woensdag 8 september 2010

Douche

Het warme water klettert op mijn hoofd. Genietend beweeg ik onder de warme straal, alle spanning en zorgen stromen mee, rechtstreeks in het doucheputje. Weg, klaar, mijn hoofd raakt leeg. Nu is het alleen ik en het koesterende warme water.

Mijmerend was ik mijn haren en spoel ze schoon. Ik ben zo ver met mijn gedachten dat ik niet merk dat ik niet langer alleen in de douche ben. Ik schrik als zijn hand ineens mijn natte haar grijpt en hij mijn hoofd achterover trekt. Zijn adem strijkt langs mijn gezicht als hij in mijn oor sist: "je draait je niet om, je geeft geen kik en je doet precies wat ik wil, begrepen mijn sletje? ". Met een bonkend hart vanwege zijn onverwachte aanwezigheid en mijn knikkende knieën als gevolg van zijn woorden, duurt het even voordat ik kan antwoorden. Uiteraard levert dat een hernieuwde ruk aan mijn haren op waarop ik mijn kutje direkt nog natter voel worden. Voorzichtig knik ik van 'ja'.

Hij gaat achter me staan, drukt zijn hele lijf tegen het mijne.Ik leg mijn hoofd tegen zijn schouder en geniet van zijn warmte. In zijn handen een fles douchecreme die hij rijkelijk laat leeglopen over mijn borsten en buik. Tergend langzaam beginnen zijn handen de creme tot schuim te transformeren, daarbij geen enkel plekje van mijn borsten onberoerd latend. Hij masseert ze, kneedt ze, tilt ze op, knijpt, laat ze weer vallen, trekt aan mijn tepels, draait ze rond. En al die tijd probeer ik zwaar ademend stil te blijven staan en geen geluid te geven. Hetgeen me niet meevalt want ik sta te trillen op mijn benen van geilheid. Zijn handen glijden over mijn buik, raken heel licht mijn heuveltje aan hetgeen me een zinderende reflex in mijn heupen ontlokt. En een klap op mijn kutje als straf.

Hij zakt door zijn knieën, begint mijn benen te masseren van bovenbeen naar enkel en weer terug. Ondertussen voel ik hoe zijn warme mond een erotisch lijnenspel op mijn billen tekent. Zijn handen glijden weer omhoog, ik voel zijn lichaam opnieuw tegen me aan. Voel zijn harde pik rusten tegen mijn billen en inwendig glimlach ik bij het besef dat hij er net zo van geniet als ik. Hij trekt mijn hoofd naar achteren, legt een hand op mijn nek en bijt zachtjes in mijn oorlelletje. "En nu mijn verrukkelijke hoertje, buk je voorover en zet je je handen tegen de tegels. Nog steeds geef je geen kik". De subtiele gebaren, de woorden, maken me als was in zijn handen.

Gehoorzaam buig ik voorover, mijn handen tegen de tegels. Hij spreidt mijn benen een flink stuk uit elkaar. Opnieuw begint hij mijn benen te masseren, te strelen, van boven naar beneden en weer terug. Subtiel mijn lipjes en gevoelige plekjes aanrakend. Zijn tong voel ik opnieuw over mijn billen glijden, heel eventjes, voordat ik hem mijn lustgaatjes voel beroeren. Zijn handen openen mijn billen, zijn tong vind zijn weg van boven naar beneden. Ik zucht diep van puur genot, durf me niet te verroeren en alleen dat maakt dat ik al bijna klaarkom. Tergend langzaam speelt zijn tong zijn spel, ik wil kreunen, kronkelen, steunen maar ik blijf stil staan ook al trilt mijn lijf van inspanning en genot. "Goed zo mijn sletje, je luister goed. Je krijgt een beloning" en voor ik het besef duwt hij een vinger met een ruime hoeveelheid glijmiddel in mijn kontje. Een harde kreun ontsnapt. En nog een als zijn andere hand 2 vingers in mijn kut stopt. Langzaam maar zeker wordt mijn kontje opgerekt, ik zucht en sis de adem tussen mijn tanden als uiting van mijn geilmakende genot.

Al snel voel ik hem achter me staan, zijn eikel duwt tegen mijn kontje en glijdt in 1 beweging naar binnen. Rustig begint hij te stoten en zodra ik gewend ben begint het echte werk. Hij sommeert me langzaam aan naar boven te komen, steeds meer rechtop te gaan staan. Zonder dat zijn pik uit mijn kontje verdwijnt. Terwijl hij stevig doorneukt, duw ik mezelf een beetje omhoog tegen de wand. Zo gaat het door totdat ik helemaal rechtop staat. Inmiddels komt er niks meer terecht van mijn 'stilzijn-gebod'. Ik kreun, steun, kronkel, praat de meest vunzige taal. Het gevoel van zijn stotende paal in mijn kontje terwijl we helemaal rechtop staan is onbeschrijfelijk lekker. Gevangen tussen zijn lichaam en de koele tegels. Met 1 hand houdt hij mijn handen boven mijn hoofd, de ander vergrijpt zich wisselend aan mijn borsten en kut, terwijl zijn heupen steeds sneller stoten en me bijkans pletten tegen de koele tegels. Zijn stem hijgt zwaar in mijn oor terwijl hij zich totaal laat gaan qua vunzige taal. We jagen elkaar op, grommen, geilen, neuken alsof ons leven er vanaf hangt. Het moment van verlossing duurt niet lang. Uitgeput hangen we tegen de wand aan, amper bevattend wat een geile ervaring we net achter de rug hebben.

6 opmerkingen:

  1. Mmmmm je had ook wel tegen mij aan mogen leunen hoor. Lijkt je dat niet opwindend? Om van voren ook een pik te voelen en een paar handen die je borsten kneden terwijl je zo lekker in je kontje genomen wordt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hmmmm.. helaas zijn de meeste douches niet zooooo ruim. Wel geil idee trouwens een trio onder de douche ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik nodig je uit in mijn douche dan, die is speciaal ruim van formaat :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhh echt waar ? Dat opent perspectieven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en dan voor de afwisseling nog is een vriendin erbij ipv een man? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hmmmmmm mijn voorkeur gaat voorlopig nog uit naar twee heerlijke mannen maar wie weet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen