vrijdag 28 mei 2010

Downtown

Geblinddoekt sta ik in het midden van de hotelkamer, downtown in een grote stad. Ik hoor hem rondlopen en wacht af wat gaat komen. Ik voel zijn lichaamswarmte uitstralen vlak voordat hij een kus op mijn schouder drukt. "Je ziet er heerlijk uit mijn sletje" zegt hij terwijl zijn handen over mijn borsten glijden. Een zachte huivering trekt door mijn lichaam, van verlangen, van genot. Dan laat hij mij weer los. Ik hoor hem rommelen, ongetwijfeld bedoeld om de spanning op te voeren. Dat lukt ook prima :-) op een goede manier, het maakt me niet onzeker of angstig. Zijn hand pakt mijn pols, koud metaal en en een klik. Daarna de andere pols. Mijn handen zijn voor mijn lichaam geboeid. Hij duwt me voorover, mijn handen vinden steun op de tafel voor me. "Spreid je benen" en ik doe wat hij zegt. Automatisch krom ik mijn rug een beetje zodat mijn kontje een beetje omhoog wijst. Ik wil mezelf aan hem laten zien op een manier die hem opwind. Ik ruik de geur van leer, zijn hand gehuld in een leren handschoen glijdt langs mijn rug, strelend, liefkozend. "Ik lust je" fluistert hij in mijn oor.

Ik voel hoe hij opnieuw om me heen loopt. Ik hoor het onmiskenbare geluid van scherpstellen van de camera. Het idee dat hij foto's van mij maakt wind me enorm op. Ik voel me op en top vrouw, sexy, mooi en buitengewoon geil. Hij maakt verschillende foto's en dan voel ik zijn warme lichaam weer tegen het mijne. Zijn mond vind de mijne, onze tongen dansen passievol om elkaar heen. "Je bent verrukkelijk mijn sletje, een heerlijk lijf dat gemaakt is voor seks, voor het tonen van schaamteloze, ongegeneerde geilheid". Ik voel hoe hij achter me staat, mijn billen uit elkaar trekt. "Kijk eens hoe je kut al glinstert van het vocht" mompelt hij voordat hij een vinger in één beweging naar binnen duwt. Ik kreun van genot. Stevig vingert hij me, weet precies mijn g-spot te vinden. Na al die dagen een klaarkomverbod te hebben gehad, is er weinig nodig om me op het point-of-no-return te laten komen. Ik tril en probeer het tegen te houden maar het lukt me niet en ik smeek hem om toestemming om te mogen klaarkomen. Maar helaas, hij haalt zijn hand weg en grinnikt zachtjes. "Hier, lik af" zegt hij terwijl hij zijn vinger tegen mijn lippen duwt. Gehoorzaam open ik mijn mond en zuig en lik zijn in leer gehulde vinger. Zodra hij zijn hand wegtrekt, voel ik zijn mond weer op de mijne.

Hij staat achter me, zijn bovenlijf rust tegen mijn rug, warme kleverige kussen op mijn schouders, nek en rug. Zijn handen spelen met mijn borsten. Masseren ze, kneden ze, vinden de tepels. Hij rolt ze tussen zijn vingers, trekt er aan. Mijn lijf reageert direct, mijn kut wordt nog natter en ik duw automatisch mijn billen naar achteren. Ik voel zijn stijve geslacht tegen mijn billen drukken door de stof van je broek heen. Het is uitermate opwindend te beseffen dat hij ook opgewonden raakt van ons spel. Ik steun zachtjes van genot en geniet van zijn ademhaling die inmiddels wat sneller gaat. Zijn handen glijden langs mijn lichaam, tussen mijn benen. Ik voel hoe hij mijn kutje pakt met zijn hele hand en er in knijpt. Een harde kreun van mij. Zijn andere hand liefkoost mijn billen. God wat maakt hij me geil zo. Terwijl hij mijn kut nog steeds beet houd, land de eerste klap op mijn billen. Ik slaak een kreetje maar bovenal geniet ik van het effect in mijn onderbuik. Een tweede klap, oeffff lekker. Het is heerlijk om te ondergaan, ik voel mijn billen gloeien, tussendoor streelt hij ze, kust hij ze en dan weer een klap. Ik zucht en kerm van puur genot en voel hoe het vocht dat uit me loopt mijn dijen nat maakt. Afwisselend voel ik zijn vingers langs mijn lipjes gaan, mijn clitje plagen. Ik verlang zo naar hem, wil zo graag klaarkomen maar hij laat het niet toe, zijn doel lijkt vooral gericht om me nog geiler te maken dan ik al ben.

Zijn hand grijpt in mijn haar en hij trekt me zo omhoog totdat ik weer rechtop sta. Zijn handen glijden strelend langs mijn armen en hij zoent me weer lang en heftig. Zijn tong zuigt de mijne vast, bijt af en toe in mijn onderlip. Mijn tong daagt hem uit en hij accepteert het. Heerlijk zoals wij zoenen als in een passionele dans. "Omdraaien en een paar stapjes vooruit" zegt hij als hij zich heeft weten 'los te rukken' van mijn mond. Hij begeleidt me terwijl ik voorzichtig stapjes vooruit zet. Onder zijn aanwijzingen verplaats ik mezelf in de ruimte totdat hij me vraagt te gaan zitten. Ik ben aangekomen bij een stoel en zak er op neer. "Op het randje en je benen wijd, ik wil je heerlijke gezwollen kutlipjes zien" zegt hij. "Leun maar achterover maar je armen boven of achter je hoofd". Het is niet te beschrijven het gevoel om zo voor hem te zitten. Zo geil, zo schaamteloos, zo lekker. Zijn handen duwen mijn benen nog verder uit elkaar en dan voel ik zijn tong over mijn kutje schieten. Ik zucht van genot. Zijn tong likt en zuigt en laat me kronkelen. Dan ineens stopt het weer en komt hij omhoog. Een tongzoen volgt en ik proef mijn eigen vocht, lik het van zijn lippen. Hij rommelt weer wat ergens in de kamer en dan voel ik iets tegen mijn huid. Hij streelt me ergens mee waar ik kan niet plaatsen wat. Het streelt mijn dijen, raakt kort mijn kutje aan. Dan heel eventjes tegen mijn mond, ik heb nog steeds geen idee. Druppels vallen op mijn borst, het lijkt me water. Dan drukt hij het opnieuw tegen mijn mond, dit keer harder waardoor ik mijn mond wel moet openen. Dan proef ik het en realiseer me wat het is, glimlachend neem ik een hapje. De smaak van een heerlijk zoete aardbei vult mijn mond terwijl hij zachtjes grinnikt. Opnieuw glijdt er iets langs mijn lichaam, opnieuw langs mijn lippen. Ze zijn nog vochtig en daardoor heb ik al snel door wat het is. Hij drukt de bonbon kapot tegen mijn mond en duwt hem dan naar binnen. Een heerlijk spelletje is dit. Opnieuw een heerlijke tongzoen, zoete aardbei en zachte chocola voegen een extra dimensie toe.

Nog altijd geblinddoekt en geboeid zit ik in de stoel. Ik voel zijn dwingende hand op mijn achterhoofd en voel opnieuw iets tegen mijn mond duwen. Ik snuif de geur van zijn mannelijkheid op en open mijn mond. Kreunend laat hij zijn stijve geslacht in mijn mond glijden. "Pijp me, mijn verrukkelijke Iza, pijp me". Gretig neem ik hem zo diep mogelijk in mijn mond. Ik zuig hem stijver en stijver, mijn tong tergt het toompje op zijn eikel. Ik zuig alleen de eikel, om daarna zijn pik zo diep mogelijk in me te nemen. Ik hou hem diep in mijn keel totdat ik moet 'kokhalzen'. Ik weet hoe lekker hij het vind om zo diep te mogen. Het sprak me nooit zo aan, heb het op deze manier ook nooit gedaan maar bij hem maakt het me ontzettend geil en doe ik het graag. Het past bijna als vanzelfsprekend bij ons spel. Zo pijp ik hem met alles wat ik in me heb, en hij neukt op zijn beurt af en toe mijn mondje door mijn hoofd stevig vast te houden. De kamer raakt gevuld met ons gekreun en gesteun. Hijgerig slingert hij vunzige taal naar mijn hoofd. Het maakt me mateloos geil. Ik voel aan hem dat het niet lang meer zal duren en helaas, hij besluit om te stoppen voordat het zo ver is. Een warme kus op mijn mond. "Je hebt me bijna zover liefje, maar ik wil nog niet komen, ik wil straks in je warme natte kut mijn ontlading beleven. Je neuken zoals nooit te voren en je echt tot mijn sletje maken."

De blinddoek gaat af, het is warm in de kamer en tijd voor een pauze. Terwijl ik van mijn drankje geniet, kleed hij zich langzaam uit. Een genot om naar te kijken en het laat me niet onberoerd. Op naar het 2e bedrijf van ons verrukkelijke spel..

2 opmerkingen:

  1. Fantastisch, zo heerlijk gedetailleerd als jij dat beschrijft. Het laat mij niet onberoerd... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @liefhebber, als het jou al niet onberoerd laat, heb je vast wel enig idee hoe het was om zelf het "lijdend voorwerp" in dit gebeuren te zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen