donderdag 19 augustus 2010

Tuchtiging (2)

Plotseling veranderd de sfeer. Hij zucht diep, grijpt mijn haar en trekt mijn hoofd achterover. “Kijk me aan!” bijt hij me toe en aarzelend open ik mijn ogen, me nog niet helemaal realiserend wat er ineens gebeurd. Zijn ogen kijken me strak aan, lijken zo naar binnen te kijken recht in mijn ziel. Ik voel me klein worden, wil wegkijken maar het lukt niet. “Onverzadigbare slet, altijd maar die behoefte aan instant bevrediging, ik krijg het er maar niet uit he ? Verwend nest !” Bij die woorden draait hij me met een ruk om, draait mijn armen op mijn rug en trekt opnieuw mijn hoofd naar achter. Zijn adem voel ik bij mijn oor als hij me toe sist “Mijn verrukkelijke Iza, weet je wat ? Je kunt het krijgen zoals je wilt, jij wilt klaarkomen, je zal klaarkomen”. Ik slik een brok weg en voel me ineens nog kleiner worden, onzeker over wat er gaat gebeuren. Beschaamd kijk ik naar de grond, inwendig mezelf vervloekend dat ik in zijn spelletje ben getrapt. Alsof hij me ooit zomaar zou laten begaan zonder zelf controle te hebben...

Mijn handen op mijn rug vasthoudend duwt hij me naar de tafel voor de spiegel. “Voorover, benen wijd” gebied hij en ik doe wat hij vraagt. Ik staar mezelf aan in de spiegel, niet wetend wat me te wachten staat. Nog altijd houdt zijn hand de mijne op mijn rug beet, met zijn vrije hand trekt hij mijn rok omhoog. Via de spiegel werpt hij me een boze blik toe. “Wat is dat nou sletje, waarom draag jij ineens een slipje ? Had ik je daartoe opdracht gegeven ?” Ik schud mijn hoofd. Ik voel hoe zijn hand de rand grijpt, hij trekt mijn slipje strak omhoog zodat ik het voel snijden tussen mijn benen. Ik bijt op mijn lip om geen kreet te geven. Dan een flinke ruk naar beneden en het slipje hangt op mijn knieën. Op één of andere manier vind ik dit meer vernederend dan helemaal in mijn blote kont voor hem te staan, zeker als hij me vervolgens stevig op mijn billen slaat. Zo staan met mijn slipje op mijn knieën en een pak slaag krijgen. Tegenstrijdige gevoelens woedden in me, de vernedering vs de geilheid.. de geilheid overwint uiteindelijk ...

“Oke mijn sletje, waar waren we voor dit kleine intermezzo ? O,ja je wilde zo graag klaarkomen he? Wel, kom maar op, kom klaar. Nu!” En vervolgens duwt hij zonder pardon 2 vingers diep in mijn kut. Ik schreeuw van schrik en genot. “Wat nou slet ? Je wilt toch klaarkomen, hier heb je een zooi vingers in je kut, je gaat toch niet klagen he? Kom op, die slettekut van je is nat genoeg om dit te hebben “ En ondertussen beuken zijn vingers genadeloos in en uit mijn kut. Niks geen opwarmen en rustig aan doen. Driftig vinden zijn vingers mijn G-spot en spelen ongenadig hun spel. “Kom op verwend nest. Altijd dat ongeduld van jou. Snel willen klaarkomen, niet willen afwachten wat je meester voor je in petto heeft. Nee alleen maar snelle bevrediging van die geile neukspleet van je. Korte termijn bevrediging en waar brengt het je ? Nergens!” Ik kreun, kerm, tranen springen in mijn ogen. Dit is niet hoe ik wil klaarkomen. Toch ? Zo ruw en hardhandig, die harde woorden moeten aanhoren. Waarom word ik dan ook zo ontzettend geil nu ? Ik voel mijn kutsappen uit me lopen, mijn onderlijf beweegt mee, mijn lijf schokt. Hem aankijken in de spiegel terwijl hij dit met me doet maakt me mateloos geil. Zijn blik is nog altijd donker als hij me opnieuw toespreekt: “Kom op mijn sletje, ik wil dat je nu klaarkomt” .. Vertwijfeld schud ik mijn hoofd “het lukt me niet, niet zo!”. Zijn hand schiet uit mijn kut en buigt over me heen. Ik ruik mijn eigen geil aan zijn natte hand die mijn haar heeft gegrepen. “Mijn sletje, laat je niet tegenhouden. Ik weet dat je het kan” sist hij in mijn oor. Een extra rukje aan mijn haar “Bewijs maar dat je alles doet wat ik van je vraag, zonder commentaar, zoals een braaf sletje betaamd”.

Zijn hand glijdt opnieuw naar binnen, vinden opnieuw mijn gevoelige plekje. “Kijk me aan in de spiegel” en gehoorzaam open ik mijn ogen. Onze blikken zijn gevangen, terwijl ik steeds meer begin te kronkelen op de tafel. “Mijn verrukkelijke sletje, laat je vocht spuiten, kom op, ik wil je vocht zien, NU !”. Steeds harder beukt hij tegen mijn G-spot, ik hou het bijna niet meer. Dan voel ik de weldadige warmte van mijn kutsap in golven uit me spuiten. Ondertussen pompen zijn vingers in en uit mijn kut en vliegen de spetters vocht in het rond terwijl mijn lichaam schokt onder een zinderend orgasme. Kleine kusjes op mijn billen, zijn handen strelen me zachtjes. “Goed zo mijn sletje, ik ben trots op je” fluister hij in mijn oor. Langzaam komt mijn ademhaling weer tot rust.

3 opmerkingen:

  1. Ik weet niet hoe het werkt dat je geil wordt als je vernederd wordt. Ik neem dat gewoon maar als vaststaand feit aan. Het maakt mij iig waanzinnig geil te lezen hoe jij buiten zinnen raakt van geilheid zodat je je grenzen telkens weer weet te verleggen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS: Graag weer je oude lettertype, dit leest wat vervelend ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aangepast! Weet niet wat er was gebeurd want eerst stond het wel goed.

    En hoe dat werkt met geil worden, geen idee :-) Ik weet wel dat 'hij' met bepaalde woorden en zijn blikken me zo week krijgt. Die woorden zijn trouwens ook besproken. Ik word niet van alles geil, sommige woorden laten me spontaan droog worden. Dus die gebruikt hij dan maar niet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen