donderdag 22 juli 2010

Voorproefje

Vastgebonden en met gespreide ledematen lig ik op bed. Mijn zicht is ontnomen door een blinddoek. Ik hoor hem rondlopen, hij rommelt in tassen, laden, kastdeuren gaan open en weer dicht. Het hoort allemaal bij de mindfuck en het werkt.. ik voel hoe het vocht uit mijn kutje loopt, een huivering van genot trekt door mijn lijf en maakt dat mijn tepels zich oprichten. Dan ruik ik de geur van leer en even later voel ik zijn warmte als hij naast me komt liggen. "Ligt mijn sletje er een beetje lekker bij ? " mompelt hij in mijn oor terwijl zijn vingers een venijnig kneepje in een tepel geven. Zijn tong likt mijn oorlelletje, trekt een spoor langs mijn nek om met een warme kus op mijn schouder te eindigen. Ik kreun zachtjes en mijn lijf beweegt in de boeien. Ik voel hoe hij voor me gaat zitten, tussen mijn gespreide benen, zijn handen glijden naar mijn borsten. Zijn vingers strelen, masseren en spelen met de tepels. Gelijk effect in mijn onderlichaam en het wil in een reflex inkrimpen van genot. De boeien beletten het en dat maakt me nog geiler.

Zijn tong begint te spelen met een tepel, af en toe bijt hij er in wat ingehouden kreetjes aan mij ontlokt. Terwijl zijn vingers ruw met mijn tepels verder gaan, drukt hij warme natte kussen op mijn buik, steeds verder afzakkend naar mijn glibbernatte kutje. Ik voel zijn mond op mijn venusheuvel en zijn tong die heel even over mijn clitje flitst. Ik wil meer en probeer wanhopig mijn bekken richting zijn gezicht te krijgen. Hij lacht zachtjes "hmmmmm je hebt er zin in he ? Mijn verrukkelijke geile sletje.. volgens mij genoeg zin om genot aan meer personen te schenken dan alleen aan mij. Hoe zou je dat vinden, mijn hoertje, als er nu iemand binnen kwam en zijn vingers in je geile kut stak ? Een onbekende die jouw meest intieme plekje gewoon grijpt omdat IK het toesta ?"

Zijn woorden maken me geil EN een tikkeltje ongerust. Hij heeft dit vaker zo gezegd maar nu klinkt het toch anders, lijkt het..of niet ? Ik voel hoe hij weer naast me komt liggen, zijn gehandschoende hand streelt mijn gezicht. Ik geniet van de geur van het leer, die geur is zo verbonden met hem en ons avontuur. Dan veert het bed aan de andere kant door en ik slaak een kreet van schrik. "Rustig mijn sletje, we hebben bezoek, het is goed. Niet zo schrikken, je weet toch dat ik op je pas? Ontspan je, mijn meisje, en geniet... "fluistert hij terwijl hij rustig mijn lijf streelt. "Mijn geile heksje, wat heeft je meester je netjes voor me neergelegd en uitgestald. Ik zie heerlijke geile plekjes waar ik me prima mee zal kunnen vermaken" hoor ik een warme stem in mijn andere oor fluisteren terwijl de onbekende mijn arm streelt. Even duurt het, dan heb ik door dat jij het bent ! De man waar ik al maanden mee mail, die af en toe lijkt samen te spannen met mijn beschermheer, die me extra geil maakt voor een date en meegeniet als ik weer terug ben. Rustig streelt hij mijn lichaam en ik merk hoe jij dezelfde bewegen maakt. Langzaam ontspan ik en geniet van de aanrakingen van 4 warme stevige handen.

To be continued..

3 opmerkingen: