vrijdag 2 juli 2010

De uitvoering

Hij had me een opdracht gegeven en ik verkeer niet in de positie om die te weigeren ;-) . Of WIL ik niet weigeren ? *grijns* ...

Na de nodige andere klusjes gedaan te hebben, was het tijd om mijn opdracht uit te voeren. Eerst ging ik richting douche, masturbatie is immers net als duo-seks het lekkerst als er geen haartje te bekennen is. Terwijl het lauwwarme water langs mijn gezicht stroomt glijden mijn handen over mijn lijf, ik streel mijn borsten, maak de tepels hard. Genietend glijdt een hand naar beneden, ik voel hoe nat ik ben en mijn zin groeit verder. Langzaam smeer ik mijn kutje in met scheerolie en laat vervolgens het mesje langs mijn heuveltje glijden. Daarna zijn mijn lipjes aan de buurt. Glibberend door de olie en mijn kutgeil glijdt het mesje langs de tere delen. Keer op keer blijft het een geile handeling. Eerder deze week las ik een verhaal waarin de vrouw werd geschoren door haar minnaar. Een waarlijk erotische gedachte. Een andere vorm van overgave, het mes in zijn handen.

Mijn hand glijdt langs mijn lipjes, alles is glad, zo'n lekker gevoel. Ik draai de kraan dicht en droog me af. Naakt loop ik naar mijn slaapkamer waar een schemerig sfeertje hangt. De praktisch gesloten rolluiken sluiten de ondergaande zomerzon buiten, de ventilator aan het plafond zoemt. Ik pak mijn doos met attributen onder het bed vandaan en leg de opgegeven attributen klaar: tepelpompjes, trileitje, buttplug. Ik zet wat kussens omhoog tegen de spijlen van het bed en maak het mezelf comfortabel. Met opgetrokken en lichtgespreide benen lig ik zo in de kussens. Mijn handen strelen mijn lijf, pakken mijn borsten stevig beet, masseren ze. Mijn vingers rollen mijn tepels en al snel staan ze omhoog. Ik knijp er een aantal keer in en voel gelijk reactie down-under. Ik pak het tepelpompje en smeer de rand in met een beetje glijmiddel. Naar ik begrepen heb zorgt dat echt voor een 100% vacuüm. Ik knijp in het pompje en plaats hem op mijn rechtertepel, langzaam laat ik het pompje los en ik zie hoe mijn tepel in het buisje wordt getrokken. Het glijmiddel helpt inderdaad want mijn tepel wordt beduidend krachtiger en verder naar binnen gezogen dan de vorige keer. Ook op de andere kant plaats ik het pompje. Met enige verbazing kijk ik naar mijn opgetrokken tepels.. wat een geil gezicht om nog niet te spreken van de sensatie in mijn lijf. Ik wiebel de pompjes een voor een heen en weer, dan weer tegelijk, tik er tegen en het lukt zelfs een beetje te draaien. Kreuntjes ontsnappen mijn lippen, dit is intenser dan eerder deze week, wat geil. Ik knijp in het rechterpompje en mijn tepel krijgt weer de vrijheid. Opnieuw knijp ik het pompje samen en ik zet hem terug. "ohhhhhhhh" roep ik uit als ik merk hoe gevoelig de tepel al is en vervolgens nog verder opgetrokken wordt. Zo speel ik een tijdje met de pompjes en het telkens opnieuw plaatsen.

Mijn hand glijdt richting mijn kutje, needless to say dat het daar al zeiknat is. Ik pak mijn benen bij mijn knieholtes en trek ze op. Mijn kut spreidt zich nu helemaal. Volgens mij een van de favoriete houdingen van hem om zich aan te verlustigen. Ik verlang naar zijn aanwezigheid, zijn klappen op mijn kut, zijn vingers in mijn lustgaatjes. Zo liggen maakt me geil en heet.. Ik smeer het kutgeil verder uit, over mijn dijen en over mijn kontgaatje. Het trileitje pak ik er bij en druk ik tussen mijn lipjes op de laagste trilstand. Zo laat ik mijn clitje genieten terwijl mijn handen weer spelen met de tepelpompjes. Ik kreun zachtjes en voel het geil tussen mijn billen lopen. Ik rol op mijn zij en laat een vinger langs mijn kontgaatje glijden. Moeiteloos glijdt de vinger naar binnen. Ik probeer een houding te vinden waarbij ik mezelf zo diep mogelijk kan penetreren maar moet al snel erkennen dat dat met mijn rechterarm niet zal lukken. Te veel beperking in mijn schouder, grmblll... geïrriteerd ga ik op handen en knieën zitten maar ook dat werkt niet, niet voldoende penetreren en niet de buttplug inbrengen. Nog gefrustreerder ga ik op mijn rechterzij liggen, trek mijn been om hoog en he he met de linkerarm gaat het een stuk beter. Rustig rek ik mijn kontje op en de buttplug verdwijnt tot de laatste ribbel. Terwijl mijn clitje verder geplaagd wordt, laat ik mijn kontje wennen en geniet ik van het opgerekte gevoel...

Mijn hand pakt de rand beet en langzaam trek ik hem een stukje uit mijn kontje. Dan weer terug, ik voel mijn kringspier openen en weer sluiten als de ribbel is ontvangen. Ik kreun van genot. Ik doe het opnieuw, nu wat sneller. Geilmakend. Ik merk dat mijn kontje het aan kan en probeer de plug steeds sneller in en uit te bewegen. Echter, opnieuw loop ik tegen mijn fysieke beperkingen aan en lukt het me niet goed. Mopperend grabbel ik in mijn spullen op zoek naar de glazen dildolk. Hard, stevig en met flink houvast. Moeiteloos glijdt hij naar binnen en ik hervat mijn spel. Steeds sneller pomp ik hem in en uit mijn kontje, ik kronkel van genot, voel het geil tussen mijn kutlipjes sijpelen, het trileitje gaat wat harder. Nog steeds op mijn zij, sluit ik mijn benen en rij mezelf op tegen het trileitje terwijl mijn hand de dildolk nog steeds mijn kontje laat neuken. Het gevoel is heftig, intens, ik herken het van onze sessies, alleen nu weet ik wat er komt omdat ik het zelf doe en ik merk dat ik moeite heb me helemaal over te geven aan het gevoel van binnen. Het orgasme is er steeds bijna maar het lukt me niet om mezelf over het randje te krijgen. Ik denk nergens aan, richt me alleen op het geile gevoel en het genot..maar toch..

Ik ga op mijn knieën zitten en buig voorover. Mijn benen bij elkaar die het trileitje tussen mijn gezwollen schaamlippen klemmen. Mijn hand heeft nog steeds de dildolk beet. Opnieuw voel ik het naderen, opnieuw lukt het niet om me over te geven. Ik merk echter dat mijn clitje gevoelig wordt en ik wil WEL heel graag ontladen. Ik laat de dildolk uit mijn kontje glijden en concentreer me nu alleen op het trileitje en mijn orgasme. Als vanzelf komt mijn fantasie weer terug....

Ik voel hoe hij naast me zit en toekijkt. Kijkt hoe ik mezelf oprij tegen het trileitje, hoe mijn lijf beweegt, hoe kreunen en zuchten uit mijn keel ontsnappen. In mijn fantasie grijpen zijn handen mijn haren en trekken me zo omhoog. Op mijn knieën met gestrekt lijf zit ik op het bed en beweeg zo verder tegen het trileitje. In mijn fantasie klikt hij snel mijn handen achter mijn rug vast. Dan grijpt hij mijn haren opnieuw en trekt mijn hoofd achterover. "Je lijf gestrekt houden mijn sletje" sist hij in mijn oren. Zijn andere hand speelt met de tepelpompjes, hij trekt, duwt, draait. Hij stort de meest vunzige taal over me uit en ik kreun nog meer van genot. Ik merk dat het niet lang meer duurt nu. Mijn lijf begint te schokken voor zover dat kan in zijn houtgreep, tranen springen in mijn ogen als ik de lichte pijn voel vanwege de vastgegrepen haren. "asjeblieft?" pers ik er met moeite uit en gelukkig hoor ik de verlossende woorden "Kom maar mijn sletje". 


Ik sluit mijn ogen en geef me over aan het orgasme dat schokkend door mijn lijf dendert.... op hetzelfde moment geef ik mijn tepels de vrijheid terug, de bloedtoevoer wordt herstelt en prikkelt mijn tepels zodanig dat het orgasme nog heftiger lijkt, met moeite verbijt ik een schreeuw... damn wat lekker ..

2 opmerkingen:

  1. @Zoete Dromen, Gaaaaaf, wat een lekker verhaal weer :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Bassie, het was zeker ook lekker om te ondergaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen