woensdag 29 september 2010

Schandblok

In vroegere tijden had je een schandpaal op elke dorpsplein. Anno 2010 zijn er andere vormen. En mijn beschermheer weet daar uitermate goed gebruik van te maken...

En daarom sta ik hier, als op een soort digitaal schandblok. En beken aan mijn lezers dat ik mijn geilheid niet langer kon bedwingen als gevolg van het kkv en uiteindelijk "de" mail heb gestuurd waarin ik aangaf het moeilijk te hebben, zo geil te zijn en te stuiteren van verlangen. En of hij niet genegen zou zijn om me toestemming te geven om één keertje klaar te komen ? Alsjeblieft ???? So, I did it, ik ben een geile en wellustige slet die zich niet kan beheersen, ik heb me niet groot gehouden, ben door de knieën gegaan, ik was geil, wilde klaarkomen en damn, ik ga het nog netjes vragen ook..  (en ondertussen, wat geniet ik van dit spel :-) )

Het antwoord kwam vanmorgen. Mijn beschermheer wil over zijn hart strijken, maar er zijn wel voorwaarden aan verbonden.

"Ik wil dat je de klemmen op je getergde kutlipjes plaatst. Ik wil dat je jezelf neukt met de dikke zwarte dildo, daarbij regelmatig aan de kettinkjes van de klemmen trekkend. En ik wil dat je een bekentenis over je niet te bedwingen geilheid op je weblog plaatst. Mét een foto van je schaamlippen waarop de klemmen zijn geplaatst."


Ik geef toe, ik heb even moeten nadenken of ik dat onder deze voorwaarden wel wilde (met name de foto) maar uiteindelijk was het vlees zwak. Of was ik gewoon ongeduldig :-). In ieder geval, ik heb hem netjes bedankt voor zijn toestemming. En kon me vanmiddag wijden aan een stukje heerlijk genot. Ik heb de klemmen op mijn schaamlippen gezet, mezelf met de zwarte dildo geneukt. En wat was het lekker, ik kronkelde al snel over het bed. Toen ik ook nog het nieuwste speeltje erbij pakte en deze af en toe tegen de strakgetrokken kettinkjes resoneerde,  eindigde het in een spetterend orgasme. Het was zo ontzettend geil en lekker, de combinatie van de diepe trillingen en de lichte pijn. Ik moest echt even bijkomen na afloop en lag als een spinnend poesje opgerold onder de dekens.

En de foto, die is ook gemaakt.

3 opmerkingen:

  1. Vertel eens, je vindt het eigenlijk best wel geil om je verhaal hier te doen en die foto van die klemmen op je heerlijke lippen te plaatsen, is het niet jij wulpse om zaad vragende geile donder...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Maar Liefhebber, ik doe slechts wat er van mij verlangd wordt. Niets meer en niets minder.

    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja precies, je vlees is zwak, mmmmm heerlijk zwak...

    BeantwoordenVerwijderen