maandag 12 april 2010

Genieten


Eindelijk ! Een klopje op de deur. Snel schiet ik omhoog, eventjes zenuwachtig maar bovenal ontzettend geil. In een kort zwart kanten jurkje dat net mijn naakte billen bedekt, zwarte kousen en jarretelles en 10cm hoge hakken aan mijn voeten, loop ik naar de deur. Mijn haren opgestoken, mooie make-up in zijn favoriete kleuren en lange oorbellen in. Als de deur open gaat en Max naar binnen stapt is de blik in zijn ogen onbetaalbaar. Mijn outfit wordt duidelijk gewaardeerd en terwijl hij mompelt "wauw wat ben je mooi", glijden onze armen om elkaar heen. Minutenlang staan we zo te genieten, heerlijk zoenend, elkaar weer voelen en proeven. Wat hebben we uitgekeken naar deze dag. Max' handen glijden over mijn borsten, mijn handen glijden onder zijn shirt. Max kreunt als zijn handen onder mijn jurkje glijden en hij merkt dat ik geen string draag. Ik trek zijn shirt uit, streel zijn borst, onze monden vinden elkaar weer in een heftige zoen. De passie en geilheid slaat in alle hevigheid toe.

Ik trek Max mee naar het bed, zijn hand verdwijnt tussen mijn benen, ik kreun zachtjes. "Jeetje Iza wat ben je mooi, wat zie je er lekker uit". Ik ga zitten op de rand van het bed en maak zijn riem los. Ik wil hem naakt zien, zijn heerlijke stijve pik zien. Een glimlachje rond mijn mond als ik merk dat hij wederom zonder boxer op onze date komt. Genietend kijk ik hoe zijn broek naar beneden zakt en zijn stijve paal tevoorschijn springt. Mijn hand glijdt er om, zachtjes trek ik hem af terwijl we elkaar aan kijken. Mijn tong likt aan zijn eikel, proeft al wat voorvocht. Ik merk hoe nat mijn kutje wordt, wat heb ik zin in deze man. 

Max duwt me achterover op bed, spreid mijn benen. Zachtjes streelt hij me, plagerig kust hij me overal behalve DAAR waar ik hem graag zou willen voelen. Ik kreun, voel dat er weinig voor nodig is om me te laten ontploffen. Ik zucht en krom mijn rug. Gelukkig tergt hij me niet te lang en al snel voel ik zijn tong en vingers rond mijn clitje en kom ik heftig klaar. De ergste spanning is er nu even af maar ik ben nog steeds ontzettend geil. Lang bijkomen wil ik dus niet en ik zak naar beneden en laat mijn mond om zijn pik glijden. Heerlijk om er mee te spelen, ik zuig en trek terwijl we elkaar af en toe aankijken. Mijn andere hand masseert zijn ballen, terwijl ik Max's vingers opnieuw rond mijn zeiknatte kutje voel. Gekreun en gezucht vult de kamer, allebei genieten we volop. Ik laat zijn pik los, kom omhoog en kijk hem geil aan terwijl ik grabbel naar het pakje condooms. Ik kruip boven op hem, pak zijn stijve pik beet en begeleidt hem naar de ingang van mijn warme natte grotje. Kreunend laat ik mij op hem zakken terwijl we elkaar aankijken. Een gekmakend geil gevoel als ik voel hoe zijn pik me langzaam opvult en mijn kutje verder oprekt. Max trekt me naar hem toe, we zoenen, genieten, kijken in elkaars ogen met geile hete blikken, terwijl onze heupen een heerlijk ritme vinden. Ik kreun, hij kreunt, steeds makkelijker en dieper kan ik hem ontvangen, het is een heerlijk gevoel. 

Ik ga rechtop zitten, voel hem zo nog dieper in me en begin hem stevig te berijden. Zijn pik beweegt hard en stevig in me en ik voel hoe het geil langs mijn lipjes loopt. Max grijpt mijn borsten, mijn hand gaat achterlangs naar zijn ballen. Ik zie hem genieten van het uitzicht. Ik voel me mooi, sexy, heet en onweerstaanbaar. Het is heerlijk om zo te neuken, niet altijd lukt dit standje even goed maar net als bij standje 69 lijken we op 1 of andere manier wonderlijk goed bij/in elkaar te passen. Steeds heftiger berijd ik hem, ik word me bewust van een heerlijk gevoel diep binnen in me, ik kreun dat ik bijna klaar kom en probeer het gevoel op mijn clitje nog wat verder te vergroten. Schreeuwend kom ik klaar en ik val uitgeput voorover. Voor het eerst dat ik op deze manier klaar kom.......

To be continued..

2 opmerkingen:

  1. mmm. mooi verhaal, inspirerend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd genieten. Jouw blogjes missen hun uitwerking niet. Ik voel mijn pik zich uitvouwen in mijn broek... Mmmm zalig gevoel!

    BeantwoordenVerwijderen