dinsdag 27 april 2010

Overgave

Een paar maanden geleden had ik al een tijdje last van een onrustig gevoel, ik kon er niet precies mijn vinger op leggen maar het was er wel, borrelend op de achtergrond. Over seks had ik niet te klagen en ik genoot overduidelijk van mijn dates. Maar toch bleef dat 'iets' er, onrust, irritatie beetje mopperen/rellen... Op een gegeven moment had ik een onverwachte encounter met E. Ons contact loopt al een tijdje, hij is redelijk aanwezig in bed en we kunnen steeds beter inschatten wat de ander lekker vind. Ik daagde hem een beetje uit, was opstandig en hij ging er op in. Hij waarschuwde dat hij me stevig zou aanpakken en alle hoeken van de kamer zou laten zien. Hetgeen dus ook gebeurde.

Vanaf het moment dat hij binnenkwam, bepaalde hij alles. En ik? Ik genoot er van. Hij bepaalde alles in onze ontmoeting, hield me in bedwang, trok aan mijn haren, gaf me tikken, bepaalde de standjes, bepaalde wat ik wel en niet mocht doen, 'dwong' me hem te pijpen. En op een bepaald moment (ik stond wijdbeens tegen hem aan, hij vingerde me, met zijn andere arm hield hij me in een soort houtgreep en trok tegelijk mijn hoofd aan mijn haren naar achteren) voelde ik plotseling dat onrustige gevoel uit me glijden. Ik kon accepteren dat hij alles bepaalde, dat ik niets in te brengen had maar tegelijkertijd ook dat hij het goed met me voor had en het gericht zou zijn op ons genot. Ik realiseerde me dat dit was wat ik al die tijd zocht, dat ik die dominantie nodig had om alles los te kunnen laten. Even geen beslissingen nemen, niet hoeven nadenken, even niet jezelf verplaatsen in de ander. Aan hem over te laten wat er ging gebeuren. In het volste vertrouwen dat hij zou doen wat goed was voor mij/ons. Het was een van de heftigste en geilste vrijpartijen van mijn leven en na afloop voelde ik me moe, voldaan en bovenal ontzettend rustig. Dat zeurende gevoel was weg.

Het kwartje is gevallen, ik heb af en toe een stukje dominantie nodig om te kunnen ontladen, tot rust te komen. Het spel van macht en overgave. Zonder dat ik daarbij aan kettingen aan het plafond hang en een zweep de weg naar mijn lijf vind. Geen mentale vernedering. Wel ruige seks, letterlijk in bedwang worden gehouden en de controle aan de ander over te geven. Met als doel ultiem genot voor beide partijen en, hoe vreemd dat misschien mag klinken, ook op basis van gelijkwaardigheid ook al is de één dominant en de ander  onderdanig. 

Is andere seks dan minder leuk, geil, lekker ? Absoluut niet, ik vind die manier van seks ook heerlijk. Met elke man is het anders maar daarom niet minder fijn. Met D was het enorm geil, hij heeft me (mede) geleerd hoe mijn lichaam kan reageren. Met Max was het bijna sensueel, erotisch, een bijzonder gevoel van intimiteit. Met E is het altijd al vrij stevig geweest, en nu zijn we een stapje verder gegaan en dat is ook fijn om te ervaren.

Ik snap nu wat die onrust betekend en ben benieuwd wat er nog meer gaat gebeuren op dit vlak. Of dat nu met E is of met iemand anders die er hetzelfde in staat. Het komt vanzelf wel weer op mijn pad, daar ben ik van overtuigd.

9 opmerkingen:

  1. Je bent met een heerlijke verkenningstocht bezig! Geniet er lekker van en wie weet wat je nog op je pad tegenkomt... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Probeer eens een blind date zou ik zeggen....
    Het is een andere dimensie, niet wetende wat je overkomt en uiteindelijk een gevoel wat je dagenlang achtervolgt. In je gedachten, dromen en fysiek uit zich dat in je brandende lipjes, gaatjes en alle spelletjes/standjes die je heb mogen ondervinden... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @liefhebber, inderdaad, soms kom je zomaar interessante verrassinkjes tegen !

    @Bassie, hmmm klinkt wel spannend maar dan wel onder 'begeleiding' van een vertrouwd iemand zodat iemand op mij en mijn grenzen let. Maar het is zeker iets wat in mijn fantasie speelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik kan begrijpen dat het soms best handig kan zijn als er iemand is die op JOUW grenzen let. In de geilheid van het spel kan je zomaar verder gaan dan je van plan was...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ Zoete Dromen, het is idd erg spannend. De adrenaline giert door je lijf en het geeft je een enorme boost ;-)
    Blijf niet te lang dromen en fantaseren en neem je vertrouwde persoon mee. Een dame wellicht? Trio met twee dames of een heer?.... :-P

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel heren, het gaat zeker een keer gebeuren ;-)

    Ik zal binnenkort eens een blogje er aan wijden: blinddoek, vastgebonden, minnaar, onbekende mannen zijn enkele trefwoorden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @Zoete Dromen, mmmmm ik voel de adrenaline al :-) spannennnnd .....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hè, als het stuiteren gestild word!! Klinkt goed!!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen