dinsdag 23 maart 2010

Exotische vakantie (1)

Max en ik schrijven graag fantasiën op of geven elkaar allerlei erotisch getinte opdrachten. Max stuurde me onlangs een soort script waaruit ik een erotisch verhaal diende te schrijven. Zo gezegd, zo gedaan. Hierbij het eerste deel ;-)

Exotische vakantie

Gelach dringt door in mijn mijmeringen. Ik kijk onder mijn zonnebril door en zie mijn vriendin Masja bij de bar staan, ze vermaakt zich duidelijk opperbest. Ik zucht en sluit mijn ogen weer. Gisteravond laat zijn we hier aangekomen Masja en ik. Genieten van 2 weken vakantie in een prachtig, luxe bijna decadent te noemen resort. Prachtige stranden vlakbij, schitterende zwembaden, bubbelbaden, massages, restaurants. En een bar die alleen te bereiken is via het zwembad en waar Masja nu op een barkruk zit te flirten met de man naast haar. Het zal wel, laat mij hier maar lekker rustig acclimatiseren en genieten van de warme zon op mijn bijna naakte huid. Ja er zijn vervelendere plekken dan hier. Opnieuw worden mijn mijmeringen verstoord, ik hoor mijn naam roepen. Ik kijk weer op en zie Masja gebaren dat ik er bij moet komen. Ik lig hier echter prima en zwaai vriendelijk terug. Ik zie Masja wat tegen de man zeggen en hij kijkt mijn richting op. Dan draai ik me op mijn buik en sluit mijn ogen. Even geen behoefte aan mannen en alles er om heen.

Een half uur later ploft Masja naast me. "Iz, ben je nog wakker ?". "euhmm ja nu wel ja". Meteen begint Masja te ratelen. Dat ze zo'n leuk gesprek aan de bar had met die man. Hij bleek een nederlander te zijn die hier voor een maand met een groep collega's verblijft voor een klus van hun werkgever. Overdag hard werken, 's avonds relaxen in het hotel. Hij heet Ronald en was een paar dagen ziek geweest vandaar dat hij in het hotel was vandaag. En of we vanavond even gezellig komen borrelen aan hun tafel. "Ik heb ja gezegd Iza, je gaat toch wel mee he ? Gewoon een drankje en gezelligheid niks bijzonders ....". Ik moet lachen, dit is zo typisch Masja, overal duikelt ze wel een interessante man op. Maar oke, een borrel 's avonds met een paar landgenoten kan best gezellig zijn. 

Die avond na ons diner, lopen we de loungebar in. Masja en ik hebben die dag voornamelijk bij het zwembad geluierd en zijn al aardig verkleurd. Ik voel me ontspannen en sexy in mijn zwarte jurkje en hoge hakken. Masja spot Ronald al snel en trekt me mee. Zes paar ogen nemen ons taxerend op als we naderen. Ronald stapt naar voren, kijkt enigszins verrukt naar Masja en stelt zich dan aan mij voor. Daarna stelt hij ons voor aan zijn collega's: Martijn, Bas, Sander, Max en Peter. Stoelen worden bijgetrokken en glazen bijgevuld. Al snel gaan de gesprekken over thuis, voetbal, politiek, werk. Het zijn gewoon zes leuke gasten die duidelijk blij zijn met wat nieuwe mensen in hun omgeving. Ronald en Masja kunnen het iig goed met elkaar vinden, dat is al snel duidelijk, de stomende blikken gaan over en weer. 

Ik trek me een beetje terug uit de gesprekken, vind het ook wel leuk om de mannen te observeren. Terwijl ik de tafel rond kijk, wordt mijn blik gevangen door Max. Eventjes kijken we elkaar in de ogen, dan schiet een glimlachje over zijn gezicht. Gehaast kijk ik weg. Shit ik bloos gewoon een beetje. Max is tot nu toe de rustigste geweest van het gezelschap. Af en toe een rake opmerking maar verder is hij niet zo grootsprakerig als zijn collega's. Als hij even later in druk gesprek is verwikkeld met Martijn, kan ik hem ongemerkt observeren. Hij is niet uitgesproken knap maar heeft zeker iets aantrekkelijks. Zijn mimiek, uitstraling en lichaamshouding spreken me zeker wel aan. Bijna automatisch kijk ik naar zijn handen. Dat is nu eenmaal een tik van mij, sommige mannen hebben van die handen waar ik direct opgewonden kan raken. Max zet zijn argumenten bij met de nodige handbewegingen dus ik word op mijn wenken bediend. Terwijl ik zijn handen bekijk, voel ik een rilling door mijn lijf gaan. Hmmm, die Max is toch wel erg leuk. Plotseling kijkt hij op, even oogcontact en dan een knipoogje. Ik bloos dit keer niet, kijk hem nog even nadrukkelijk aan tot dat mijn buurman me een vraag stelt en ik noodgedwongen hem te woord sta. Als ik even later op kijk, zie ik dat Max mij zit te observeren. Dit keer werp ik een knipoogje toe. Hij glimlacht.

De rest van de avond is het gezelligheid troef, al merk ik dat Max en ik elkaar regelmatig schaamteloos zitten op te nemen. Ik merk dat ik een beetje moe ben van al het geluid om me heen, duidelijk nog een beetje last van de reis. Ik loop naar buiten, de tuin in. De stilte daalt over me heen, wat een zaligheid ! Ik loop een stukje verder, het geluid uit de bar wordt niet meer dan wat geroezemoes op de achtergrond. In een rustig hoekje vind ik een groot lounge-bed. Echt zo'n lekker luxe exemplaar van riet met dikke comfortabele kussens. Ik plof neer en zak achterover, kijkend naar de sterrenhemel in de zwoele avondlucht. Ik snuif de geur op van de bloemen en voel me even de gelukkigste mens op aarde.

"Gaat alles goed met je" , hoor ik ineens vlakbij. Ik open mijn ogen en zie dat Max op me toe komt lopen. "Je was ineens weg dus ik vroeg me af of je je wel lekker voelde". "Oh het gaat goed hoor, ik verlangde alleen even naar een stukje rust en stilte", antwoord ik. "Ik heb je glas meegenomen, hier alsjeblieft, dan laat ik je weer met rust" zegt Max. Ik kijk hem aan, onze vingers raken elkaar even bij het glas. Verbeeld ik het me of was er echt een vonk die oversprong? "Je hoeft niet weg hoor, kom er maar bij zitten als je wilt" en ik schuif wat op zij. Max kijkt me even aan en gaat dan op het voeteneind van het loungebed zitten. We proostten en we raken in gesprek. Max vertelt over zijn werk, over zijn relatie en zijn kinderen. Ik vertel hem over mijn leven. Ondertussen kijken we elkaar onbeschaamd aan, er is een spanning in de lucht, er zit meer in dan dit gesprekje over koetjes en kalfjes, maar wie zet de eerste stap ??

Als mijn glas leeg is, neemt Max het uit mijn handen en zet het op de grond. Hij kijkt me aan, raakt voorzichtig mijn been aan. "Je bent mooi" zegt hij "je ziet er zo lekker uit, natuurlijke, vrouwelijke rondingen daar hou ik wel van. Net als van mooie sexy jurkjes en hoge hakken". Zijn hand wordt wat stoutmoediger en glijdt wat hoger op mijn been. Door mijn jurkje streelt hij mijn bovenbeen. Ik voel hoe mijn tepels reageren. Ik glimlach en zeg dat hij er ook niet verkeerd uitziet. Hij schuift dichterbij, woorden zijn niet meer nodig, onze ogen zeggen genoeg. Langzaam buigt hij zich over me heen, onze monden naderen elkaar. Ik sluit mijn ogen, proef zijn lippen, zachte tedere kusjes op mijn mond. Ik zucht, de kusjes worden steviger. Zijn tong plaagt mijn lippen en met een kreun open ik mijn mond en glijden onze tongen om elkaar heen. Minutenlang zoenen we zo, zijn armen glijden om me heen, mijn armen om zijn nek. We zoenen en zuchten tegelijk, .......

To be continued.

2 opmerkingen: