donderdag 1 april 2010

Exotische vakantie (2)

Onderstaand is deel 2 van het vervolgverhaal dat ik schrijf n.a.v. het script dat Max mij heeft gegeven, klik hier voor deel 1

Exotische vakantie (2)

Na een tijdje laten onze monden elkaar los. Max kijkt me met glinsterende ogen aan. "Normaal ben ik helemaal niet zo, ben ik wat meer afwachtend " zegt hij. "Ligt vast aan de omgeving", grinnik ik. Hij trekt me tegen zich aan en zo liggen we een tijdje te praten, af en toe weer zoenen, elkaar aan raken en soms liggen we gewoon zwijgend naar de donkere hemel te staren. Het geroezemoes vanuit de bar wordt steeds minder, het begint al laat te worden. Uiteindelijk besluiten we terug te gaan. Max brengt me naar mijn kamer, bij de deur kijkt hij me aan en drukt een zachte kus op mijn mond. "Weltrusten Iza, ik hoop je morgen weer te zien", en weg is hij. Als ik later in bed lig, kan ik de slaap niet vatten. In gedachten voel ik zijn mond weer, zijn handen die me strelen gewoon over mijn kleding. Ik merk hoe mijn kutje nat word, mijn borsten gespannen voelen en mijn tepels hard worden. Ik ben hartstikke geil en wil eigenlijk maar 1 ding: hem helemaal naakt naast me voelen. Bij gebrek aan beter graai ik in het nachtkastje op zoek naar mijn paarse vibrator. Al snel pomp ik hem heftig in mijn kutje heen en weer, met mijn andere hand grijp ik mijn borst en tepel, woest van geilheid kronkel ik op bed totdat een knallend orgasme zich aan dient. Met een schreeuw kom ik klaar terwijl het vocht uit mijn kutje spuit.. De nacht die volgt is er een vol met geile onrust, van slapen komt weinig.

Als ik de volgende ochtend wakker word en naar de badkamer loop, zie ik een briefje bij de deur liggen. Nieuwsgierig pak ik het en lees "Goedemorgen mooie vrouw, tot vanavond in de tuin. Hoop ik. x x x Max". Glimlachend loop ik de douche in, van vermoeiheid is geen sprake meer. Dit wordt een prachtige dag ! Onder de douche laat ik mijn fantasie de vrije loop en al snel vinden mijn vingers mijn clitje weer. Vlak voordat ik kom, trek ik mijn hand weg. Niet zo goed idee, laat ik dat maar bewaren voor later die dag. Bij het ontbijt tref ik Masja weer, zij en Ronald blijken het gezellig te hebben gehad die vorige avond. Ik zeg echter niks over Max en onze ontmoeting in de tuin. De rest van de dag brengen we door in de zon en het zwembad. 's Avonds besteed ik extra aandacht aan mijn uiterlijk, tevreden kijk ik in de spiegel. Een mooi zwart setje en een prachtig jurkje met een beetje stout decolleté en aan mijn voeten mooie naaldhakken. Mijn haar losjes opgestoken, oorbellen in, goede make-up.

Na het diner neem ik afscheid van Masja, zij gaat met Ronald uit. En dat komt prima uit want nu kan ik zonder uitleg mijn gang gaan. Ik had Max tijdens het diner al even gezien aan de andere kant van de eetzaal en wist dat hij al afscheid had genomen van zijn collega's. Ik kan het niet laten om hem ongegeneerd na te kijken als hij langs loopt en het restaurant verlaat. Een paar minuten later loop ik een tikkeltje nerveus de tuin in. Max zit al te wachten. Als hij me aan ziet komen, staat hij vlug op en laat zijn handen langs mijn armen naar beneden glijden. Een huivering van genot schiet door mijn lijf en ik voel mijn string al een beetje vochtig worden. "Kom mee" zegt hij en hij trekt me mee. Samen lopen we naar het strand, zwijgzaam maar onze blikken spreken boekdelen: vandaag gaat het gebeuren.

Eenmaal in het donker vinden onze handen elkaar, we kijken elkaar aan, onze lichamen raken elkaar bijna. Heel rustig vinden onze lippen elkaar, verkennen, spelen, plagen. Mijn hart bonkt, zijn hart bonkt. We wandelen verder, om de zoveel meter stoppen we voor een nieuwe kus. Telkens een stukje passioneler. Op een gegeven moment vinden we een beschut stukje, opnieuw een lange lome tongzoen. Max duwt me achterover, komt naast me liggen, onze benen verstrengelen in elkaar en zo zoenend verkennen onze handen lichaam. Borsten, billen, buik, overal dwalen onze handen. Ik kreun van genot, Max's ademhaling versneld ook. Hij trekt langzaam mijn jurkje uit, streelt mijn borsten. "Wat ben je mooi" zegt hij, terwijl zijn mond mijn tepel vind. Ik kreun als hij aan de stijve tepel zuigt, gooi mijn hoofd achterover. Terwijl hij mijn tepel plaagt, glijdt zijn andere hand over mijn lichaam. Mijn handen glijden onder zijn shirt, plagend kras ik met mijn nagels over zijn rug. Hij kreunt zachtjes. "God Iza wat ben je lekker, ik verlang zo naar je". Onze monden vinden elkaar weer, nu slaat de passie echt toe. We zoenen wild en heftig, de kleding van Max word snel en gehaast uitgetrokken.

Ik kijk genietend hoe hij voor me staat met zijn stijve pik vooruit. Ik ga voor hem zitten, laat mijn lange nagels plagend langs zijn benen omhoog gaan terwijl we elkaar geil aankijken. Mijn nagels kriebelen plagend langs zijn pik en ballen. Hij kreunt "klein heksje, je maakt me gek". Terwijl ik hem blijf aankijken, vind mijn hand zijn warme harde pik. Zachtjes maar stevig begin ik te trekken en terwijl ik hem nog steeds aan kijk, vind mijn tong likkend zijn weg. Mijn mond zakt over zijn eikel, ik proef het voorvocht. Ik voel zijn pik in mijn mond verder groeien en schokken. Max kreunt en moedigt me aan. Stevig pijp en trek ik hem, ik vind het minstens zo geil als hij en merk hoe mijn geile vocht langs mijn benen loopt. "Nog niet, nog niet' kreunt Max en hij haalt zijn paal uit mijn mond. "Nog niet schatje, ik wil straks in jou klaarkomen". Hij duwt me achterover en komt op me liggen. Onze tongen vinden elkaar opnieuw. Zachtjes strelend en kussend zakt hij naar beneden, langs mijn borsten, mijn buik, mijn venusheuvel. Ik krom mijn rug van genot. "Oww Max jaaaaa asjeblieft" kreun ik. De kusjes en aanrakingen verplaatsen zich naar de binnenkant van mijn dijen, mijn kutje is inmiddels kleddernat en hij tergt me door me daar nog niet aan te raken. Eindelijk voel ik hoe zijn vinger mijn clitje beroerd, gevolgd door zijn tong. Ik kreun en zucht, ahhh dit is lekker. Zijn tong verkent mijn hele kutje, glijdt langs en tussen mijn lipjes helemaal naar achteren. Eerst rustig maar dan steeds heftiger. Al snel weet ik niet meer waar ik het zoeken moet of wat Max doet. Zijn tong flitst langs mijn lipjes, hij likt en zuigt mijn clitje en zijn vingers verdwijnen 1 voor 1 in mijn kutje. Steeds heftiger, steeds sneller. Zijn vingers vinden mijn g-spot, ik lig te kronkelen en te kermen. "Kom maar schatje, kom, laat je gaan" , mompelt hij tussendoor. Mijn handen op zijn hoofd, ik moet moeite doen om hem niet vast te klemmen tussen mijn dijen, zo lekker en gekmakend is het wat hij met me doet. Met een woeste kreet kom ik schokkend en krampend klaar.

Max komt op me liggen, zoent me. Ik proef mijn eigen geil en ik geniet. Hij streelt zachtjes mijn gezicht terwijl ik met gesloten ogen lig bij te komen. Kleine kusjes op mijn gezicht en in mijn nek. Hmmmm, ik spin bijna als een poesje. Ik sla mijn armen om hem heen en onze monden vinden elkaar opnieuw. Eerst heerlijk loom en ontspannen maar al snel keert de geilheid weer terug. We zoenen, ik sla mijn benen om hem heen. Zijn pik glijdt tussen mijn lipjes door, het voelt heerlijk en intiem aan. Max verschuift wat en dan voel ik hoe zijn pik mijn warme plekje vind. Heel rustig maar tegelijkertijd zo opwindend schuift zijn pik naar binnen. Ik voel hoe hij me oprekt en me helemaal vult. Het voelt heerlijk geil en strak aan. Voorzichtig begint hij me te neuken maar al snel gaat het tempo om hoog als hij merkt dat ik hem prima kan hebben. We kijken elkaar aan, kreunen, steunen, spuien geile praat. Max glijdt uit me, "kom eens voor me zitten" zegt hij. Ik zet me op handen en knieën. Max streelt zachtjes mijn billen, kust ze. Dan gaat hij achter me zitten, zijn pik streelt plagend mijn kutje. Ik wiebel met mijn kontje, wil hem in me hebben. Dan voel ik zijn eikel tegen mijn kutje duwen. Rustig maar doelbewust splijt hij mijn lipjes en glijdt hij in 1x diep in me. Al snel stoot hij heftig in me, ik voel dat zijn pik helemaal in me zit, zijn ballen stoten tegen me aan. Ik kreun, schreeuw bijna van genot. Max kreunt harder en harder, ik voel zijn pik schokken, zijn handen grijpen steeds steviger mijn heupen vast terwijl hij stoot en stoot. "Iza, ik kom, ik ga komen , ohhhhhhhhhhhhhhhhh Izaaaaaa" kreunend en beukend voel ik hoe hij mijn kutje diep volspuit met zijn warme zaad..

Uitgeput vallen we naast elkaar neer en liggen in elkaars armen bij te komen. Na een tijdje verzamelen we onze kleren en lopen terug naar het hotel ....

To be continued...

2 opmerkingen:

  1. Mmmmm Izaaa, heerlijk. Hopelijk komen er nog vele vervolgjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ow ja, er komen nog heel wat geile vervolgjes hoor!

    BeantwoordenVerwijderen