maandag 6 december 2010

Intens

Mijn benen begeven het onder zijn tuchtiging en ik val voorover op het bed. Zwaar ademend en ondertussen intens genietend van het gloeiende gevoel. En een euforisch gevoel van binnen. Even had ik zijn lichte aarzeling  bemerkt nadat hij me onbedoeld even gemeen pijn deed. "Alsjeblieft, denk aan ons afspraak" was mijn schietgebedje. Onbeschrijfelijk het gevoel toen hij me even aanraakte en vervolgens verder ging. En nu lig ik uitgeteld op het bed.

Ik voel zijn arm om me heen als hij naast me komt. Ik veeg mijn haar uit mijn gezicht en als ik mijn ogen open sla, kijk ik recht in die van hem. Bafff, rechtsstreeks in mijn hart. Ik zie de schittering, zie de kick in zijn ogen. Intense blikken schieten heen en weer, soms zijn woorden niet nodig. Een heftig intens warm en gelukkig gevoel overspoelt me. Hij deed t ! Hij ging onverstoorbaar door in afwachting van een eventueel stopwoord. En zocht vervolgens de grenzen op. Ik ben zo trots op hem. En ik, ik wil hem trots op mij maken.

“Het gaat goed, het gaat goed” brabbel ik uiteindelijk wat verdwaasd. Zijn hand glijdt door mijn haar, zijn mond vind de mijne. Opnieuw in positie, we gaan verder. Zonder aarzeling krabbel ik weer omhoog in afwachting van de rest van zijn behandeling. Gewillig, gehoorzaam, genietend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten