dinsdag 1 juni 2010

Ontdekkingsreis

Eerder deze week was er mailcontact met Max. Het is fijn te kunnen constateren dat we 'on speaking terms' kunnen zijn ook al zijn onze erotische wegen gescheiden. Maar goed, Max verwees naar iets op mijn blog en noemde het stukje 'bezig met een seksuele inhaalslag' zoals het in mijn profiel stond. En ik realiseerde me dat dat woord de lading allang niet meer dekt.

Wat ruim een jaar geleden begon als een seksuele inhaalslag is nu veranderd in een spannende, erotische ontdekkingsreis. Ik heb mijn eigen seksualiteit gevonden, heb mijn eigen lichaam leren kennen, heb bijzondere ervaringen opgedaan, bijzondere mannen ontmoet. En nu, nu ben ik klaar om verder te ontdekken wat er te ervaren is binnen de erotische kaders van het leven. Ik weet wat ik wil ervaren en ben er van overtuigd dat dat zeker ook gaat gebeuren.

Wanneer, dat is alleen de vraag. De overtuiging is echter steeds groter dat het gewoon zal gebeuren als de tijd daar is. Niet gaan zoeken, gewoon je laten verrassen. Meant to be.

1 opmerking:

  1. Klinkt nog mooier dan een vakantiereisje. Zou zo met je mee willen op ontdekkingsreis! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen