donderdag 18 maart 2010

Mail van Max

Max en ik hebben nog steeds contact en een volgende date staat inmiddels in de steigers. Ideetjes en fantasietjes vliegen over en weer via de mail. Ik geniet er van ! Onderstaand mailtje kreeg ik pasgeleden van Max, een fantasie over onze volgende ontmoeting. Met zijn toestemming plaats ik het hier. Enjoy !

Onze tweede date. Even geil, zo niet geiler! We ontmoeten elkaar opnieuw in de bar van het hotel. Dit keer is er een andere spanning. Niet de spanning van elkaar voor het eerst ontmoeten maar wel de spanning of het opnieuw zo fijn zal worden. Eigenlijk nergens voor nodig want de afgelopen weken hebben we elkaar virtueel regelmatig flink opgegeild.

Je weet als geen ander wat me opwind in een vrouw en haar outfit. En je gaat er maar al te graag in mee. Ik vind het zalig zoals je me geil weet te maken met je kleding. En ik weet dat jij het niet alleen voor mij doet maar zeker ook voor jezelf, het wind jou ook op om in mijn wensen tegemoet te komen. De afgelopen weken heb je me regelmatig uitgehoord om erachter te komen hoe ik in elkaar steek en wat ik mooi vind of juist niet. En ik vind het heerlijk om daar over uit te wijden. Om je te beschrijven wat ik lekker vind aan bepaalde lingerie, of juist niet. Of je te vertellen waarom ik hoge hakken nou juist zo mooi vind. Je onthoud alles en plaagt me met suggestieve voorstellen wat je wel of niet aan zou kunnen doen.. Ik ben enorm nieuwsgierig wat deze date in petto heeft. Je ziet er in ieder geval weer heerlijk uit. Supervrouwelijk! Heerlijk sexy. Je bent mooi, en ik wil je dat maar al te graag laten merken. Ik weet dat jij daar weer van geniet. Je wilt begeerlijk zijn. En dat ben je ook.

Nadat je de kamer hebt geregeld, wenk je me. Je loopt alvast de receptie uit, richting de kamer. Bewust loop ik een stukje achter je, zo'n 2-3 meter. Ik geniet van het uitzicht, hoe je voor me loopt. Je hebt torenhoge hakken aan maar hebt blijkbaar geen evenwichtproblemen. De hoge hakken prikken in het tapijt. Je beweegt zo mooi, ik zou het liefst je billen willen strelen, voelen hoe ze onder mijn handen langs elkaar draaien. Ik geniet van je mooie benen. Je weet als geen ander welk effect je hoge hakken op me hebben en loopt bewust bedachtzaam, langzaam. Wiegt wat met je heupen, niet te overdreven, maar gewoon mooi en verleidelijk. Af en toe kijk je over je schouder en glimlacht wat. Net als de eerste keer zeggen we niet veel. Is ook niet nodig. Woorden zijn soms overbodig. Maar je bent je bewust met welk spel je bezig bent en wat het effect op mij is.

Ik vraag me af wat er onder dat rokje zit. Zou je kousen met jarretels dragen, of alleen kousen? Het is allebei mooi en super erotisch. Zou je een slipje dragen? Ik vermoed van niet. En als dat inderdaad zo is, loopt het geil al over je benen en kousen heen? Vanuit de auto smste je dat je al lekker nat was. Is dat nog steeds zo met die spanning? Loopt het inderdaad al over je kousen? Het idee wind me mateloos op!

Je bent inmiddels de gang naar de kamers ingewandeld. Hier geen tapijt meer, maar tegels. Tik-tak-klik-klak doen je hakken. Mmmmm, geilmakend. God wat ben je mooi. Ik zou je eigenlijk hier al eens flink in je kutje willen pakken. Zou ik het durven? Eigenlijk best wel, ik kan iemand anders wel horen aankomen en dan nog stoppen. En als zouden ze me zien, wat dan nog: niemand kent me hier en ik wil je gewoon. Hier en nu. Toch doe ik het niet. Omdat ik vermoed dat je iets hebt gepland, een spelletje, of een bepaald begin van onze heerlijke date. Dus blijf ik van je af. Maar het liefst zou ik nu je met je rug tegen de muur drukken en mijn hand onder je rokje laten glijden. En zonder pardon twee vingers in je ongetwijfeld drijfnatte kutje duwen. Stevig en diep. Mijn vingers zouden je g-spot al snel vinden. Je zal steunen, ik hoor je gesis als je je adem naar binnen zuigt. Je hoofd dat tegen de muur zal rusten. Eens kijken of ik je in 30 seconden al een eindje op weg kan helpen. 30 heerlijke geile seconden, waarin jij je onbeschaamheid zou tonen, je zou geven aan het genot. 30 seconden waarin mijn vingers je g-spot stevig zou masseren. Waarin mijn andere hand je borsten zou betasten door je strakke truitje heen. Ik zou de zachtheid voelen en ze knijpen. Jij zou ongetwijfeld op je lip bijten om niet luidkeels te kreunen. En na die 30 seconden zou ik mijn vingers uit je natte kutje halen, ze voor je ogen lekker aflikken. Om daarna stevig tegen je aan te komen staan en hartstochtelijk te zoenen zodat je voordat je uberhaupt een bed hebt gezien je je eigen geil al zou proeven. En dan... dan zou ik doorlopen, op weg naar de kamer. Terwijl jij nog wankel tegen de muur leunt en je af vraagt waarom ik gestopt ben. Nu loop ik voorop. Na 4 meter kijk ik achterom en zie dat je nog steeds tegen de muur leunt. "Kom je , lieverd?" vraag ik je lachend en tegelijk verlangend....

Maar dat alles doe ik niet, want ik wil weten wat je plannetje is. Ik ben benieuwd wat je voor me in petto hebt... Je gezicht laat niets weten, er is niets op af te lezen, behalve dan je geilheid: het verlangen naar een fijne dag vol met heerlijk genot. En dan zijn we er. Je maakt de kamerdeur open en gaat me voor. Ik doe de deur achter me dicht en draai me om. Ik zie je vlak voor me staan, ruik je geur, zie de geilheid in je ogen. Onze tweede date is begonnen....

3 opmerkingen:

  1. Mmm, wat krijg jij een heerlijke geile mailtjes. Ik word er nogal kriebelig van..
    Liefs O.V.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmm heerlijk!
    Zo, dus je houdt wel van zulke geile mailtjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Liefhebber, natuurlijk, heerlijk toch om zo elkaar op te warmen naar een nieuwe date toe !

    BeantwoordenVerwijderen