet lukte.

Er wordt iets tegen mijn mond geduwd, voorzichtig proef ik met mijn tong. Het is de nieuwe vieb waarmee hij mijn mond neukt. Dan is het weg. Voor ik het weet zit hij in mijn kut en ik schiet bijna tegen het plafond van genot, ware het niet dat ik vast lag. Hij stoot de vieb in en uit, glijdt ermee tussen mijn lippen. Masseert mijn hele vulva met het ding. Houdt hem tegen de knijpers, op mijn clit. Ik kreun en kronkel voor zover mogelijk. Ik voel een orgasme opkomen, niet gek na een aantal dagen een klaarkomverbod en nu deze behandeling.

Ik smeek om klaar te mogen komen maar opnieuw heb ik pech. Terwijl hij de vieb tegen mijn clit houdt en ik kronkelend om toestemming smeek, is het antwoord een hard maar duidelijk NEE. Keer op keer smeek ik, keer op keer is een ferm NEE het antwoord. Ik heb het gevoel alsof ik helemaal gek wordt maar gek genoeg helpt zijn harde NEE wel om het tegen te houden. Op het moment dat ik het echt niet meer dreig te houden, trekt hij de vieb weg. Shit ! klaarkomen zit er nog niet in. Hijgend lig ik op tafel. Hij streelt me, kust me, maakt mijn enkels los en helpt me omhoog. Ik ben dankbaar voor zijn steunende arm want mijn benen begeven het bijna als ik naar het bed wankel, nog altijd met de buttplug in ...

2 opmerkingen: