woensdag 30 juni 2010

De opdracht

Gisteravond mailde hij me de opdracht  ..
"Ik wil dat je gaat masturberen. Ik wil dat je de tepelpompjes gebruikt op je tepels, ze lekker strak zuigt. Speel er verder mee naar eigen goeddunken. Ik wil dat je het trileitje in je gloeiende spleet stopt en vervolgens je kontje vult met je favoriete buttplug. Dan wil ik dat je jezelf klaarmaakt door je kont met de buttplug te neuken. Masturbeer net zolang je niet meer kunt of totdat je kontgaatje schraal aan begint te voelen. Kom klaar zo vaak je wilt.  Beschrijf me uiteindelijk hoe je je masturbatiesessie hebt ervaren en wat je allemaal hebt gefantaseerd terwijl je met jezelf bezig was. Ik verwacht morgen in de loop van de ochtend je relaas in mijn mailbox aan te treffen. 'Words are actions; they make things happen'."

Gevolgd door de opdracht van vanmiddag:
"Ik wil dat je over deze ervaring publiceert op je weblog."

Benieuwd naar de uitvoering er van ?? Stay tuned ;-)

1 opmerking:

  1. Ik ben zéér benieuwd. Heerlijk geil allemaal. Kom maar op met je beschrijving!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen