woensdag 23 juni 2010

Outfit

De opdracht was simpel: stel een zo hoerig mogelijke outfit samen tegen zo min mogelijk kosten en draag dit bij onze ontmoeting. Hij had me gezegd rond te kijken bij tweedehandswinkels of de kringloop.

De uitvoering was lastiger. Wat dat betreft ben ik een echte vrouw want a) het moet toch ook wel een beetje leuk zijn en b) het moet ook een beetje appetijtelijk er uit zien... Uiteindelijk besloot ik voor stijlvol hoerig te gaan. Ik weet dat hij wel houdt van de grandeur van weleer, burlesque, de klassieke pin-up ala Dita von Teese, dat sfeertje.. Ik vond een mooi aansluitend zwart jurkje volledig van kant dat net over mijn billen kwam. Lange uitlopende mouwen en een boothals waarbij mijn schouders bloot waren en prachtig uitkwamen. Er onder droeg ik jarretels en zwarte kousen met naad en een zwart met rode kanten bh, die zo gevormd is dat mijn borsten er net niet uitvallen maar ze net even de broodnodige steun geven. Om mijn nek een choker van zwart en rood fluweel en een zwart kruis. En natuurlijk zwarte pumps. Mijn make-up zwaar aangezet, smoky eyes en dieprode lippenstift, rode nagels ..

Mijn geluk dit keer, ik hoefde niet met de outfit over straat. Vanwege praktische redenen regelde ik dit keer de kamer en ik wist het zo te manouvreren dat ik ruim op tijd was om in te checken, de kamer in orde te maken en me om te kleden. Zo zat ik in mijn outfit te wachten, polsboeien om, lange jas aan want ik wilde niet gelijk de verrassing prijsgeven als hij binnen stapte.

Een klop op de deur en even later lig ik in zijn armen, heftige passionele zoenen en gemompelde zinnetjes, altijd even weer connecten als gewoon Iza en hij voordat we het spel echt gaan spelen ... Dan veranderd zijn blik, hij duwt me van zich af en beveelt me mijn jas langzaam uit te trekken. Langzaam open ik knoop voor knoop, als ik hem van mijn schouders laat glijden, stokt heel even zijn adem. Dan zit hij weer in zijn rol en loopt goedkeurend om me heen. Zijn hand raakt de choker aan, "geil" gromt hij ... dan trekt hij me tegen zich aan, houdt mijn armen achter mijn rug en glijdt met de andere hand begerig en stevig langs mijn lijf. Hij pakt een borst, masseert en knijpt er venijnig in. Ik krimp in elkaar .. van genot. 

Hij duwt me naar de stoel. "Armen op de leuning, benen gespreid". Ik voel me klein worden, voel hoe mijn gemoedstoestand veranderd, voel hoe ontzettend nat ik word. Hij trekt mijn jurk omhoog en ontbloot mijn billen. Zijn vingers beroeren mijn kutje, inspecteren of ik helemaal goed geschoren ben volgens opdracht. "Goed zo mijn sletje, je hebt dit keer goed geluisterd" terwijl zijn vinger cirkelt rond mijn clitje. Ik probeer stil te staan en geen teken van genot te geven maar het valt niet mee. Onverwachts knijpt hij in mijn kut, ik kreun en krimp in een. Hij lacht. En slaat vervolgens op een bil. Ik zucht. Hij slaat op mijn andere bil. Ik zucht opnieuw. Zo wisselt hij het af, steeds harder, ik voel mijn billen gloeien, voel het vocht uit mijn kut lopen. Mijn vingers klauwen in de leuning van de stoel terwijl de kreunen en steunen steeds duidelijker van mijn lippen ontsnappen ...

2 opmerkingen:

  1. Mmmmm ik was daar graag toeschouwer van geweest en had graag je geilheid in levende lijve ervaren... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-), dat geloof ik best dat jij toeschouwer had willen zijn *grijns*

    BeantwoordenVerwijderen