zaterdag 17 juli 2010

De inspectie

"Mijn sletje, tijd voor de inspectie. Ik wil bekijken of je klaar bent voor je beproeving". Alleen die woorden maken me al week in mijn knieën en veroorzaken een kriebel in mijn buik. De inspectie duwt me altijd al een beetje richting zweefstand. Meestal moet ik voorover bukken, mijn benen gespreid. Die houding windt me op en maakt dat ik me tegelijkertijd klein ga voelen. Ik voel de mentale verandering in mezelf voltrekken, het loslaten van de controle en het toegeven aan mijn onderdanige gevoel. Die verandering is een plezierige gewaarwording. Een huivering van genot, de wetenschap dat dit de voorbode is van uren vol genot. De allereerste keer dat hij mijn kutlipjes aanraakt, hoe licht ook, maakt dat mijn geilheid omhoog schiet en mijn onderdanigheid definitief bezit van me neemt... de juiste mood is er, ik ben bereid te ondergaan wat hij voor me in petto heeft.

Hij begeleidt me naar een tafel in de hoek. "Ga er op zitten, spreid je benen en laat ze over de rand bungelen". Gehoorzaam neem ik plaats en probeer een dusdanige houding te vinden dat ik er verder nog enigszins charmant bij zit. Mijn handen steunen achter mijn rug en mijn hoofd leunt tegen de muur. Zijn handen strelen mijn benen, mijn venusheuvel, mijn lipjes. Ik voel hoe mijn kut reageert. Een vinger cirkelt rond mijn clitje, ik steun zachtjes. Zijn vingers openen mijn schaamlippen en hij bekijkt mijn kut aandachtig. Nu ik zie wat hij doet en bekijkt, voel ik me toch licht ongemakkelijk erbij zitten. En voel ik mijn kut natter en natter worden. Tegenstrijdig dus.  "Keurig glad geschoren mijn sletje, je kutje ziet er verrukkelijk uit". Twee vingers worden naar binnen geduwd en ik kantel mijn bekken om ze dieper te voelen. Who am I kidding ? Alsof hij nu direct mijn g-spot gaat opzoeken voor een denderend orgasme..NOT !

"Hier lik af" en hij duwt zijn vingers in mijn mond. Gretig lik ik zijn in leer gehulde vingers schoon, genietend van de smaak van mijn eigen geil. Met diezelfde twee vingers duwt hij mijn onderkaak naar beneden en pakt met de andere vingers mijn kin. Een simpele beweging maar het vergroot mijn onderdanige gevoel en de geiligheid neemt toe.

Hij laat me los en loopt naar de camera. Vanaf een afstandje staat hij foto's te nemen. Hij zegt niets, loopt om me heen en fotografeert er lustig op los. Steeds dichterbij. Foto's van mijn kut. Zijn vingers trekken mijn lippen open. Hij zit met de camera er bijna bovenop. Nog meer foto's van mijn kut. Ik voel me opnieuw een beetje ongemakkelijk en een tikkeltje opgelaten. Maar ook nu voel ik hoe ik tegelijkertijd ook geil wordt. En ik bedenk me dat een sub het niet altijd comfortabel hoeft te hebben. Het ongemakkelijke gevoel benadrukt mijn onderdanigheid en dat windt me tegelijkertijd weer op. Hij weet mijn harde grenzen, weet wat me geil maakt. Ik vertrouw hem.

Enigszins opgelucht zie ik hoe hij de camera weg legt. Hij rommelt in zijn tas en de spanning kruipt in mijn buik. "Je wilde de blinddoek er in houden mijn sletje, dus hier, we gaan je in duisternis hullen". Nu zit ik wijdbeens op tafel en zie niets meer. Of ik daar nou blij mee moet zijn ? Hij pakt mijn handen en vraagt me van de tafel te komen, vervolgens begeleid hij me om de tafel heen. Ik voel het blad tegen mijn bovenbenen. "Voorover en je benen wijd". Gehoorzaam doe ik wat hij vraagt. Korte tijd later lig ik met mijn enkels vastgebonden aan de tafelpoten, mijn handen zitten in handboeien. In afwachting van wat komen gaat.

1 opmerking:

  1. Ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar wat er komen gaat. Heerlijk spel en lekker beschreven...

    BeantwoordenVerwijderen