maandag 30 augustus 2010

Tuchtiging (3)

Langzaam kom ik overeind, even zijn armen om me heen en ik rust uit tegen zijn schouder. “Dank je” fluister ik zachtjes. Hij lacht zachtjes, “Graag gedaan mijn lieve Iza” terwijl hij een kus op mijn hoofd drukt. Dan pakt zijn hand mijn hoofd en draait hij mijn hoofd zo dat mijn oor bijkans tegen zijn lippen rust. Zijn adem streelt mijn oor terwijl hij amper hoorbaar fluistert : “Maar dit is pas het begin, mijn sletje, mijn prive-hoertje, mijn verrukkelijke seksgodin”. Ik voel kippevel langs mijn ruggegraat glijden bij die woorden.

Hij duwt me van zich af, ik sta midden in de kamer nog altijd een beetje wankel en verdwaasd. Zelf gaat hij zitten in de fauteuil, in zijn karakteristieke houding: één been rustend op de andere, zijn handen gespreid tegen elkaar. “Liefje, let eens op je houding” zegt hij met een strenge blik. Die zin brengt me weer terug op aarde en ik recht mijn rug. Ik wil mezelf immers zo mooi mogelijk presenteren. Met rechte rug en mijn benen licht gespreid wacht ik rustig af. “Kleed je uit” en gehoorzaam trek ik mijn jurk uit. “Trek alles uit, behalve je laarzen”. “Maar .....” is mijn 1e reactie. “Maar wat mijn sletje? “ terwijl hij me een donkere blik toewerpt. Ik twijfel even maar enigszins bedeesd antwoord ik toch maar “Maar... dat is zo.... .. naakt “.. Geamuseerd kijkt hij me aan. “Dat klopt mijn liefje, en dat is precies de bedoeling. Ik wil je naakt en kwetsbaar, niets om achter te verschuilen dus nogmaals: trek alles uit”. Enigszins blozend wend ik mijn blik af. Hij weet dat ik graag nog ‘iets’ draag, een mooi gordeltje, mooie kousen. Grotendeels naakt geen probleem, maar toch nog iets om achter te verschuilen, al is het dan voornamelijk een mentaal effect. Hij heeft gelijk, volledig naakt dan voel ik me kwetsbaar. En dat windt me tegelijkerijd ook enorm op.

Nadat ik alle kleding heb verwijderd, richt ik me weer op. Ik merk dat ik, nu naakt zijnde, me nog meer bewust van mijn houding en uitstraling. Ik maak me zolang mogelijk, hou mijn buik in, en hou mijn handen op mijn rug zodat mijn borsten naar voren komen. Ik voel me enigszins opgelaten maar ook opgewonden. Ik smacht naar een complimentje van hem, of een aanraking, of in ieder geval iets. Maar hij laat me zo staan, voor mijn gevoel minutenlang terwijl zijn ogen minutieus over mijn lichaam glijden. Ik merk dat mijn ademhaling versnelt, mijn tepels zich oprichten en vervloek mezelf als ik zijn geamuseerde glimlach ziet. Niets zal hem ontgaan, hij heeft me precies door en weet wat de effecten zijn van zijn handelingen. Dan is zijn blik weer donker en grijs. “Draai je om” en gehoorzaam draai ik hem mijn rug toe. “Op je knieën”. Ook dit doe ik gehoorzaam me afvragend wat hij van plan is.

“En nu mijn sletje, naar voren, op je knieën met je kont omhoog, je handen langs je lichaam richting je voeten”. Even verstar ik..ik denk terug aan één van de eerste foto’s die hij mailde. Een houding die hem zo opwond, hoe opwindend hij het zou vinden om zo een vrouw aan zijn voeten te hebben liggen. Ongetwijfeld heeft hij dit scenario in gedachten. Me ernstig bewust van zijn afwachtende en ongetwijfeld licht geamuseerde blik, laat ik me voorover zakken en geef hem zo een ongegeneerd uitzicht op mijn omhoog gerichte kontje. “Goed zo mijn sletje, nu nog je benen iets uit elkaar en dan zit je er heerlijk geil bij”. Ik voel mijn kutje zich openen terwijl ik mijn knieën verder uit elkaar zet.

Ik wacht af maar er volgt niets. Geen geluid meer in de kamer, ik lig en hij zit. Ik voel zijn blik op me gericht. Ik voel me ongemakkelijk, ik lig ongemakkelijk maar voel tegelijkertijd het vocht in mijn kutje op wellen. De minuten gaan voorbij zonder dat er ook maar iets gebeurd. Niets, behalve de druppel geil die langs mijn been naar beneden glijdt.

2 opmerkingen: