vrijdag 31 december 2010

For now ..

Ruim een jaar geleden begon ik dit blog. Als uitlaatklep voor mijn erotische ontdekkingsreis. Mijn fantasieën en mijn belevenissen met mooie en bijzondere mannen. Ik kon het met niemand delen maar moest het kwijt: een blog was de uitgelezen manier. Gaandeweg kwamen er lezers, kwamen er reacties. Mijn blogjes werden gewaardeerd en natuurlijk streelde dat mijn ego :-). En uiteindelijk werd mijn blog zelfs op SheSpot.nl vermeld. Superleuk !

Maar tijden veranderen. De inhaalslag veranderde langzaam in een ontdekkingsreis en bracht me uiteindelijk naar de wondere wereld van de BDSM. Ik heb dit jaar een aantal bijzondere mensen leren kennen. Natuurlijk mijn beschermheer waarmee ik nog altijd zulke mooie dingen beleef. Nog zoveel deuren om te openen, ik kijk er naar uit ! En daarnaast is hij een bijzonder persoon waar ik ook veel van leer op zoveel andere vlakken. Maar er zijn ook andere mensen in mijn leven gekomen. Fijne, lieve, open-minded mensen waarbij ik helemaal mezelf kan zijn, die mijn verhalen aan horen, me steunen, en daarnaast niet schromen me een spiegel voor te houden. Maar voor alles met groot respect voor wie ik ben en welke keuzes ik maak, ook al zouden zij andere keuzes maken.

Meer en meer merk ik dat ik dit blog ben ontgroeit. Ik heb andere wegen gevonden om te praten over hetgeen me bezig houdt. Mijn fantasieën zijn meer en meer BDSM-georiënteerd en het voelt niet goed dat hier te delen. Daar zijn geschiktere kanalen voor. En daarnaast,  puur het schrijven van geile verhaaltjes, dat is nooit de reden geweest voor dit blog. Dus... for now...

De laatste dag van 2010. Ik bekijk mijn blog en zie dat het aantal page-views de 20.000 is gepasseerd. Een mooi moment om afscheid te nemen. Misschien kom ik nog eens terug, misschien niet. Bedankt in ieder geval voor het lezen, de commentaren en de leuke contacten die er uit voort zijn gekomen. Een aantal blogs zal ik blijven volgen maar zelf schrijven .. nee. For now.. this is the end!

Ik wens iedereen een mooi en erotisch 2011. May all your (kinky) dreams& wishes come true ...

3 opmerkingen:

  1. Jammer hoor.... :-(, maar respect voor je beslissing.

    Veel geluk en stomende xxxxx ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer... was een genot om te lezen!

    Op vele punten zo herkenbaar

    BeantwoordenVerwijderen