zaterdag 24 juli 2010

Voorproefje (2)

Mijn beschermheer draait mijn hoofd naar zich toe en geeft me een lange tongzoen, terwijl ik 2 verschillende handen op mijn borsten voel. Dan pakt hij mijn kaak en draait mijn hoofd naar jou. "Zoen hem" , sist hij in mijn oor. Aarzelend vinden mijn lippen de jouwe, het is even vreemd maar al snel neemt de lust het over en vinden onze tongen elkaar in een gepassioneerd spel. Ondertussen zuigt en likt hij mijn tepels. Ik kreun, geniet. Je laat mijn mond los en draait mijn hoofd weer naar hem toe die ik heftig begin te zoenen. Nu ben jij het die mijn borsten en tepels verwend. Ik kreun, zucht en kronkel en voel het geil uit me lopen. Zo wisselen jullie elkaar een tijdje af en het maakt me mateloos geil. Zeker als ik voel hoe jouw vingers mijn kutje vinden en zijn vingers mijn kontje oprekken. Ik kronkel in mijn beperking van geilheid en ik hoor aan jullie versnelde ademhaling dat het ook voor jullie genieten is.

Ik voel hoe de leren handschoenen langs mijn benen glijden en mijn beschermheer me losmaakt. Daarna zijn mijn armen los. "Omhoog" zegt  hij en ik ga rechtop op bed zitten. Hij gaat achter me zitten met gespreide benen. "Armen achter je rug". Ik voel hoe hij de handboeien aan elkaar klikt en vervolgens trekt hij me met mijn rug tegen zijn borst. "Open je benen, mijn sletje en presenteer je kut aan hem". Zijn armen glijden om me en hij houdt me zo stevig beet. Gehoorzaam open ik mijn benen voor je. Hij slaat zijn eigen benen er over heen en trekt mijn benen nog een stuk verder open. "Eindelijk je kutje, ik zie haar eindelijk in het echt..hmmmmmm geil heksje, ik ga je helemaal gek maken, ik wil je zien kronkelen van geilheid". Zachtjes voel ik je tong mijn lipjes beroeren, dan steeds verder dieper. Je vingers spreiden mijn lipjes verder en je tong vind elk plekje. Ik kreun zachtjes. "Ahh ze vind het lekker mijn vriend, mijn sletje vind het geil om gelikt te worden door een onbekende, niet waar mijn Iza ? " bijt mijn beschermheer me toe terwijl hij een ruk aan mijn haar geeft. Net op dat moment steek je 2 vingers diep naar binnen en ik slaak een kreet. Terwijl jij me vingert en likt, bewerkt hij met zijn handen mijn tepels. Op die manier houdt hij ook me ook gelijk in bedwang. Die combinatie is genoeg om me gek te maken. Al snel lig ik te kronkelen onder jouw tong en vingers en in de armen van mijn beschermheer. Het duurt niet lang voor de golven kutsap uit mijn schoot golven en ik heftig en stuipend klaar kom....

Hij maakt mijn boeien los en ik val languit op bed. Zo mag ik even bijkomen in de armen van 2 mannen waarvan ik de een nog nooit heb gezien... Lang rust krijg ik niet, ik voel tegen mijn kont hoe de pik van mijn beschermheer weer groeit. "Op handen en voeten, sletje" gromt hij. Ik voel hoe zijn handen mijn haren grijpen en mijn hoofd in bedwang houdt. Dan zijn eikel tegen mijn mond. "Open en pijp me". Gehoorzaam open ik mijn mond en ontvang zijn geslacht. Het duurt niet lang voordat hij het overneemt. Hij houdt mijn hoofd stevig vast en neukt mijn mond. Steeds dieper en dieper, mijn neus raakt zijn buik. Ik doe mijn best maar kan niet altijd het kokhalzen voorkomen. Aan de andere kant weet ik dat hij juist dat geluid ook zo geil en machtig vind. En hij weet dat ik dit ontzettend geil vind... "Ik doe je blinddoek af, ik wil je tranende ogen zien, de geile blik maar owee als je om kijkt.. je kijkt alleen naar mij, begrepen ??" ... de blinddoek verdwijnt en gelijk trekt hij mij tot ver over zijn pik heen en houdt mijn hoofd vast. Ik kokhals, tranen springen in mijn ogen. "Blijf me aankijken, sletje, kijk me aan ongeacht wat er gebeurd".. als gebiologeerd kijk ik hem in zijn ogen, de tranen wegknipperend. Dan 2 handen op mijn heupen, ik voel wat duwen en dan glijdt je geslacht in 1 beweging in mijn kut. Ik sper mijn ogen wijd en gorgelend komen mijn kreten. "Is het lekker mijn verrukkelijke Iza? Dit was toch wat je wilde, de pik van mij diep in je keel en gelijkertijd van achteren geneukt worden door een onbekende? Je krijgt het zoals je wilde, doe je best mijn sletje!". Terwijl hij mijn mond opnieuw begint te neuken, voel ik hoe jij hetzelfde met mijn kut doet.

Ongekende geilheid maakt zich van mij meester, het gevoel van deze gelijktijdige penetratie is geweldig. Ik kijk in de ogen van mijn beschermheer en zie hoe hij geniet. Van mijn genot, van het schouwspel hoe een ander zijn sletje achterlangs neemt. Voor jou moet het net zo'n geil gezicht zijn, uitzicht op een pijpende vrouw terwijl je haar stevig neemt. Steeds hoger en heftiger wordt jullie tempo en het duurt niet lang voordat ik het zijn zaad diep in mijn keel voelt spuiten, gevolgd door een paar laatste stoten van jou waarna je jouw lading laat gaan..

3 opmerkingen:

  1. Mmmmm zzzoo geil. Als dit is wat je wil dan wil ik je ook wel van dienst zijn hoor... ;-)
    Lijkt me geweldig om je geilheid van je gezicht af te lezen... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @liefhebber, vrijwilligers mogen zich melden via de mail :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daag me niet uit, wie weet ga ik het nog doen ook...

    BeantwoordenVerwijderen