maandag 5 april 2010

Geile Goede Vrijdag

Vrijdagmorgen, het is stil in huis. Ik lig nog in bed, naakt. Mijn handen glijden over mijn lijf, spelen met mijn borsten. Ik streel mijn tepels en voel hoe ze zich oprichten. Een hand glijdt naar beneden, langs mijn venusheuvel en heel licht beroer ik mijn lipjes. Ja, ik geef toe, ik ben geil, ontzettend geil ! Al dagen eigenlijk en de opwindende mailtjes en smsjes die ik krijg wakkeren dat gevoel alleen maar meer aan. Niet dat ik klaag, integendeel, ik geniet erg van die aandacht en vooral van de manier waarop ze mijn fantasie prikkelen en er uit de spelonken van mijn brein, telkens nieuwe verrassende plannetjes, verhaaltjes, geiligheden opduiken.

Mijn vingers strelen mijn clitje, ik voel het zwellen. God wat zou ik nu graag je tong daar willen voelen. Je handen die mijn benen zover spreiden zodat je een compleet uitzicht hebt op mijn natte kutje. Een vinger glijdt in mijn kutje. Ik kreun van genot en lik vervolgens mijn vinger af. Ik grijns in het donker, DAT zou je vast wel een geil gezicht vinden! Ik grabbel naast mijn bed, mijn favoriete trilei heeft weer nieuwe batterijen :-). Ik leg hem tussen mijn lipjes en zet m aan. Het mist zijn uitwerking niet, ik merk dat ik zo geil ben dat klaarkomen niet lang zal duren. Ik pak mijn telefoon en stuur je een smsje. Ongetwijfeld zit je er op te wachten want ik had door laten schemeren dat er iets zou gebeuren deze ochtend. Al had ik zelf nog geen vastomlijnd scenario, dat is het juist het leuke, gewoon een ideetje en dan maar zien hoe het verder gaat.

Het bericht dat ik naakt in bed ligt, laat je niet onberoerd zo te lezen! Ik zet het vibrerende eitje wat harder en type weer een antwoord naar je. Je pikt het duidelijk op en wat je terug schrijft maakt me nog geiler. Inmiddels kreun ik van genot en kronkel al aardig onder de dekens. Zo gaan er nog wat hete smsjes over en weer maar eigenlijk heb ik nog maar 1 ding in mijn hoofd wat ik wil uitvoeren. Terwijl het genot door mijn lijf gaat, bonkt mijn hart. Zou ik het doen ? Zou ik t durven ? Jij zou het geweldig vinden dat weet ik zeker !

Mijn duim zweeft boven de knop en dan druk ik vastberaden op 'bellen'. Je neemt bijna gelijk op alsof je verwacht had dat ik zou bellen en ik hoor aan je stem dat je opgewonden bent. Ik kreun zachtjes want de vieb doet zijn werk ondertussen gewoon door, ik zeg je dat ik geil ben en bijna ga klaarkomen. Dat je niets hoeft te doen alleen luisteren. Uit je reactie maak ik op dat jij inmiddels ook alleen bent en dat wind me enorm op. Ik voel dat het niet lang meer duurt en laat me even helemaal gaan.. je hoort mijn gekreun, gezucht, genot. Ik kronkel in een bed zo ver van je vandaan maar heb het idee dat je gewoon bij me staat te kijken. Ik hoor je gejaagde ademhaling in mijn oor, je stem die me altijd zo opwind. Ik hoor je kreunen en ergens registreert mijn geest dat jij nu ook aan het masturberen bent. Dat beeld voor mijn ogen duwt me over het laatste randje. Ik kreun dat ik ga komen en je moedigt me aan, ik voel het aan komen denderen, zie ik gedachten jouw heerlijke pik voor me waar je nu mee bezig bent. Dit samen doen is zo ontzettend geil. Ik kreun, zucht, kerm, kronkel: "owwww schatje, ja ik kommmmmmmm" kreun ik hardop terwijl mijn lijf schokt en stuipt in het orgasme.

Hijgend lig ik bij te komen, terwijl ik naar je luister. Je zegt dat het zo geil was me te horen kreunen en steunen, dat het zo gekmakend lekker was om me te horen komen. Je ademhaling wordt steeds gejaagder, je zucht dat het zo lekker is. Ik vraag je of je met je pik zit te spelen en je bevestigd dat. Nu is het mijn beurt om je aan te moedigen, geile zinnetjes te zeggen. Ik zeg je dat ik zin in je heb, dat ik wou dat ik nu voor je zou zitten. Je pik in mijn mond kon nemen en je zo heerlijk te pijpen. Mijn tong langs je toompje, mijn hand masseert je ballen en de andere hand trekt je af. Aan je stem en ademhaling hoor ik dat je bijna komt. Ik zeg je dat ik klaar voor je ben, dat je in mijn mondje mag spuiten dat ik alles zal doorslikken en je tot de laatste druppel zaad zal zuigen. Het is heerlijk om je reacties te horen op alle die geile praat, je genot gaat steeds verder en dan hoor ik je roepen "jaaaa ohhhh jaaaa ik kom, ik kom" gevolgd door een hoop gekreun en gezucht tot dat het laatste beetje zaad uit je is getrokken.

Met recht: een Hele Geile Goede Vrijdag !

3 opmerkingen:

  1. Ja, jaa , jaaaaaa. Wowwwww wat heerlijk geil. Kun je mij zo ook niet eens een keertje bellen?;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als jij de hoofdrolspeler bent in dit verhaaltje, gaat dat vast nog wel een keer gebeuren L:iefhebber :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik moest aan het volgende denken.
    ik heb ooit een vriendin opdracht gegeven via de telefoon zichzelf in har achtertuin onder handen te nemen. Dat kon echt niet fluisterde ze, maar ik hoorde haar ademhaling steeds versnellen. Ze ging snel naar binnen en kwam met een geweldig geil orgasme klaar. toen was ik aan de beurt. ik zat in de auto gelukkig handsfree te bellen. met in de ene hand het stuur en in de andere mijn pik. eigenlijk Onverantwoord maar ontzettend geil. Ik heb een afspraak een half uur verlaat om de rommel op te ruimen....

    BeantwoordenVerwijderen