dinsdag 16 maart 2010

Date met Max(2)

Max streelt me, ik geniet van zijn aanrakingen. Langzaam zakt hij naar beneden, kleine kusjes op mijn heuveltje, op mijn dijen. Ik voel zijn adem tegen mijn kutje, het wind me op. Ik verlang naar zijn intieme aanraking maar hij neemt de tijd en geilt me zo enorm op. Heel licht strelen zijn vingers mijn lipjes, mijn dijen, ik kreun, beweeg mijn heupen, spreid mijn benen. Tergend langzaam glijd zijn vinger tussen mijn lipjes, streelt zo mijn hele kutje. Opnieuw neemt hij de tijd, ik word gek van geilheid. Uiteindelijk vinden zijn vingers mijn clitje, hij plaagt, prikkelt en het duurt niet lang voordat ik in de lakens grijpt en kronkelend klaar kom.

De tijd lijkt voorbij te vliegen, het is zo fijn samen. Ik geniet van zijn grote pik, het pijpen gaat steeds beter. Ik vind het heerlijk om met zijn stijve paal te spelen, te ontdekken wat hij fijn vind en wat minder, zijn vocht te proeven, zijn zaad te proeven. Het wind me op en maakt me zo ontzettend geil. Max, op zijn beurt, weet wat te doen met mijn clitje en vind al snel de juiste plek in mijn kutje voor een knallend g-spot-orgasme. De wisselwerking tussen ons is groot, het is zo fijn om te vrijen met iemand die zelf zo geniet van de uitwerking van zijn handelingen. Zeer geile uurtjes dus maar het zou een heel lang blog worden als ik alles zou beschrijven ;-), dus ik beperk me tot de momenten die ik nog regelmatig herbeleef !

We hadden een kleine pauze, dronken champagne en aten lekkere hapjes. Ik lag op mijn buik en nam slokjes van de champagne terwijl Max naast me ging zitten. Zijn handen gleden over mijn hele lijf, zijn aanraking was licht maar subtiel en maakte me uitermate geil. Zijn handen gleden nu af en toe langs erotische plekjes en als vanzelf legde ik mijn benen een stukje uit elkaar. Zijn hand streelde mijn kutje terwijl ik aan de champagne nipte. Het was eigenlijk een wellustig en geil idee, zo verwent te worden terwijl je decadent champagne drinkt. Ik zei dat tegen Max en dat bracht hem op een goed idee ;-). Voor ik het wist voelde ik wat kouds en prikkelends langs mijn bilspleet over mijn kutje lopen, gevolgd door de warme hand van Max. Ik kreunde van genot, wat een geil gevoel. Hij smeerde champagne uit over mijn hele kut en streelde en vingerde me uitgebreid. Tijd voor een nog beter idee, hij draaide me op mijn rug, nam een slok champagne in zijn mond, drukte zijn mond op mijn natte glibberige kutje en voorzag mijn kutje van prikkelende bubbels terwijl hij stevig likte, zoog en en en.. nou ja me helemaal gek maakte. Het was zo ontzettend lekker en zo ontzettend geil. De kou, de bubbels, zijn warme tong en mond, hmmmmmmmmmmmmmmm zeker voor herhaling vatbaar ! 

Wat later op de dag lag ik met zijn pik te spelen. Max liet zich opzij zakken, zei dat hij me wou likken en proeven en zo gleden we in een standje 69. Eigenlijk 1 van mijn minst favoriete standjes omdat ik meestal niet echt comfortabel en ontspannen lig, blijkbaar iets met lichaamsverhoudingen ofzo ;-). Maar met Max matched het perfect ! Ik pijp en lik hem, speel met zijn ballen, neem zijn pik zo diep mogelijk in mijn mond, speel met zijn eikel. Mijn handen op zijn billen waardoor ik hem zo dicht mogelijk bij me wil duwen.  En tegelijkertijd voel ik hoe hij zijn handen op mijn billen legt en mijn kutje stevig tegen zijn gezicht drukt. Hij likt en zuigt, duwt zijn gezicht tussen mijn lipjes, neukt me met zijn tong. Zijn vingers gaan meedoen, in mijn kutje, in mijn kontje... ik kan me niet langer concentreren op zijn pik onder zoveel genot en geef me over aan al het zaligs dat hij met me doet. Voor mij een van de meest erotische, geile ervaringen tot nu toe.

De middag is bijna voorbij, we moeten terug naar de buitenwereld... Max zakt nog 1 keer tussen mijn benen, verwent mijn gaatjes steeds enthousiaster. Ik kreun, kronkel, hijg, schreeuw van genot. Het is zo'n geil als onze blikken elkaar vangen. Ik kom schokkend klaar maar Max stopt niet meer, gaat onverbiddelijk door en dan, dan voel ik hoe mijn vocht uit me spuit als ik doorschiet naar het volgende orgasme. Trillend en uitgeteld lig ik op bed, Max komt bij me, zijn gezicht is nat van mijn geil. Hij zoent me, ik proef mijn eigen vocht. Zijn ogen glinsteren, hij wilde graag eens meemaken, een spuitende vrouw maar dat dat op een 1e date zou gebeuren was een verrassing.. voor mij ook trouwens want het is niet iets waar ik zoveel controle over heb. Het gebeurd gewoon. 

Tijd om nu echt te stoppen, we douchen samen, waarbij onvermijdelijk zijn handen weer naar beneden glijden en hij me toch weer klaar weet te krijgen. Ik zak door mijn knieën en pijp hem nog even lekker. Helaas hebben we nu echt te weinig tijd want ik had graag nog even doorgegaan.... Moe maar voldaan rij ik even later naar huis, met een brede grijns die er voorlopig niet af gaat. Na een tijdje een smsje van Max, dat het zo fijn was geweest en voor herhaling vatbaar. Dat was nou net wat ik dacht...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten