dinsdag 4 mei 2010

High Heels

7 opmerkingen:

  1. mmm, die kan je aandoen als je je blind date organiseert...:-P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zul je heerlijk uitzien op zulke high heels. En wat draag je er boven?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @liefhebber, wat denk je ?

    @Bassie, ik heb altijd hoge hakken aan bij elke date ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet wat ik denk (en jij ook), maar ik wil JOU graag 'horen zeggen' ... tot in details!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tot in details zelfs , hmmmmmmm , ik zal eens nadenken hoe ik dat ga aanpakken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. :-) je gelooft het zeker niet als ik zeg dat ik het was vergeten ?

    Meestal draag ik vrij weinig boven die hakken. Om een of andere reden vinden mannen die hakken, mooie kousen en een jarretelle-gordeltje voldoende. Hooguit een 1/4cup bh erbij :-)

    En nee, ik zet daarvan geen foto op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen