zaterdag 27 maart 2010

Zoekplaatje

7 opmerkingen:

  1. ik wil wel even blijven zoeken en het heel lang laten duren voordat ik het vind

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om mensen van sex te zien genieten zodat ze zo bezig zijn zoals op deze foto. Ben jij zo ook wel eens 'te grazen' genomen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @liefhebber, nee ik ben nog nooit zo 'te grazen' genomen maar een trio mmv staat wel op mijn wenslijstje. Zoals het er nu naar uit ziet gaat het ergens de komende maanden wel gerealiseerd worden. Het lijkt me ontzettend spannend, lekker en bovenal heel geil !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmm ik proef pure lust dat leidt tot ongeremde sex...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is wel de bedoeling *grijns* .. Ervaring met een trio, Liefhebber ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmm helaas niet, maar het idee boeit wel ... je laten meevoeren op een golf van wellust, mmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waarom helaas ? Sommige zoete dromen dienen uit te komen, Liefhebber :-)

    BeantwoordenVerwijderen