dinsdag 10 augustus 2010

Tuchtiging (1)

Kamer 823 is de boodschap op de display van mijn mobiel en zo nochalant mogelijk loop ik door de gang van het hotel langs de karretjes van de huishoudelijke dienst. Vriendelijk wensen de dames mij een goedemorgen en ik negeer de prikkende ogen in mijn rug en de wetenschap dat deze dames dondersgoed weten wat ik hier kom doen. Nee, ik doe alsof het heel normaal is om op maandagmorgen rond 10u, met slechts een handtas en een koeltas bij me, de kamernummers op de deur te scannen.

De deur staat niet open dus ik klop zachtjes. Als de deur open zwaait, lijkt het even alsof de wereld wegvalt als onze ogen elkaar vinden. God wat heerlijk om hem weer te zien. Wat heb ik uitgekeken naar deze dag, gesmacht, gedroomd, gefantaseerd. Gedwongen door de omstandigheden zat er dit keer meer tijd dan normaal tussen deze en onze laatste ontmoeting en sinds de datum concreet was, stuiterde ik al praktisch in de rondte. Zijn armen om me heen, onze tongen vinden elkaar. Ik laat alles uit mijn handen vallen en grijp hem vast. De passie laait op en ik voel hoe een enorme golf van geilheid me overspoelt.

Zijn handen dwalen over mijn lijf, masseren mijn borsten, knijpen mijn tepels. Hij zoent me in mijn nek, mijn hals, grijpt in mijn haar. Ik kreun, steun, kronkel onder zijn aanrakingen. Keer op keer vallen onze monden elkaar aan. Ik zoen hem, tong hem, zuig zijn lip vast. Bijna dierlijk geilen we elkaar op.

Stoutmoedig glijden mijn handen inmiddels over zijn lijf. Ik streel zijn billen, glij naar voren en wrijf over de flinke bolling in zijn broek. Tot mijn verbazing laat hij me begaan en corrigeert me niet. Even aarzel ik maar dan ga ik verder, mijn geilheid wint het en als hij me niet corrigeert .... Verblind door geilheid laat ik alle reserves varen en laat me meevoeren in mijn verlangen naar genot. Onze hete lichamen schuren tegen elkaar aan, onze ademhaling gaat gejaagd. Hij masseert stevig mijn tepels, trekt aan de harde knoppen door de kleding aan. Ik kreun, voel scheuten van genot door mijn schoot schieten. Mijn kutje druipt inmiddels van het vocht. Hij bijt zachtjes in mijn hals, kietelt mijn nek met kleine likjes zo omhoog naar mijn oorlelletje. Een rilling van genot vindt zijn weg tussen mijn schouderbladen. Mijn handen glijden over zijn overhemd en op het moment dat ik het eerste knoopje wil open maken, lispelt hij in mijn oor “mijn heerlijke sletje, ben je zo geil vandaag ? “ Ik kreun instemmend. “Is je kut al druipend nat, klopt je clitje al van verlangen ?” Opnieuw kreun ik instemmend. “Wil je klaarkomen ?”. Zacht gekreun is mijn antwoord. “Liefje, ik versta je niet, geef eens antwoord” klinkt het temerig in mijn oor. Totaal naïef spreek ik hardop mijn verlangen uit “Ja ik wil klaarkomen”.

2 opmerkingen: