maandag 27 september 2010

Damn !

Okay, mijn beschermheer is momenteel actief met opdrachtjes en bevelen. Zo heb ik momenteel een klaarkomverbod aan mijn bevallige derrière hangen. Iets genuanceerd: ik mag wel klaarkomen echter alleen met zijn nadrukkelijke toestemming. Het spreekt voor zich dat ik die toestemming niet zomaar krijg maar alleen als ik dat verzoek met een gedegen motivatie kan onderbouwen. En zelfs dan is het nog maar afwachten hoe zijn bui is. Daarnaast zijn onze contactmogelijkheden enigszins beperkt dus een antwoord kan wel een tijdje op zich laten wachten.. het moge duidelijk zijn, een kkv kan behoorlijk frusterend zijn.

Gisteravond, laat in bed. Ik voel me fysiek niet lekker, heb last van wat lichamelijke spanningen. En ik ben ontzettend geil, ik kan de slaap niet vatten. Na een tijd woelen en worstelen met mezelf, denk ik: "je bekijkt het maar mijn beste beschermheer ! Toestemming vragen zal pas morgen antwoord opleveren als ik geluk heb ! Ik wil slapen en dat lukt maar op 1 manier.."

Dus ik pak een vieb en verwen mezelf heerlijk. Ik kreun en kronkel in bed en voel het hoogtepunt naderen, ow jaaa jaaa, kom maar, ik wil klaarkomen. Het nadert en nadert ..... maar verder ook niet ! Damn ! Waarom zie ik nu telkens 'hem' naast me staan met die strenge blik in zijn ogen terwijl hij hard en ferm "NEE!" zegt .. Keer op keer.. ik vervloek hem, wens hem weg uit mijn slaapkamer uit mijn geest. Ik probeer me op het gevoel te concentreren, het toe te laten, mijn beschermheer te negeren. Maar.. het lukt me niet ... ik kom niet klaar ... Uiteindelijk berg ik alles maar op, niet klaargekomen maar het was toch best lekker en ontspannend en ik val alsnog snel in slaap.

Nee, het moge duidelijk zijn, een rel-sub ben ik niet en zal ik nooit worden. Ik vrees dat ik niet veel verder zal komen dan mijn beschermheer een beetje uit te dagen, te plagen maar echt zijn opdracht negeren, gaan rellen en mijn eigen gang gaan.. geloof niet dat me dat zal lukken :-). Zoals hij zei : je legt een diepgewortelde wil aan de dag om mij te gehoorzamen. En ja, ik moet constateren dat hij daarin gelijk heeft.

Als sanctie moest ik van mijn ongehoorzaamheid hier een verslagje schrijven. En tsja, gezien de conclusie al was dat ik geen rel-sub ben, voer ik gehoorzaam mijn opdracht uit. Mijn beschermheer kennende zou de straf ook anders kunnen uitpakken, dus ik heb eigenlijk geen enkele reden om te klagen ;-).

2 opmerkingen: