maandag 2 augustus 2010

Lekker nummer

Onze gesprekken gaan (gelukkig) niet alleen maar over seks in allerlei vormen en varianten. Onlangs hebben we ook een beetje onze muzieksmaken vergeleken. Ik kan bijna alles wel waarderen alleen de smartlappen en 'house' is niet echt aan mij besteed. 'Hij' heeft aangegeven een gevarieerde muzieksmaak te hebben maar country komt niet in zijn lijstje voor. Misschien moet ik eens navragen wat hij onder country verstaat want als dat is cowboy-laarzen, geruite flanellen shirts en de muziek van Dolly Parton en Kenny Rogers, ben ik het helemaal met hem eens :-). Lady Antebellum past iig niet in het hiervoor geschetste plaatje. Dit country-nummer is een van mijn favoriete nummers deze zomer. Lekker meezingen in de auto en ook de video-clip is best smakelijk met deze mooie vrouw :-).

En na vandaag is de tekst meer dan toepasselijk... damn, ik heb zin in hem ! Niet alleen in zijn ferme hand en dominantie maar zeer zeker ook om hem gewoon te zien, te horen, te voelen, te proeven. Kortom, bij hem te zijn.  'Geduld hebben' houdt hij me keer op keer voor. Geduld is echter niet mijn sterkste eigenschap ;-) en zeker niet als ik.. nou ja je weet wel grinnik..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten