vrijdag 4 juni 2010

Vrijdagmorgen

Vrijdagmorgen 8u. Het huis is stil en ik word langzaam wakker. Wakker uit zo'n heerlijke sluimerende halfwakker-halfslapende schemerwereld. Een schemerwereld waarin mijn fantasieën over onze nakende ontmoeting moeiteloos naar boven komen borrelen. Prikkelend, opwindend, geilmakend. Ik rek me wellustig uit, een kreun ontsnapt uit mijn keel. Mijn tepels schuren tegen het laken, mijn slipje voelt klam, ik voel dat mijn lijf hunkert naar een ontlading.

Ik gooi het laken van me af. De koelte in de slaapkamer kietelt mijn huid. Mijn tepels verstrakken. Ik trek mijn slipje uit en spreid mijn benen. Die handeling alleen is al zo opwindend: het spreiden, het openen van mijn kutje, haar tonen in volle glorie. De koele lucht streelt mijn vrouwelijkheid. Het prikkelt me, was jij maar hier om mijn benen te spreiden. Te spreiden om daarna je hoofd diep in mijn schoot te verbergen. Je tong, vingers, mond over mijn smachtende lippen te laten dansen, mijn kutje genadeloos te penetreren. Mijn druipende vocht te drinken.

Het trileitje glijdt tussen mijn schaamlippen, ik zet hem aan op het laagste standje. Iets zegt me dat dat vandaag voldoende is :-). Het duurt niet lang voordat mijn lichaam zich kromt van genot. Ik stel me voor dat jij een spelletje met me speelt. Dat jij mij dit genot bezorgd alleen mag ik niets zeggen, niet kreunen, geen uiting van genot geven totdat je me toestemming geeft. Ik doe mijn best niet toe te geven aan mijn instinct om te kreunen en te zuchten. Mijn handen grijpen onder mijn lijf in het laken maar ik probeer verder stil te blijven liggen. Het is gekmakend maar ook een uitdaging.. een uitdaging die ik uiteraard verlies, het gevoel is op een gegeven moment zo overweldigend dat ik niet meer stil kan blijven en kreunend golft het orgasme door mijn lichaam.

Was jij het maar die dat spel met me speelde..

4 opmerkingen: