maandag 12 juli 2010

Het begin

Hoewel hij mij meestal zit op te wachten in een stoel, zijn ene been rustend op de knie van het andere, gestoken in donkere kleding en zijn ogen me aankijken over zijn in leer gehulde handen die elkaar bij de vingertoppen raken, begint ons spel tot nu toe niet direct bij mijn binnenkomst. Ik verdwijn in zijn armen, zijn lippen zoeken de mijne, eerst even elkaar begroeten en 'connecten'.

Natuurlijk houdt hij ook dan de regie in handen ;-) , als mijn handen afdwalen naar plekken die hem nog niet zinnen, pakt hij mijn handen onverbiddelijk beet zodat ik niet verder kan. Voor mij was dit moment altijd van belang, om even een stukje bevestiging te voelen op het moment dat we elkaar weer zien. Bij onze laatste ontmoeting merkte ik echter dat de noodzaak hiervoor minder is geworden. Onze band wordt sterker, het vertrouwen groeit.Om eerlijk te zijn, het lijkt me best een spannend en geil idee om een keer direct te beginnen. Ben benieuwd wat dat met ons zal doen.

Voor nu begint het spel met de opdracht de spullen die hij gevraagd heeft om mee te nemen, te tonen. Over het algemeen is dat de bondage-set, knijpers, vibrators, buttplug, fotocamera. Hij bekijkt goedkeurend de nieuwe zwarte vibrator en de tepelklemmen die ik net heb aangeschaft. Wat hij heeft meegebracht is altijd maar afwachten. Hij geeft opdracht me uit te kleden en even later sta ik in lingerie voor hem. Mijn MD-bh en de zwarte kanten corsetgordel bevallen hem merk ik aan zijn reactie. Hij begeleidt me naar de tafel in de hoek, het gaat nu echt beginnen.

2 opmerkingen:

  1. Heerlijke start, lekkere speeltjes, je laat ons toch niet te lang wachten op het vervolg hè? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb toch netjes mijn best gedaan dacht ik zo, Liefhebber :-)

    BeantwoordenVerwijderen