maandag 31 mei 2010

Samenspel

Het is stil in de kamer. Met mijn ogen dicht lig ik doezelend in je armen. Ik geniet na van ons spel met je warme naakte lichaam zo dicht tegen de mijne. Het heeft indruk gemaakt dat is waar maar het smaakt ook naar meer. Mijn hand glijdt loom over je borst, ik luister naar je hartslag en voel me intens tevreden. Gedachteloos glijdt mijn hand naar beneden en streel ik over je geslacht. 'Hmmm lekker' mompel je zachtjes. Ik glimlach en speel verder met je pik. Mijn glimlach wordt nog breder als ik merk hoe hij stijf wordt onder mijn aanrakingen.

Ik verlaat je armen, mijn tong volgt een spoor over je borst, plaagt de gevoelige puntjes. Ik glij lager, richting je kruis maar schuif op het laatste moment naar rechts en lik plagend je lies, er voor zorgend je net niet aan te raken. Mijn hand glijdt langs de binnenkant van je been, ik raak je ballen net niet aan. Je gromt een beetje, je pik schokt een beetje. Ik snuif de geur op, onmiskenbaar de geur van seks. Dan lik ik langzaam aan de stam van je geslacht, steeds verder omhoog om uiteindelijk mijn mond helemaal over je eikel te laten zakken. Zo naast je zittend, pijp ik je stevig, je handen woelen door mijn haar, mijn hand masseert je ballen, laat af en toe een vinger wat verder glijden wat je goed bevalt aan je reactie te merken. Ik verschuif wat, maak mijn vinger nat met mijn eigen geil en masseer dan rustig je aars terwijl mijn mond zich nog altijd vermaakt met je pik. Langzaam voel ik je ontspannen en glijdt het topje van mijn vinger naar binnen. "Sletje van me" , kreun je zachtjes terwijl je je benen nog wat verder spreidt.

Je hand glijdt over mijn billen, langs mijn kutje. Je voelt hoe nat ik ben en je vingers spelen hun spel. Mijn benen schuif ik verder uit elkaar om je zo alle ruimte te geven. Je maakt me gek met je vingers in mijn kutje en in mijn kontje. Ik kreun en kronkel maar probeer me te blijven concentreren op het pijpen van je pik en mijn vinger in je kont. Uiteindelijk verlies ik het toch, je vingert nu alleen stevig mijn kontje en ik voel diep van binnen een orgasme aankomen. Pijpen doe ik niet meer maar je pik is nog steeds in mijn mond. Mijn buik krampt, mijn kut trekt samen en terwijl mijn handen in het laken grijpen, voel ik het geil uit mijn kut spuiten. Luid grommend onderga ik mijn orgasme.

Je draait me om en komt bovenop me zitten. Langzaam begin je je keiharde geslacht af te trekken, je ogen kijken me uitdagend aan. Je weet dat ik dat ontzettend opwindend vind. Ik lik mijn lippen af en je grijnst als je dat merkt.. Dan kom je omhoog, duwt je pik tegen mijn mond en glijdt naar binnen. Stevig neuk je mijn mond terwijl de geile woorden in de kamer weerklinken. Ik voel je schokken, merk dat het niet lang meer duurt. Abrupt trek je je terug en met een laatste paar harde rukken schiet het zaad over mijn gezicht terwijl ik zo veel mogelijk probeer op te vangen.

Wat is seks met jou toch ongekend geil...

1 opmerking:

  1. Mmmmm, heerlijk, jij ongeremd geile, gulzig naar zaad verlangende vrouw... :-D

    BeantwoordenVerwijderen