vrijdag 7 mei 2010

Mei-vakantie


Het is mei-vakantie en ik geniet van een welverdiende vakantie ergens op een camping op de Veluwe. Even weg van alle rompslomp en bovenal, even niets hoeven te doen. Jammer genoeg werkt het weer niet mee. Het is koud en regenachtig en de komende dagen wordt het niet echt beter volgens de weersverwachtingen.

Net als ik met mijn afwas richting het sanitairhok loop, barst een flinke bui los. Ik trek een sprintje maar het is zinloos: doorweekt en druipend van de regen kom ik de wasplaats binnen denderen en loop daarbij bijna iemand om ver en mijn teiltje met inhoud dreigt door de ruimte te rollen. "Hohhh, pas op, gaat het ?" hoor ik een vriendelijke stem zeggen en als ik op kijk, kijk ik in een paar mooie lachende ogen. "Ehmm, ja, sorry de bui barstte ineens los", mompel ik een beetje opgelaten terwijl ik een natte lok uit mijn gezicht veeg. "Ja dat merk ik" zegt de man terwijl zijn ogen langs mijn lichaam om laag glijden. Mijn vest is doorweekt en ik trek het uit. Weinig zinvol want mijn shirtje er onder is net zo nat. Grijnzend kijkt de man me aan "ik ben Leon, welkom bij de afwas". Ik moet lachen en antwoord "dank je, ik ben Iza en ik moet nog afwassen". "Nou Iza, aangezien het me niet erg verstandig lijkt dat ik nu naar buiten ga met mijn schone en droge vaat, hou ik je wel even gezelschap en zal ik je helpen met de afwas oke ?". Grijnzend kijk ik hem aan, zou zijn aanbod iets te betekenen hebben met het feit dat mijn natte shirtje rondom mijn borsten spant ?

Terwijl ik mijn spullen af was en Leon ze netjes voor me droogt, wisselen we wat algemene informatie uit. Waar sta jij, waar kom je vandaan, wat doe je in het dagelijks leven. Koetjes en kalfjes maar dat is uiterlijke schijn. Af en toe raken onze handen elkaar, voel ik zijn lichaamswarmte als hij langs me heen reikt. Dampende blikken kruisen elkaar. Ik heb nooit geweten dat de afwas zo opwindend kon zijn. "Heb je het nog steeds koud ? " vraagt hij grijnzend, terwijl zijn ogen gericht zijn op mijn borsten. Verschrikt kijk ik naar beneden. Twee harde tepels priemen naar voren door mijn natte shirtje. "Ik wil je best een beetje opwarmen hoor" mompelt hij vlakbij mijn oor en hij legt terloops zijn hand op mijn onderrug. Mijn tepels verstijven nog meer als ik de plek voel branden waar zijn hand ligt. Verward mompel ik dat ik klaar ben, het droog is en terug moet naar mijn caravan. Leon grinnikt "tot de volgende afwas dan maar" en drukt een kus op mijn wang. Dan is hij weg.

Met mijn spullen loop ik terug. Ik zet alles in het keukentje neer en ga naar de slaapkamer. Eerst die natte spullen maar uit. Naakt sta ik voor de spiegel, mijn tepels zijn nog steeds stijf. Ik sluit mijn ogen, voel zijn hand weer op mijn rug, zijn lichaam vlak bij de mijne, zijn kus op mijn wang. Ik ben opgewonden, mijn hand streelt mijn lijf, mijn vingers spelen met mijn tepels. Hoe zou het zijn als Leon mijn borsten beroerde ? Ik kreun zachtjes, ik voel mijn kutje nat worden. Mijn vingers glijden naar beneden, beroeren mijn kutje. Mijn clitje zwelt. Ik ga op bed zitten, trek mijn benen op en zit zo met een open kutje voor de spiegel. Hoe geil zou het zijn om zo voor Leon te zitten. Gebiologeerd kijk ik naar mijn evenbeeld, het wind me buitengewoon op. Ik zie hoe mijn vingers tussen mijn lipjes glijdt, ze masseren, open trekken. Een vinger glijdt mijn kutje binnen. Ik neuk me zelf, trek hem er weer uit en lik hem wellustig af. Ik grijns naar me zelf, dit is zinnenprikkelend. Ik pak mijn vibrator erbij, kijk naar mezelf terwijl ik hem langzaam mijn kut zie binnen gaan. Ik zet hem aan en een heerlijke trilling trekt door mijn onderlijf. Mijn tepels staan stijf rechtop, mijn kutje is nat. Ik pomp de vibrator stevig in en uit, het duurt niet lang of ik geniet van een soppend geluid. Mijn geil vloeit over mijn dijen, ik sluit mijn ogen, gooi mijn hoofd achterover. Steeds sneller en dieper duw ik de vibrator in mijn geile grotje. Ik bijt op mijn lip om het niet uit te schreeuwen. Op het bed voor de spiegel kom ik intens klaar, mijn lijf schokt van genot. Hijgend val ik achterover en weet één ding zeker.. ik wil Leon nog een keer ontmoeten.

5 opmerkingen:

  1. Dit lijkt wel héél erg veel op een belevenis en schrijfstijl van mij ...
    Erg leuk en ben benieuwd naar een vervolg ! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmm zo wordt een saaie kille natte vakantie op de camping toch nog warm en spannend! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. vrijwilligster voor de afwas dus? :-)

    BeantwoordenVerwijderen